Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18921 til 18940 af 187712
-
Gramatisk korrekt
ForumindlægHej, jeg ved ikke om sætningen er formuleret korrekt på tysk. Hjælp! Den fremmede stiller spørgsmål til Peters plan. Der Fremde stellt Fragen Peters Plan. -
Partitiv Genitiv
ForumindlægHey folks... Har lidt problemer med brugen af partitiv genitiv i tysk. Nogen der kan hjælpe mig med en specifik regl for denne? -
kan man godt sige det her?
Forumindlæger dette grammatisk korrekt på tysk? Man sieht eine grosse Vielfalt von Bergen, die den Alpen zuhören. -
oversættelse af dansk sætning
ForumindlægHej. Hvordan lyder denne sætning på tysk? : Hvis de havde kendt hinanden fra starten, ville de ikke have haft så mange problemer.. Håber I vil hjælpe..tak -
En historie/årsag
ForumindlægHvad var den præcise årsag til den berømte tysk matematiker, Georg Cantor, der blev gjort til grin eller hånet - og hvorfor? -
Udenlandske sider som studieportalen
ForumindlægHej, Findes der nogle engelske/tyske/svenske/norske sider med samme koncept som studieportalen? På forhånd tak. -
Hjælp til eksamen i morgen "Der Bockwart"
ForumindlægHej.. jeg skal til eksamen i morgen i tysk, og vil høre om nogle har nogle gode notater til teksten: "Der Blockwart" af Christabel Bielenberg:) På forhånd tak -
Eksamen imorgen og er på bar bund!
ForumindlægJeg skal til tysk eksamen imorgen og er rigtig meget i tvivl om hvordan man skal analysere og fortolke erindringer. Skal det bare gøres som man gør med sagprosa eller fiktion? argumenter venligst. -
Kildetype.
ForumindlægHej. Jeg har en tekst, som er taget fra en roman. Teksten er en erindring fra en tysker, om hvordan han oplevede krigen. Kaldes sådan en kildetype for en erindring? Mvh. Tommi -
oversættelse
Forumindlæghvordan vil i oversætte til tysk: hendes far sætter pris på stærke familibånd og traditioner, og vil derfor bevare familienavnet. -
Har I hæfte til fsa 2012 december
ForumindlægHar I ikke nok arkene til fsa 2012 december - Englesk -Dansk -tysk -Matematik Jeg beder jeg at vedhædte dette, eller sende et link til mig nedenfor -
HJÆLP
ForumindlægEN VENLIG SJÆL DER VIL RETTE MIN TYSK STIL. ISÆR FOKUS PÅ KONGRUENS, ORDSTILLING OG BØJNING AF PERSONLIGE STEDORD. DET HASTER -
HASTER RETTELSE AF AFLEVERING CA. EN HALV SIDE
ForumindlægHejjjjjjjjj. Nogen der hurtigt vil kigge min tysk aflervering i gennem. Den er på 1 side, med 1,5 mellemrumsafnit, så den er ikke så lang. -
hvordan siger man østtyskerne?
ForumindlægHvordan siger man 'østtyskerne' på tysk?? er det, die Ostdeutschen. eller die Ostdeutsche?? den står i øvrigt ikke i dativ i min stil :-) -
Der må der være en der kan hjælpe :(((.... ?
ForumindlægHjælp til rettelse af tysk stil... :( - Det kommer ikke til at tage lang tid, det er bare en kort stil :S... Håber der en der vil være så venlige og hjælpe.. God aften til alle ;) ... -
HF Sprog?
ForumindlægHeJ Er det obligatorisk at have tysk, fransk eller spansk på hf? Hvis det er .. får man så skriftlig karakter på B niveau, som man gør på gymnasiet? -
oversættelse
Forumindlægved du hvordan man oversætter følgende til tysk? - hun viser vennerne toget. -hundens navn er fido - vinens farve er rød -
hvordan siger man..
ForumindlægHvordan siger man: 'begav sig for' i 3 person ental på tysk? fx. Hun begav sig for at drive en resturant. -
hurtigt hjælp? (;
ForumindlægHeeey. Hvordan siger man (kom og boede) på tysk? kan virkelig ikke huske det.. ved ikke om der skal (t) på til sidst, er lidt usikker, så nogen maybe hjælpe mig?? [: -
Hjælp !
ForumindlægEr der nogle der vil hjælpe med at rette en tysk opgave der nok indeholder en del fejl den er på 100 ord. Hvis ja sender jeg den til vedkommende her på studieportalen. På forhånd tak
