Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 18961 til 18980 af 111527
  • At bestå?!

    Forumindlæg
    Hvor meget skal der til for at man dumper sin stx? Er det bare et vægtetsnit på under 2, eller er det et krav for, hvor mange eksamner/årskaraktere man maximum må dumpe?
  • haster .. Mat Marts

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvor jeg kan finde eksamenssættet matematik A STX 15 marts 2009?
  • mat a skr eksamen maj 2009 + august 2009

    Forumindlæg
    har i besvarelserne til stx mat a fra maj 2009 + august 2009? :D det haster! plz help me
  • fif til mundtlig

    Forumindlæg
    Er der nogle der har gode ideer til at strukturerer mundtlig eksamen eller hoppe fra emne/ bevis til et andet emne som kan løfte niveauet ? Stx.
  • Skriftlige eksamener. karaktere?

    Forumindlæg
    Hejsa med jer. Er der nogen der kan sige mig hvornår karaktererne fra de skriftlige eksamner på Stx bliver offentlig gjort?? på forhånd tak for hjælpen ;)
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej dem som gik i 1.g STX sidste år, kan I huske hvornår har i fået jeres først standpunkt karakter, den anden og årskarater?!:)
  • Spansk A - sygeeksamen. HASTER!

    Forumindlæg
    Hej! Nogen der ved hvad emnet er i spansk skriftlig sygeeksame sættet - 2009 ? stx ? Kunne være rigtig fedt at høre fra nogen, og om det var specielt svært? :) .
  • Årets sidste aflever. en der please vil se den igennem?

    Forumindlæg
    Jeg er har nu omsider færdigskrevet årets sidste dansk aflevering (3.g STX). Er der ikke nok en der vil se dne igennem og kommentere på den?
  • HHX udregning af karaktergns.

    Forumindlæg
    Hej.. Nu har jeg fundet en masse linkt til hvordan man udregner sit gennemsnit på STX.. men er der nogen som har et link til HHX? på forhånd tak :D
  • Har du prøvet..?

    Forumindlæg
    At være oppe i engelsk mudtlig stx a-niveau? I så fald vil jeg gerne høre lidt om det:)
  • antal afleveringer pr. uge?

    Forumindlæg
    Hej jeg tænkte på hvordan er regler omkring antal afleveringer, eller hvor mange elevtimer man må bruge på opgaver om ugen? på stx eller htx?
  • Eksamen i 3g

    Forumindlæg
    Nogle der har forstand på eksamener på STX 2010? Hvor mange skal man op i hhv. skriftlige og mundtlige eksamner igennem gymnasieperioden?
  • Eksamen, perspektivering

    Forumindlæg
    Hej,er der nogle, der har erfaring med, hvor lang tid man har til at fremlægge sit oplæg til mundtlig spanskeksamen STX? Hvad perspektivering, hvor lang tid er passende til det? På forhånd tak :)
  • hjælp til sp. i historie

    Forumindlæg
    Hej. er der nogen herinde der kan hjælpe med historie? har lige brug for lidt hjælp med hensyn til en 24-timers forbedrelses eksamen (STX A)
  • Eksamenssæt søges!

    Forumindlæg
    Hej:) jeg søger tidligere stillet bioteknologi eksamenssæt. Helst fra HTX men STX kan også gå.
  • CIE-diagram.

    Forumindlæg
    Skal til fysik eksamen STX på C, på tirsdag, og vil gern elige have på plads hvad et CIE-diagram er og hvornår det bliver brugt. er der nogen der kan hjælpe?
  • En med studenterhue søges

    Forumindlæg
    Jeg søger en som har en studenterhue(STX), og ville spørge den person om han/hun ville tage nogle billeder mens de har den på, i forskellige vinkler..
  • Bio A eksamenssæt fra 28. maj 2010

    Forumindlæg
    Hey, er der nogen som ligger inden med en en besvarelse af biologi A eksamenssættet fra 28. maj 2010, STX, som er interesseret i at lægge det ud, eller sende det? :)
  • Gymnasium

    Forumindlæg
    Hej, når man skal tage en optagelsesprøve, for at komme ind på stx. Hvad for nogen opgaver er det så man får? Er det folkeskole niveau eller? på forhånd tak! ;)
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 1.g på STX og engang til efteråret skal jeg op til to eksamener i NV og AP, og det jeg vil spørge er, hvordan de to prøver foregår helt præcist? Tak på forhånd.