Søgning på: musik eksamen. Resultater: 18861 til 18880 af 36205
  • Beckmanns blanding

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved om det vil være tilstrækkeligt til en eksamen blot at nævne beckmanns blanding som; KMnO4 i svovlsyre? Eller er der nogen der ved hvad den består af mere præcist?
  • Kerneenergi

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i fysik i morgen, og jeg kan trækker Kerneenergi. Jeg vil gerne lave en disposision inden. Hvilke ting skal jeg have med i den ?
  • FSA mundtlig dansk.

    Forumindlæg
    Hej (: Hvad skal man stille op, hvis man trække et essay eller en anmeldelse til eksamen? - findes der analysemodeller for disse? Og hvis der gør, hvordan er de så? evt. links?
  • sinusformeeksam

    Forumindlæg
    hej jeg tænkte er der andre former i lyd fx jeg kender sinusformet vekselspæning, men er der andre som jeg børe kende til eksamen
  • analyse

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen, som har været op Der gider poste deres analyse til en eksamen Hvad skal man starte med, slutte med? Hvis man fx kom op i Odyseens 6 sang?
  • reklameanalyse

    Forumindlæg
    Hvis man trækker en reklameanalyse op til sin dansk-eksame(folkeskole), er det bedst at starte med hvad en reklame i det hele taget er? Og så komme ind på overskrivet, jounalisten osv. ?
  • iliaden

    Forumindlæg
    lige i øjebliket læser jeg til old eksamen og er lige i gang med iliaden og ville have forklaret hvad do ut des! princippet er ? er det noget for noget eller hvad mange tak
  • etgensnedarvning

    Forumindlæg
    Hej alle .. Jeg er ved at læse til bio eksamen og kan ikke rigtig huske hvad etgensnedarvning er? Nogen som kunne hjælpe :) ? /Hilo
  • plast

    Forumindlæg
    hej er der nogle kan hjælpe mig jeg skal til fysik eksam på mandag, men jeg end ikke i skide om fysik er der nogle gide fortæler mig lidt om plast som affal
  • dante og vergil

    Forumindlæg
    Hej. Skal til eksamen i old og har lidt svært ved at perspektivere vergils æneiden med dantes "den guddommelige komedie"?
  • Intra- og intermolekylære bindinger

    Forumindlæg
    Hey, skal til eksamen mandag og har glemt hvad Intra- og intermolekylære bindinger er? Nogen der kan hjælpe med en forklaring? Mvh Cw
  • vedr at være student

    Forumindlæg
    Hej jeg har et forespørgsel, hvis man nu dumper i 1 eller 2 fag til eksamen, i 2 år til hf? KAN MAN SÅ IKKE VÆRE STUDENT PGA DET? Eller er det snittet man kigger på?
  • Tørvægt og vådvægt

    Forumindlæg
    Hej. Hvad er det man skal bruge tørvægten og vådvægten til? Skal op til eksamen i primærproduktion, så ville bla. også høre om der var nogle der ved hvad de kommer til at spørge ond til eller hvad der ville være en god idé at snakke om?
  • et rimedigt eller et prosadigt?

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksammen imorgen (9klasse). Problemet er virkelig dum på digte. Så her kommer det: Hvordan ser man forskel på rimedigt og et rimedigt eller et prosadigt? Tak på forhånd.
  • Hjælpelærer søges

    Forumindlæg
    AKUT AKUT - hjælpelærer søges til økonomistyring faget på HA alm. Har eksamen d. 3. januar 2017. Ring 24661344
  • Gode engelske vendinger

    Forumindlæg
    Er der nogen har nogen gode engelske vendinger som kan bruges til eksamen? Hvordan siger man: "Jeg har trukket et uddrag af..." på engelsk?
  • Tidsmæssige svingninger

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved noget om tidsmæssige svingninger i salg og service??? Skal til eksamen og har slet ikke styr på det....kan ikke finde det i min bog.
  • Transport af fedt i blodet?

    Forumindlæg
    Vi skal kunne til eksamen: Transport af fedt (polære/upolære molekyler) i blodet. Nogen der kan hjælpe mig med hvordan dette spørgsmål skal besvares?
  • mitose/meiose

    Forumindlæg
    Jeg har vist lidt en fornemmelse for hvad det går ud på, sådan i helt store træk.. Men til eksamen; hvordan skal man så beskrive forløbet? Er der nogle der, kortfattet, kan give et bud?
  • Indekstal

    Forumindlæg
    Hi jeg skal op til eksamen på tirsdag og har nogle problemer med indekstal Kan du forklarer mig hvad indekstal er og hvordan det bruges?