Søgning på: matematik A eksamen. Resultater: 18781 til 18800 af 178712
-
Isolering af y=b*a^x
ForumindlægHvordan isolerer jeg x i denne formel? -
at finde a ved tangents ligning
Forumindlægf(x)=2x^2-5x+6 (2,f(2)) at bestemme tangentens ligning. 2 sættes ind i f og giver =4 så f(x)=4 og x=2 a=? skal man sige f `(x)=4x-5 sætte x værdi ind =2 f `(x)=4*2-5 =3 er det rigtig at a=3 ? -
eksamens spørgsmål i idræt
ForumindlægEr der nogen, der ved hvordan de forskellige eksamensspørgsmål i idræt mellemniveau lyder?Jeg ville blive utrolig glad for svar, eftersom jeg skal op i morgen. -
Eksamen i morgen - hjælp med et kort spørgsmål
ForumindlægDiskutere effekten af planternes nettoprimærproduktion på kuldioxidkoncentrationen i atmosfæren. Tak på forhånd :D -
Noter om sonnetter til engelsk eksamen!
ForumindlægJames Joyce: "The Boarding House" Ernest Hemmingway: "Old Man at the Bridge" William Shakespeare: "Romeo And Juliet" (Act2, Sc 2) Uddrag af "Romeo + juliet" (dir. Baz Luhrmann, 1996) Uddrag af "Romeo and Juliet" (dir. Zeffirelli, 1968) summa... -
Samf C eksamen
ForumindlægHej jeg står i en latterlig situation.. har lige noget jeg skal ha svar på.. men kan ikk selv svare på dem, så det ku være der var nogle dygtige folk herinde. Integrationsformer?? Rollemodeller?? Norm?? Social Værdi?? Rollokonflikter???håber der er nogle der vil hjælpe.. tark -
HJÆLP! Fysik eksamen imorgen
ForumindlægHej, Jeg har virkelig brug for hjælp til, hvilke forsøg jeg kan lave om følgende emner: Salte, Elektrolyse, Ioner, Metaller og Kerneenergi - På forhånd tak for hjælpen! ;) -
problemformulering til eksamen historie. hjælp!
Forumindlæghej :) jeg har trukket emnet omkring industrialiseringen. er der nogen der har en super god problemformulering i baghånden? så ville jeg elske jer!! :) hehe -
HJÆLP KRISTENDOMSKUNDSKAB EKSAMEN : verdensreligioner
Forumindlæghej alle samme. jeg har trukket emnet verdensreligioner men ved ikke hvad mit underemne kan være. Jeg skal lave en problemstilling hvilket ikke er det samme som en problemformulering. Har i nogle ideer hvad det kunne være? -
Billedeanalyse til dansk eksamen
ForumindlægHej alle sammen Står i lidt af et dilemma.. Jeg er ved at analysere et billede der hedder " Fra højbro plads" http://www.kunstnyt.dk/fischer1-5.jpg Jeg er i tvivl hvilken total det er. Så håber i kan hjælpe mig :-) -
Mundtlig eksamen i biologi!
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig biologieksamen her på fredag, og er stødt på noget jeg ikke kan finde svar på! hvad er energistofskiftet? Jeg har kigget i min bog men kan kun finde nogen basalstofskiftet og energibalance! :( håber nogen kan hjælpe!!! -
Fysik eksamen HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPPPP
ForumindlægHej... Jeg skal til fysikeksamen om et par dage (folkeskole) og jeg skal bruge noget hjælp. :'( Er det en god idé at lave sin disposition hjemmefra eller..? Please hjælp... -
dansk eksamen -hvad gør jeg?
ForumindlægHej. Jeg sidder og forbereder mig til dansk til mandag.. hvordan er det mest hensigtsmæssigt at forberede sig? Jeg overvejer at lave et skema, så jeg til hver periode kan overskue hvilke tekster vi har læst dér... Så er mit spørgsmål så om, når man skal op, og trækker et spørgsmål, er det så nok ... -
tvivl om religions eksamen
ForumindlægMin religions lærer har sagt til os at, det ville være godt som udgangspunkt at spørge sig selv: "Hvad fortæller teksten mig om FX Islam...?" Så er det bare der hvor jeg tænker... Er det så hvad tekstens FORFATTER fortæller mig om Islam eller omvendt? -
Produktion af enzym - eksamen
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe med følgende spørgsmål :) Diskuter hvilke fordele produktionen af enzym kan give -
Kemi eksamen C
ForumindlægJeg skal op i kemi på C niauve - og har fået en overskrift om ionforbindelser og fældninger. Vil det her være relevant, at snakke om ioner, og upolær og polær? -
Shit Tysk eksamen
ForumindlægJeg er kommet op i en tekst som hedder "Ein Diskjockey verliert Fans" Og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der kender den og hvad de fik ud af den. Er ved at gå i sort... -
Hjælp til eksamen om BIG BANG TEORI !
ForumindlægHey :) Jeg har truket et spørgsmål der hedder: - En mundlig præsentation af Den moderne fysiske beskrivelse af universet og fysikkens skabelsesteori (Big Bang teorien). Har i ikke nogle gode råd til hvad der er relevant at inddrage ? . Hvad skal jeg skrive om ? Er helt blank :/ ! Help ! <3 -
Hjælp til eksamen omkring våde enge.
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp til min årsprøve omkring våde enge om det vil have nogen betydning for vandmiljøet, å eller sø, om man har en våd eng eller ej grænsende op til vandmiljøet. her er et billede hvis det hjælper håber i kan hjælpe!... -
biologi eksamen 9 klasse
ForumindlægHejsa Jeg går i 9 klasse Det er blevet udtrukket som mundligt fag at jeg skal op i Biologi, jeg tænker lidt jeg skal ikke have Biologi, eller fysik- kemi på min vidergående uddannelse efter hvad jeg har læst mig frem til... ER DET SÅ LIGEMEGET OM JEG DUMPER ELLER EJ?
