Søgning på: srp matematik biologi. Resultater: 18861 til 18880 af 45311
-
Tværfaglig
ForumindlægNogen som vil hjælpe med at rette en tværfaglig opgave vedr. biologi/kemi? -
forslag til en 2 årsopgav
ForumindlægEr der nogle der kan komme med nogle bud på, hvad man kunne skrive om i biologi til 2. årsopgaven på HF? -
forslag til en 2 årsopgave
Forumindlæger der nogen sød, der kan give nogle bud om hvad man kan skrive i 2.årsopgvae i biologi. tak -
forslag til en 2 årsopgav
Forumindlæger der nogen sød, der kan give nogle bud om hvad man kan skrive i 2.årsopgvae i biologi. tak -
hjælp...
ForumindlægHej er der en derude der er god til biologi... og evt har forstand på enzymer, der gider kigge noget igennem? -
Vævsprøve og DNA-test ?
ForumindlægHej jeg sidder og skriver en opgave i biologi og har lige et spørgsmål; Hvad er en vævsprøve og en DNA-test? Og er det det sammen? -
karakterer
Forumindlæger der en hjemmeside, hvor man kan se sin karakterer fra FSA i Biologi 2012? :D -
Meiose og mitose
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad målet med meiose og målet med mitose er? Det er til min biologi eksamen -
Hjælp
ForumindlægHar brug for noget hjælp fra en som kan biologi ret godt.. Spørgsmålene til hjælp kommer hvis der er en eller nogen som vil hjælpe.. -
Vi har projektuge og vi skal skrive om Global Opvarmning.
ForumindlægDet skal indeholde Fysik, Geografi, Biologi. Pls kom med gode ideer til det -
fotosyntese, respiration og drivhuseffekten
ForumindlægHej. Jeg har brug for lidt hjælp med et biologi spørgsmål. Forklar hvordan fotosyntese og respiration påvirker drivhuseffekten ? På forhånd tak -
Strålings spørgsmål?
ForumindlægNogle der har en masse spørgsmål omrking stråling indefor biologi, geografi og fysik? tak på forhånd :) -
Charles Darwins evolutionsteori
ForumindlægHej er der en sød sjæl der vil kigge en AT opgave igennem? Biologi C og Historie A -
FSA 9. klasse
ForumindlægHar hørt om at man kan prøve FSA prøverne til Biologi på nettet Hvor ? -
proteiner
ForumindlægHej-. når man skal snak om proteiner i biologi og kemi c neveau,., hvad kan man kom ind på? -
eksamen
Forumindlæghej. jeg skal til eksamen i biologi B og ville lige høre om nogen vidste hvordan talepapiret skulle se ud? -
Hjælp til forståelse af figur - Processer i plantecellen
ForumindlægHej, jeg har en biologi eksamen i morgen og ville høre om nogen kunne hjælpe med at forklare denne figur -
FAGLIGT SAMSPIL - RELIGION OG BIOLOGI.BIOTEK
Forumindlæghej alle har i nogle ideer til hvordan biologi/biotek og religion (etik) indgår i et fagligt samspil? tak på forhånd -
valg af fag
ForumindlægHej :) Har lige et spørgsmål ang. nogle fag. Jeg går på HF, hvor jeg først har fået psykologi og senere skal have biologi. Men jeg synes at der bliver inddraget meget biologi i faget, og har ikke haft biologi i lang tid. Jeg har nærmest glemt alt om faget. Vil det være en god ide at tage biolo... -
Hvor mange rigtige?
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange rigtige man skal have for at få diverse karakterer i biologi?
