Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 18901 til 18920 af 156338
-
Hjælp til spørgsmål inden for økonomi
ForumindlægHvem i det økonomiske kredsløb bliver påvirket negativt af at man vil ansætte flere personer i sunhedsområdet -
Engelsk synopsis
ForumindlægHvad skal man have med i en engelsk synopsis.? -
Hjælp til Osmose
ForumindlægEr der nogen der har skrevet om osmose, eller har nogle gode danske links til forskellige informationer om osmose, både normale- og dybdegående info. Jeg har så svært ved at finde informationer om osmose der er nemt at forstå. Så hvis i selv har skrevet om osmose og er villige til at dele jeres f... -
hjælpemidler til dansk mundtlig eksamen??
ForumindlægHeej alle derude ! Jeg har et meget vigtigt spørgsmål om den mundlige dansk-eksamen ! hvad må man have med ?? når jeg tænker på at man skal sidde og forberede sig i 40 minutter ! Må man kun have de forskellige analyse modeller eller også egne noter ?? er meget i tvivl... -
sammenhæng mellem de 4 naturkræfter & tilstandsformer
ForumindlægHej igen Tak for hjælpen sidst, men nu har jeg et nyt spørgsmål, som nok er lidt bredere end før: Hvilken sammenhæng har de 4 naturkræfter (tyngdekraften, den elektromagnetiske kraft, svag- og stærk kernekraft) med stoffers tilstandsformer og disses smelte- og fordampningspunkter. den desperate -
selvvalg matematik D
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig for at finde et godt enme til muntlig matematik prøve D? -
celledeling
ForumindlægHej Jeg har fået et spørgsmål til eksamen som siger: Gør rede for den celledeling, der fører til dannelsen af sædceller, samt hvilken rolle disse spiller for fosterets køn ved befrugtning. -
dumpet grundforløbet STX
Forumindlæghej allesammen jeg har både dumpet NV, AP og matematik screeningen, skulle bare vide om man bliver smidt ud af skolen, eller om man får en stor skideballe af studievejlederen og lærerne. Eller hvad der nu sker? -
Endelig er det OVERSTÅET!! :)
ForumindlægHeeey allesammen! Endelig er alle mine eksamener overstået. Jeg er lettet og kan endelig nyde sommerferien:P Hvordan er det gået for jer? Noget i gerne vil dele? Jeg vil meget gerne høre om hvad i har oplevet :) Gooo' ferieeeee !!!! :D -
Forskellen på 10. og 9. klasse?
ForumindlægHej. har hørt at der ikke skulle være meget forskel på 10. og 9. fagligt etc.... Tak på forhånd -
Bladets farvestoffer
ForumindlægHej studieportalen. Jeg er ved at lave en rapport til d. 1. sep. og skal svare på dette spørgsmål: 4. Blåt lys trænger længst ned i klart vand. Hvordan er rødalger (f.eks. Laminaria saccarina) tilpasset til at vokse på større vanddybder end grønalger? Jeg kan dog ikke helt finde ud af hvad jeg sk... -
rettelse af engelsk
ForumindlægJeg har en engelsk stil, som jeg meget gerne vil have læst igennem. Da jeg meget snart skal aflevere den og ikke ønsker at aflevere en stil med slemme fejl. Jeg har rigtig svært ved engelsk og forventer ikke, at alle fejl bliver rettet eller det der ligner - kun de væreste fejl :). På forhånd... -
Hjælp til rettelse..
ForumindlægHej :) Jeg sidder midt i en tysk stil som skal afleveres i morgen og jeg søger en som vil læse den og rette den når jeg er færdig.. Skriv om jeg skal lægge den herind eller om jeg må få din mail, så jeg kan sende den, er ikke så kendt på denne side så tingene skal udpenles lidt ;) Tak! &h... -
Analyse redskaber til SSO
ForumindlægHej alle, jeg har lidt problemer med min sso, da jeg ikke helt kan gennemskue hvilke analyse redskaber, eller andet jeg skal bruge for at få min opgave op af de taksonomiske trapper.. Min opgavetitel er: Analyser baggrunden for det første korstog. Inddrag pave Urbans tale i 1095 Pave Urbans t... -
Tidsforlængelse ved skriftlige eksaminer???
ForumindlægHej :) Er det muligt at få en tidsforlængelse til sine skriftlige eksaminer til sommer, hvis man har en skade i håndled samt fingre, der gør det umuligt at skrive i et tilstrækkeligt tempo til en eventuel skriftlig eksamen? Det er muligt for mig at skrive på computer, men det går stadig meget la... -
Hvad er en problemstilling?
Forumindlægjeg skal skrive en problemstilling til bogen der hedder Straffen, men jeg er ikke sikker på hvad en problemstilling er? hjælp -
Terminsprøve Mat B
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i mat B på stx, er der nogle, som har nogle råd eller ting jeg skal huske?:-) -
Læse HD-1 på samme tid med bachelor i datalogi?
ForumindlægHej Jeg er på datalogi i Aarhus, og overvejer stærkt at tage hd del 1 mens jeg tager min bachelor. Jeg vil gerne arbejde i ledelse, og af den grund overvejer jeg det for at få et forspring. Giver det mening? Jeg vil godt mene jeg klare de ekstra 20 timer, men vil nok vente med del 2 så jeg k... -
rotteforsøg
ForumindlægHvilke fordele og ulemper er der ved at overføre rotteforsøg til mennesker? -
GMO-Gentisk modificeret organisme
ForumindlægNogen der ved hvad GMO er? Altså genetisk modificeret organisme????
