Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 19001 til 19020 af 111527
-
Matematik eksamen 2020
ForumindlægHej Studieportalen, er der nogen, der har været op i eksamen i matematik A (STX)? Hvis ja, søger jeg i den grad hjælp til diverse opgaver. -
Historie - DK & EF/EU/Globalisering
ForumindlægHar lige været oppe og trække spørgsmål til Historie mundtligt eksamen på stx. Er der muligvis andre der har trukket det samme som mig, som var frisk på at samarbejde? .. -
Psykologi læsefag?
ForumindlægHej! Er der nogen, der ved om Psykolgi C på STX, er et "læsefag"? Altså et fag uden afleveringer. -
Længde af eksamensforberedelsestid MAT A
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen tidlig i matematik STX A. Ved i hvor lang forberedelsestid jeg kan forvente??? -
KRONIK?
Forumindlægnogen der har downloadet denne fil: https://www.studienet.dk/Opgaver/STX-Dansk-A-Kronik-Eksamen-2011-230933.aspx , som vil sende den til mig? (: det kunne være rart med noget hjælp ! -
2. årskarakter
ForumindlægHej, hvornår er det at gymnasieelever (stx, htx, osv) normalt får deres 2. årskarakter? -
Karakterer
ForumindlægHej. Jeg tænkte på, hvis man dropper ud af STX som 2. år, vil karakterene fra 1.g eksamen/årskarakter så gælde, eller er det ens 9 klasse eksamenskarakterer, der gæller? -
hvor mange gange må man søge optagelsesprøve?
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange gange man kan søge optagelsesprøve for gymnasielle uddannelser (STX, HF, HTX) hvis lærerne erklærer en elev uegnet? DET HASTER!!! -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej, Er der nogen, som ved om det er muligt at gå op til mundtlig eksamen på STX uden ens lærer, altså hvor det kun er censor, som er tilstede? -
Terminsprøven 2014
ForumindlægHej med jer Nogle der har været op til terminsprøven på stx, i fagene, Spansk A og Matmatik A ? :) Skriv gerne privat om dette -
Hjælp
ForumindlægNogle der har terminsprøven fra i år?? Altså den til stx, på A niveau.. Evt. facit, da jeg vil tjekke mine svar På forhånd tak -
29 maj 2013 mat eksamen facit ??? anybody hjælp :(
Forumindlæger der nogle der ligger inde med en besvarelse til mat A stx eksamenssættet fra d. 24 maj eller d. 14 august 2013 ?? :) tak på forhånd -
Facitliste
ForumindlægHej Er der nogen af jer, der har en facitliste til Matematik stx august 2013? Eller kender et sted/link, hvor man kan finde facit? -
Samme analysemodel?
ForumindlægHej Ville bare spørger om man i Dansk A på STX buger den samme analysemodel(artikelanalyse) til alle slags artikler. altså også reportage osv. ? Tak på forhånd -
historier lærere
ForumindlægHej alle. Kender i en god historie lærer der kan hjælpe en under en 24-timers eksamen på stx som i kan anbefale? -
Eksamen!
ForumindlægHej, hvis man dumper til en eksamen på STX er der så mulighed for at tage eksamen en gang til på selvstudie eller noget andet? Eller kan det ikke ændres? -
Multimedie C eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op til multimedie eksamen C på STX. Jeg er i tvivl om hvordan den foregår?? nogle der kan hjælpe?? -
VIGTIGT SPØRGSMÅL
ForumindlægHej! :) Nogen der kan svare mig på, om det er muligt at skifte fre STX til HF? :-) Jeg er lige startet i skole, men vil gerne flyttes over på en HF. -
Studentereksamensbevis i digital format ?
ForumindlægHej Jeg står i en situation, hvor jeg skal bruge mit eksamensbevis (STX). Jeg vil høre om man kunne hente eksamensbeviset i digital format fra nettet gratis ? På forhånd tak -
Gymasium skift
ForumindlægHej Ligenu går jeg på en htx gymnasium, men gerne vil skifte til en stx, er det muligt, eller er det for sent nu? Nogle der ved noget om dette?
