Søgning på: danskerne i verden. Resultater: 18801 til 18820 af 47039
-
Give karakter for min stil?
ForumindlægHey, nogle der vil rette/give en karakter for min 3 siders dansk stil? -
vigtigt
ForumindlægHej, kender i en ordbog med engelsk og dansk gramatik på internetet. tak for at i svare -
Hardy Weinberg
ForumindlægEr der evt en der kan forklare mig, på tydeligt dansk, hvad det går ud på? Er kørt helt fast! -
tysk oversættelse
ForumindlægEr den en der vil hjælpe mig med at rette dette. I den vedhæftede fil er der både det danske og det tyske :-) -
Henrik Nordbrand
ForumindlægHej nogen der har digtet ´´Den danske sødme´´ af Henrik Nordbrandt der kan sende den til mig på papirform? Tak på forhånd. -
Hjælp - analyse af Oktoberlegen af Ray Bradbury
ForumindlægJeg skal analysere en novelle og jeg ved ikke hvordan (der er til termins prøve i mundtlig dansk) -
haster haster....
Forumindlæghej allesammen er der ikke nogen søde mennesker der kan ret min dansk stil please hjælp (: -
Emne??
ForumindlægHej Er der nogen der et eller flere foreslag til hvad man kunne skrive om i DIO ? Fagene er Engelsk og Dansk.. Er helt lost, så please hjælp :) -
engelsk OrdBog
ForumindlægHej.-..kan i hjælp mig med at finde en God engelsk-Dansk Ordbog Online.... tak på forhånd... -
Haster - Den politiske kandestøber
ForumindlægSkal til dansk i morgen. En der har læst den politiske kandestøber? Og som der kan give et kort referat af hvad den handler om? -
Liste og betydning - Ismer
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig dansk så vil gerne lige have en liste med ismer(litteratur) og deres betydning..... På forhånd tak -
ca. 700 ord
ForumindlægVil nogen rette min dansk stil fylder ikke så meget og jeg har rettet den overordnet. -
Har du tid?
Forumindlæg...til at rette min dansk stil, som kun fylder ca. 700 ord. -
Ord!
ForumindlægNu har jeg bakset med en ordborg i flere timer. .. Hvad betyder 'Gültekins' på dansk? -
Hævelse af ulandsbistanden
ForumindlægSkal den danske ulandsbistand bør sættes op til mindst 1 pct. af bruttonationalproduktet? -
præsidentens metaforer
ForumindlægHej allesammen :) Er der nogen der har lidt ekstra tid til at kigge min dansk opgave om metaforer? -
Er der nogen, der ligger inde med?
Forumindlægcaseopgaverne til dansk niv.C eller IT niv.C for 2008 om tdc. Altså selve opgavesættet. -
Hvordan starter man en kommentar
Forumindlægjeg skal skirve en kommentar i dansk og jeg ved ikke hvordan jeg starter den -
hjælp til oversættelse
ForumindlægEr der nogen der har tid til at kigge på min ovesættelse af en kort dansk tekst? Tak -
Rettelse!
ForumindlægHej er der nogen der har lyst til at læse korrektur på min dansk opgave? Ville være en kæmpe hjælp
