Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 18841 til 18860 af 27879
-
Engelsk eksamen hjælp!
ForumindlægJeg skal op i engelsk eksamen FSA på onsdag, og kunne godt bruge lidt hjælp. "Terrorism" er et af de emner jeg kan trække, men jeg føler mig lidt på bar bund der. Derfor tænkte jeg om der ikke var nogle af jer, som havde nogle gode noter dertil? Det ville virkelig, virkelig være en kæ... -
Kemi - Vandanalyse disposition
ForumindlægHey mennesker. Jeg ville lige høre om nogle af jer er rimelig gode til fysik/kemi og måske havde lyst til at skrive, hvad der ville være godt at snakke om, hvis man trækker emnet vand-analyse, er nemlig igang med at lave en lille disposition, og har lidt svært ved at finde ud af, hvad der vi... -
Noter om Oehlenschläger ?
ForumindlægHejsa .. Jeg skal op til FS10 på tordag, jeg har trukket emnet "Danmark i lyrik og digte" af Adam Oehlenschläger. Men jeg har ingen noter omkring Oehlenschläger, hvis nogen vil være så søde at sende mig et par noter eller en hjemmeside med info om ham ( udover wikipedia) så vil je... -
Engelsk pisse vigtigt
ForumindlægHej folkens Jeg skal op i engelsk snart, og for at være ærlig så er engelsk mit dårligeste fag. Mit emne er "school shooting" og mit underemne er "US Guns law" Har I nogle gode råd til hvad jeg kan komme ind under. Tusind tak på forhånd (ps det haster) -
Hjælp Vokseværk Kortfilm
ForumindlægHej jeg går i 10'ende klasse og jeg har trukket emnet "Vokseværk - Kortfilm". Jeg spurgte min lærer hvad skal det sådan set handle om osv, han svarede at det skal være en kortfilm hvor det er fra barn til voksen som du skal analyserer. Jeg har søgt og søgt og kan slet ikke finde nog... -
Saga
ForumindlægHej alle Sidder og skriver større opgave i dansk og har endda selv valgt en saga som emne. Så ville jeg høre om der var nogen der havde nogle tilføjelser til mulige områder værd at arbejde med inde for sagaer? Sagaen som jeg har valgt er Gisle Surssøns saga, så noget specifikt til den saga er ... -
Hjælp til novelle
ForumindlægHej alle, jeg skal snart til mundtlig prøve i dansk, og har trukket emnet "novelle eksistentialismen" Jeg har ikke fundet nogen gode noveller endnu, så hvis i et sted hvor man kan finde nogen eller kender nogle gode noveller under eksistentialismen, så må i meget gerne skrive det neden... -
De syv dødssynder (Misundelse)
ForumindlægHej. Jeg har en opgave for om de syv dødssynder. Jeg har fået emnet, misundelse. Jeg tænkte på, at fortælle om en af L.O.C's sange om misundelse. Efter som hans album xxxcouture/melankolia handler om de syv dødssynder, er der 2 om misundelse på. Jeg tror, at hvorfor vil du ikk'?, handler... -
Frekvensen som funktionen af snorspændingen?
ForumindlægHej :) Jeg er ved at lave min fysik aflevering, og jeg forstår ikke helt en af opgaverne. Vi har om emnet bølger. Den lyder: Tegn en graf med frekvensen f som funktion af snorspændingen Fs. Jeg forstår ikke helt hvad det er jeg skal gøre? Håber i kan hjælpe :) Hilsen ilajil -
Analyse af Mao 2 af Don Delillo .. hjælp ???
ForumindlægHej :) Emne: Urban life and postmodernism. Det er sådan at jeg skal op i muntlig engelsk i morgen.. og har prøvet at analysere teksen "Mao 2 af don Delillo" meeeeeen uden resultat :( så er der nogen her som lige skulle have lyst til at hjælpe mig lidt på vej ?? :) -
synopsis
ForumindlægAKUT HJÆLP!!! sidder med en synopsis som skal afleveres imorgen, i faget samfundsfag emnet er kriminalitet og har lavet en problemformulering der lyder således: hvilke samfundsmæssige konsekvenser har politikkernes brug af pisk i form af hårdere straffe og begrænsninger af indsattes muligheder... -
Syrernes ledningsevne
ForumindlægJeg er igang med at finde forsøg til emnerne. Der er et forsøg der hedder syrens ledningsevne, det forsøg har jeg ikke lavet før. Der er to spørgsmål: 1) Hvilke syrer er de bedste til at lede elektrisk strøm? ( Har det noget med molaritet at gøre eller om det er svage eller stærke syrer)? ... -
Evolution - 24 timers eksamen, hjælp!
ForumindlægHej! Jeg er igang med at forberede mig til min biologi eksamen imorgen, og er stødt på flere problemer. Jeg har været så "heldig" at trække emnet evolution og er dertil blevet stillet spørgsmålet: Overvej hvorfor den genetiske variation i en population kan ses som et udtryk for... -
Forsøg til "El-forbrug" og "Alternative energikilder"
ForumindlægHej dejlige mennesker. Jeg skal til fysikeksamen i morgen, men jeg mangler forsøg til emnerne "El-forbrug" og "Alternative energikilder". Kan nogen hjælpe mig? Jeg har været min bog igennem, og jeg synes ikke den ligger op til andre forsøg end "Byg en generator,... -
Hjælp til en alliteration
ForumindlægJeg har fået til opgave i engelsk at skrive en tale om skoleuniformer, men talen SKAL indeholde en alliteration. Jeg kan bare simpelthen ikke se, hvordan jeg skal få flettet en alliteration omkring emnet skoleuniformer ind i talen. Nogen der kan hjælpe mig med at skrive et lille bostaverim på e... -
SØGER HJÆLP TIL HISTORIE - ODENSE
ForumindlægHej alle. D. 27/06-2012 bliver jeg student, men dette kommer ikke af sig selv. D. 26/06 trækker jeg mit emne i historie, og kunne i den forbindelse godt tænke mig at finde en som gad at hjælpe et par timer tirsdag d. 27. Dette er selvfølgelig imod betaling. Hvis der er nogen som er klar p... -
Oplæsningsstykke til tv reklamer (Eksamen)
ForumindlægHej jeg er virkelig lost, jeg leder efter et oplæsningstykke som jeg kan læse op. Jeg har trukket emnet tv reklamer, og jeg har valgt at analysere tv- reklamen "Odd Love" af Interflora Link: https://www.youtube.com/watch?v=_EZIMN104VI Please hjælp mig, hvad kunne man bruge som oplæsn... -
Forberedelse til spansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal til spansk mundtlig eksamen meget snart. Går på STX og har spansk på A-niveau. Er der nogen som ligger inde med nogle gode noter til følgende emner i spansk: Inmigracíon Cuba La guerra Civil Gode råd er også mere end velkomne! -
Mangler kreativt produkt til historie, HJÆLP!
ForumindlægHey fam, Jeg har trukket emnet 'ungdomskultur', og har valgt at skrive om 'ungdomsoprøret i 1960'erne'. Det eneste problem er, at jeg mangler en god idé til et kreativt produkt. Nogle forslag? Ville redde min dag.. :)) -
Usikkerheder og Linæer regression
ForumindlægJeg søger en der kan hjælpe mig i en times tid, med nogle spørgsmål i overstående emne. Spørgsmålene vedrør også noget i kemi så som spektrofotometri/absorptionsfotometri og koncentrationsbestemmelse ved hjælp af absorption. Hvis du ikke er ekspert i kemi, men kun matematikken, kontakt mig all...
