Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 18981 til 19000 af 111527
-
krav til kronik
ForumindlægHej, når man skal skrive en kronik i stx, SKAL man så bruge Toulmins argumentationsmodel? Er kronikken utilstrækkelig hvis man anvender andre former for argumentationsanalyse? som fx appelformer. På forhånd tak. -
Historie på A niveau!
ForumindlægHej alle. Ville bare spørge, hvordan er historie på A niveua? hvad lærer om (hvilke emner) i historie på A niveau i STX? Mvh Victoria -
Biologi på A niveau!!!
ForumindlægHej allesammen! Hvordan er biologi på A niveau i STX? hvilke emner har man om i A niveau? hvad lærer man om generelt? er det svært på A niveau. Mvh Victoria -
Matematik eksamenssæt
ForumindlægEr der nogle der kan finde et link til emu, hvor man finder eksamensæt for STX A niveau matematik? Helst for de seneste år, 2011 og 2012. Tak, -
Uddannelsen til Bankrådgiver
ForumindlægHey alle. Jeg vil meget gerne være Bankrådgiver i fremtiden. Jeg ved det kræver en HHX eller Stx - Men er der et snit MAN skal have, for at komme ind på uddannelsen? På forhånd tak! -
Tysk i gymnasiet...
ForumindlægEr det obligatorisk at vælge tysk på STX, eller kan man også tage fransk? Jeg har haft fransk siden 6.klasse og vil gerne fortsætte.... -
Hjælp til aspekt OSO!
ForumindlægJeg fatter ikke en meter af hvordan jeg skal skrive et aspekt til min OSO opgave om STX? Hjælp! På forhånd tak! :) -
Delprøve 1 maj 2009 engelsk A?
ForumindlægHej. Er der nogen derude der har rettelserne til delprøve 1 engelsk a (stx) fra maj 2009? På forhånd tak! -
bestårate og andet.
ForumindlægNogen der ved hvor man kan finde hvor stor en procentdel der har bestået STX og evt. en opgørelse over gennemsnitskarakterer for fag? -
Opgave i prøven u. hjælpemidler
ForumindlægKan der godt komme en opgave, hvor man skal bestemme en ligning for tangenten til grafen med en oplyst hældning i stedet for et oplyst punkt på A-niveau (STX)? -
Hvad hed opgaven i 2010?
ForumindlægHej folkens!! Er der nogen af jer der ved hvad opgavesættet til (engelsk a niveav stx) terminsprøven i 2010 hed?? Sana.. -
eksamenssæt 2010 frb
ForumindlægHej, nogen der ligger inde med eksamenssættet fra maj 2010 til frank begynder A på stx? Tak, på forhånd! -
Timetal?
ForumindlægHalløj! Jeg har kigget lidt rundt omkring efter en oversigt over timetallene på de forskellige fag og niveauer i stx. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde dem? -
Klage over eksamen
ForumindlægKan man klage over sin karakter i skriftlig eksamen stx og stadig blive student med ens medstuderende? -
Karakter til denne opgave?
ForumindlægHej folkens, jeg har været op i engelsk skriftlig eksamen STX på A niveau og ville gerne have jeres vurdering af, hvad denne opgave kunne stå til. :) -
Studenterkursus
ForumindlægHvis man skal starte til studenterkursus (den 2 årige stx) i andet år efter man har afsluttet 3g, kan man så godt få merit i nogle af sine fag? -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg ville høre, om der er nogen, der evt. skulle have nogle dispositioner liggende fra deres matematik A (stx) mundtlig eksamen? På forhånd tak. :) -
Matematik A DTU adgangskursu
ForumindlægHej Alle :D Er der nogle der ved om/hvor man kan finde besvarelser på Matematik A eksamenssæt fra DTU's adgangseksamen til ingniøruddannelserne?? (ikke STX) Mvh Janus -
Matematik på Gym
ForumindlægHej allesammen. Eftersom jeg har interesse for matematik vil jeg gerne hører om der var mulighed for man kunne lærer det matematik man har på STX?? Kunne bøger med formler være en mulighed? :) -
DA mundtlig eksamen - perspektivering
ForumindlægEr det et krav til dansk mundtlig eksamen (STX) at man perspektiverer den udtrykne tekst med en tekst som vi har læst i undervisningen?
