Søgning på: musik eksamen. Resultater: 18781 til 18800 af 36205
  • Ekstern regnskab

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har nogle gode noter/skema og andet til ekstern regnskab eksamen - Erhvervsøkonomi, HA ?
  • fordelingsfunktion

    Forumindlæg
    Hey alle, i et eksamens spørgsmål skal jeg redegør for fordelingsfunktion... Hvordan gør jeg bedst muligt det? I forhold til normalfordeling .. håber nogle kan hjælpe
  • opgave uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har en opgave jeg ikke har set før.. Det er opgave 1 d) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter06/2006-8-1V_UDEN.pdf ??
  • Gassers tilstandsligning HASTER

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksamen imorgen, og forstår ikke helt gassernes tilstandsligning, er der ikke nogen som vil være rigtig søde og give en god forklaring, det haster :(
  • NOGEN DER HAR LÆST: DIE VERLORENEN TöCHTER?

    Forumindlæg
    nogen der har læst eller analyseret die verlorenen Töchter. Det vil være en KÆMPE hjælp hvis nogen har. Den er rigtig svær og forstår ikke det hele. skal til eksamen i den i morgen. :-)
  • Dks tilblivelse og danernes første togter

    Forumindlæg
    Hjææææææælp... Er til historie eksamen 24-timers, og har virkelig brug for hjælp.... Hvilke problemstillinger kan man diskutere under dette emne?? Al hjælp værdsættes
  • Atomer

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i prøve eksamen i Fysik/Kemi, men jeg ved ikke hvilke forsøg jeg kan lave med atomer :( kan I hæjlpe mig ?????? På forhånd Tak :)
  • Budskab?

    Forumindlæg
    Jeg har John Millais- Ophelia's billede i min eksamen men forstår ikke budskabet med billedet? Please hjælp
  • Forskel på græsk og romersk arkitektur?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til old eksamen om nogle dage, og mangler at få klargjort med der præcist er forskellen på græsk og romersk arkitektur? Håber i vil hjælpe mig!
  • Grundtilstand for atomkernen

    Forumindlæg
    Det er et af de underemner jeg har trukket til min eksamen imorgen. Men er grundtilstand for kernen egentlig ikke bare det som er opgivet i det periodiske system? Eller hvordan skal det forstås?
  • Varmluftballon

    Forumindlæg
    Er der en der kan forklare mig grundigt hvordan en varmluftballon fungerer? Jeg synes det er svært at finde noget? Der skal self. indgå nogle formeler - da det er til fysik eksamen
  • Historie pensum

    Forumindlæg
    Hejsa Hvor mange historier sider skal være opgivet som eksamen, for selvstuderende på den nye reform? Jeg har hørt om omkring 1000 et eller andet... det lyder bare fuldstændigt sindsyg..
  • Potentiel og kinetisk energi

    Forumindlæg
    Kan man ikke godt sige, at potentiel og kinetisk energi er omvendt proportionelle? Vil lige være helt sikker, så jeg ikke siger noget forkert til eksamen i morgen:)
  • nogen kan forklare?

    Forumindlæg
    newtons 3 love .. jeg vil gerne have en kort forklaring på de tre lave sal nemlig op til mundtlig eksame :(
  • Dumpet - GS supplering

    Forumindlæg
    hvis man får 4 til mundlig eksamen og -03 i den skriftlige prøve på et GS suppleringkursus. Har man så bestået faget totalt?
  • eksamenssættet maj 2006 HH

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan være behjælpelige med opgaver fra eksamens sættet maj 2006, og så skulle det meget gerne være fra HH.. håber i vil hjælpe
  • Hjælp mig :) disposition .

    Forumindlæg
    Hejsa:) er der ikke en der vil hjælpe mig med min engelsk eksame dispositon ? please :) det skal afleveres imorgen til vores censor .
  • PRIVATLÆRER

    Forumindlæg
    Hej jeg går på hhx 3 år. jeg søger en privatlærer til spansk da jeg skal til eksammen til sommer og er helt blank :(
  • Uddannelse på tysk?

    Forumindlæg
    Ja overskriften siger det hele? Hvordan siger man "uddannelse" på tysk.. det må ikk være abitur. altså studenter eksamen.
  • Beregninger til opgavesæt ønskes!

    Forumindlæg
    Hejsa! Ville spørge om der er nogen som kan lægge opgavesættet for Eksamen Maj 2002(B-niveau) ind, med beregninger...