Søgning på: matematik a eksamen htx. Resultater: 18781 til 18800 af 179453
-
13-taller?
ForumindlægHvor mange 13-taller har du fået gennem dit skoleforløb?Var det folkeskole eller gym/htx/hhx?Bare nysgerrig :) -
Det haster pls hjælp - Molins model SRP
ForumindlægKære alle Jeg skriver SRP omkring legalisering af hash i fagene Bioteknologi A og Samfundsfag C. Jeg skal bruge molins model til at analysere hvorfor Liberal Alliance og De Konservative har den holdning de nu har ift til legaliseringen af hash. Min lærer foreslog at jeg i forlængelse af dette kun... -
Tysk 9 klasses eksame
ForumindlægJeg skal op i tysk om 2 dage, og er ikke helt klar over, hvordan man skal lave en opgave til tysk eksamen, folkeskole, 9 klasse. Nogen der har været op til den forrige, eller som kan huske, hvad man skal lave :S ? Tak på forhånd. -
eksamen C niveau
ForumindlægHej Er der nogen der kan give gode råd til mundtlig eksamen C niveau ? Jeg ved ik hvordan det foregår, vil være taknemlig hvis en eller andet lige gad at gennemgå det :) -
Samf eksamen 9klasse
ForumindlægHej Hvordan fungerer eksamen i 9 klasse i samfundsfag? Går man op og trækker et af de emner fra pensum, og så skal man fortælle udfra læst materiale?? Eller trækker man en ny "tekst" som man skal bruge teori fra pensum på?? På forhånd tak -
Hjælp...til skriftlig eksamen i dansk
Forumindlæghej... er der ikkenogen der har en analysemodel til henholdsvis noveller, eventyr osv som de vil dele med mig og andre. Jeg ernemlig elendig til at skrive stile........ og især analysere og fortolke -
musik eksamen c-niveau
ForumindlægHej Jeg går i 1g og har musik på c, så jeg kan godt komme op i det til sommer, men hvordan er det lige den foregår? Har hørt at man skal analysere et nummer og derefter skal man spille. Er der flere personer, der trækker det samme nummer? Hvis ja, SKAL man så analysere nummeret sammen med d... -
skriftlig eksamen svar?
ForumindlægHej Hvornår er det man får svar på de skriftlige eksamener, når man går på STX? -
Eksamen hjææælpp fremgangsmåde
ForumindlægVi har i klassen læst Odyssen - 1 og 9. sang. Man trækker jo noget kendt tekst, men trækker man en hel sang, eller er det kun en del af sangen man trækker fx vers 200-300? -
Dansk udenrigspolitisk historie eksamen
Forumindlæg -
hjælp til fysik eksamen solen og stjernerne
Forumindlæghej, skal op i fysik i morgen og har trukket solen og stjernerne mit spørgsmål lyder: du skal give en mundtlig præsentation af emnet solen og stjernerne stikord: solens størrelse, sammensætning, energiproduktion og effekt. Hertzsprung-Russel diagrammet, stjerners udvikling, galakser... -
Eksamen - trak solsystemet.
ForumindlægHej Alle Jeg har trukket spørgsmålet: solsystemet - med særligt henblik på planeter og deres rolle for udviklingen af det moderne astronomiske verdensbillede. Er der nogle der har nogle gode råd eller nogle tip til hvad der er en god ide at fortælle om? på forhånd tak. -
eksamens karakterer hf-B
ForumindlægHej! Er der nogle af jer der har fået eksamenskarakterer for den skriftlige prøve i hf-mat B? jeg synes det er længe at vente, selvom jeg godt ved at der er mange opgaver at rette. Er også meget spændt på hvor mange point, der giver de forskellige karakterer. Håber at få 7,men det afhænger jo af... -
Eksamen (C niveau)
ForumindlægJeg kan komme op i følgende emner: 1. Det gode liv Hvordan skal vi forstå begrebet "Det gode liv"? Hvad er socialiseringens forudsætninger for et godt liv, hvordan og hvorfor forsker sociologerne i det, hvordan står det til med sociale forskelle i Danmark? Hvilke bud på det gode liv f... -
3g eksamen, hvilke fag?
ForumindlægHej. jeg vil lige høre om der er nogen der ved om man skal op i et c-niveau fag i 3.g? går der et rygte om på mit gymnasium. Virker dog ikke til nogen er sikre? Er jo rart at vide når man kun har 1 c-niveau fag. -
filosofi eksamen den 16! Noter?
ForumindlægNogen er jer der har læst disse tekster? -Etiske positioner Platon "Glaucon-dialogen" "Thrasymachos-dialogen" (Rensch Ret og Magt) Bentham "En indføring i principperne for moral og lovgivning" (Troelsen) Løgstrup "Norm og Spontanitet" -Grundlaget for eks... -
venstre og højre idag eksam
Forumindlæghej socialisterne er det dem til højre liberalister og konvertisme er det dem i venstre -
FYSIK-C EKSAMEN! HJÆLP!
ForumindlægHej. Jeg er virkelig en hat til fysik. Nogle der har opgaver om: - Densitet under Astronomi? - Lys som bølger - Bølgelængde for håndholdt laser, rilleafstand på cd - Absorption af gammastråling i bly Eller bare gode noter! Mange mange tak. -
Eksamens analyse hvorledes?
ForumindlægHej allesammen - ville spørge om råds til hvordan det bedst at starte en citat analyse ud? Hvad er smarest at starte med osv. Skal nemlig op i mediefag så ville genre høre det -
Eksamens spørgsmål til mundtlig MatB
ForumindlægVille blive voldsomt glad, hvis der sad en derude som kunne hjælpe mig lidt. 3) Vækstmodeller Gør rede for den eksponentielle vækstmodel. Forklar betydningen af konstanterne i forskriften. Du skal også gøre rede for bestemmelse af fordoblings- og halveringskonstant. 4) Vækstmodeller Gør red...
