Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18841 til 18860 af 35989
  • Rumgeometri i praksis!?

    Forumindlæg
    I forbindelse med mundtlig mat-A eksamen ville jeg høre om der er nogle forslag til rumgeometriens anvendelse i praksis??
  • Hvad er funktionel?

    Forumindlæg
    Hejsa.. Er der nogen der ved hvad funktionel generelt er? Jeg skal til eksamen i et valgfag: Design, hvori spørgsmålet lyder hvad er funktionel? og ikke funktionelt design.
  • Haster!

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved noget specielt omkring Irland og eller amish.. ? jeg skal bruge det til min mundtlige eksamen i engelsk..
  • Eksamenskarakterer

    Forumindlæg
    Når man kommer op i et c-niveau fag til mundtlig eksamen, erstatter den karakter så den man har fået i årskarakter, eller får man både en årskarakter og en eksamenskarakter?
  • HJælp!

    Forumindlæg
    hej jeg skal op til mundtlig engelsk eksamen torsdag og er helt i tvivl og forvirret over hvordan man egentlig skal håndtære sin tekst.selve fremlæggelsen! hvordan jeg bygger det op fra bunden af. Help!
  • Hvor lang tid?

    Forumindlæg
    Er der en der kan fortælle mig hvor lang tid en eksamen i samfundsfag varer? Jeg kan ikke rigtig finde det.. På forhånd tak
  • Solens Energiproduktion

    Forumindlæg
    Hej, nogle der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad Solens energiproduktion er? og hvad det går ud på fordi skal nemlig op til eksamen imorgen i Fysik, har derfor brug for hjælp... Takker på forhånd
  • En som er vil hjælpe?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til tysk eksamen imorgen og er totalt kold, så jeg ville hører om der var en der ville hjælpe over mail eller beskeder herinde?
  • Ohh

    Forumindlæg
    Hejsa ... :) Sidder lige og læser til eksamen, og er stødt ind i binomialfordeling. Er der nogen der kan forklare mig hvad signifikansniveau og kritiskmængde er?
  • solsystemet

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i eksamen på torsdag, men jeg har et problem, er der nogle der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad solsystemet er ? Takker på forhånd :)
  • Datidskonjunktiv

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lige ved at gennemgå bøjninger til mundtlig spansk eksamen, og fatter ikke helt datidskonjunktiv. Altså, der er to forskellige, men hvad er forskellen på dem?
  • Dumpet - GS supplering

    Forumindlæg
    hvis man får 4 til mundlig eksamen og -03 i den skriftlige prøve på et GS suppleringkursus. Har man så bestået faget totalt?
  • Beckmanns blanding

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved om det vil være tilstrækkeligt til en eksamen blot at nævne beckmanns blanding som; KMnO4 i svovlsyre? Eller er der nogen der ved hvad den består af mere præcist?
  • Synopsis til samf?? HOW???

    Forumindlæg
    Hej hvordan laver man en synopsis til samf B eksamen ud fra nogle artikler??? evt nogle med gode råd / eksempler??? krydser
  • Forsvundet analyse af monumenter (old)

    Forumindlæg
    Tidligere i dag fandt jeg en opgave, som detaljeret beskrev fremgangsmåden af en analyse af et monument til old-eksamen. Er der nogen der kan finde den til mig?
  • FSA mundtlig dansk.

    Forumindlæg
    Hej (: Hvad skal man stille op, hvis man trække et essay eller en anmeldelse til eksamen? - findes der analysemodeller for disse? Og hvis der gør, hvordan er de så? evt. links?
  • klassisk geometri.

    Forumindlæg
    jeg skal til eksamen imorgen og kan komme op i klassisk geometri... er der nogle som har styr på hvad man forstår ved klassisk geometri ?
  • karaktersampling af matematik A

    Forumindlæg
    Hej allesammen håber i kan besvare mit spørgsmål ang. bestået fag. Jeg dumpede desværre matematik A på HHX, men jeg bestod alligevel med 02 til skriftlig eksamen. Jeg har netop gået på VUC for at læse matematik B-A, hvor jeg har bestået mundtlig med 02. Skriftlig eksamen er på mandag, men kan...
  • Kerneenergi

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i fysik i morgen, og jeg kan trækker Kerneenergi. Jeg vil gerne lave en disposision inden. Hvilke ting skal jeg have med i den ?
  • reklameanalyse

    Forumindlæg
    Hvis man trækker en reklameanalyse op til sin dansk-eksame(folkeskole), er det bedst at starte med hvad en reklame i det hele taget er? Og så komme ind på overskrivet, jounalisten osv. ?