Søgning på: danskerne i verden. Resultater: 19001 til 19020 af 47039
  • Selvvalgt værk

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal vælge et værk i dansk, som skal være skrevet af en udenlandsk forfatter og det skal være oversat til dansk.. Er ikke den store læser så ville bare lige høre, om der er nogle der har nogle gode ideer? :) Det haster lidt.... Mvh
  • Ti 89

    Forumindlæg
    TI-89 titanium lommeregner med software, vejledning og kabler .Sælges til 880 kr. 2 dansk /fransk og fransk/dansk gyldendals røde ordbøger sælges til 345 kr
  • ordbøger

    Forumindlæg
    Hej alle sammen !! 2 gyldendals røde ordbøger er til salg . En tysk/dansk og en dansk/tysk. De er købt for 450 kr og jeg sælger dem for 380,- incl. porto. De er helt nye...
  • Ti 89

    Forumindlæg
    TI-89 titanium lommeregner med software, vejledning og kabler .Sælges til 880 kr. 2 dansk /fransk og fransk/dansk gyldendals røde ordbøger sælges til 345 kr
  • Ordøger til salg..

    Forumindlæg
    Jeg har en gyldendals Spansk/dansk og dansk/spansk ordbog til salg... De åbnet 2-3 gange så de er s¨å gode som nye! Skriv hvis du staår og mangler sådan nogle:)
  • emne

    Forumindlæg
    nogle der har nogle gode erfaringer med et emne, eller forslag til enten historie eller dansk? - hælder nok mest til dansk, medmindre der er nogle der har et super emne de vil anbefale.:)
  • Opgave

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har analyseret en dansk opgave. Jeg vil høre om der er nogle der vil læse den igennem og kigge på mine gramatiske fejl, da dansk ikke er en af mine stærke sider. Den er ikke så lang.
  • Adgang til videregåendeuddannelse

    Forumindlæg
    I gymnasiet fik 00 i både mundtlig og skriftlig dansk afsluttende årskarakter. Jeg fik dog 7 til den skriflige eksamen, men var ikke oppe mundligt. Har jeg bestået dansk?
  • Sange der handler om kroppen?

    Forumindlæg
    Skal til min afgansprøve i mundtligt dansk analysere en form for lyrik der handler om kroppen, og tænkte på, om der var nogen der kendte en dansk sang hvor kroppen er et tydligt tema?
  • omskriv en avisartikkel

    Forumindlæg
    Hey Jeg har fået en dansk opgaver der lyder: Omskrivning af artikkel med fokos på kommunikationssituationen??? Er der nogen der tilfældigt har prøvet det i dansk, og hvordan skal man skrive? Håber bare der er en som har prøvet det...
  • Eksamen

    Forumindlæg
    hej, jeg skal op til dansk eksamen hvor på at jeg har valgt et pressefoto som jeg skal fortælle om. kan i ikke hjælpe mig med give mig eksempler på dansk faglige begreber til et pressefoto.
  • Opgavesæt 2009?

    Forumindlæg
    Hejj er der ik nogen der har linket til siden, hvor opgavesættet fra 2009 skriftlig dansk niveau A er ?? inde på uvm lægger de ikke mere opgavesættet ind for dansk, pga copyright ?
  • Emne i AT

    Forumindlæg
    Hej HVad skal jeg skrive om i AT10? Det skal være i dansk og samfundsfag, eller muligvis historie og samfundsfag. Dog helst dansk. Håber i kan komme med nogle gode idéer. Tak
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hey. Min dansk lærer har snakket om, at vi kunne trække et sprogligt spørgsmål til dansk A eksamen her i 3.g. Hvad menes der helt konkret med det, og hvordan skal man gribe det an? På forhånd tak
  • Sprog til mobil

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har købt en tlf fra nettet . og det har vist sig at telefonen ikk har dansk sprog integeret . kan man må en eller anden måde installere dansk? og hvor og hvordan ?
  • Opgave 2.5 og 2.6 i kapitel 2 IØ A

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har lavet opgave 2.5 - Hvordan tager man temperaturen på dansk økonomi og/eller 2.6 - Dansk økonomi lige nu, i International økonomi på niveau a? Har virkelig brug for hjælp... På forhånd, mange tak! :-)
  • HASTER!!! :(

    Forumindlæg
    Opgaven lyder således : Redegør for det danske indkomstskattesystem, og de grundlæggende principper dor den danske velfærdsmodel. Nogen der kan hjælpe mig hvad jeg præcis skal nævne omkring indkomskattesystemet.. ? På forhånd Tak..
  • Redegørelse - datid/nutid?

    Forumindlæg
    Hvordan skal jeg skrive redegørelsen i min DHO, når en dansk redegørelse skal skrives i nutid og en historie redegørelse skal skrives i datid, men dansk og historie skal blandes i denne redegørelse?
  • Pleeeeeeeease hjælp mennekser :-).

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive om dansk synopsis, til Dansk b-prøve, jeg har trukket Mobning i film, og jeg har valgt den grimme ælling, hvordan skal jeg gør det, Please hjælp hjælp hjælp ;-).
  • Kronik STX A

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg læser lige min gamle dansk stile. (skal op til skriftlig dansk nemlig). Min lære har skrevet "der må ikke bruges citater i kronik", kan det passe?