Søgning på: matematik a eksamen. Resultater: 19001 til 19020 af 178711
-
Am I a German girl or a german girl?! :)
ForumindlægHey, I'm confused right now: is the letter of the nationality always capitalized?? So would I be a german or a German girl? Thx for ur help! -
Nogen som har skrevet SRP om alkohol i kemi A og dansk A?
ForumindlægHej Jeg ville høre om der var nogen der havde skrevet deres SRP om alkohol i fagkombinationen dansk A og kemi A? Hvis jeg er så heldig at der er en/nogen som har, så ville jeg meget gerne se hvordan i har stillet den op? :D På forhånd tak -
Bioteknologi A og fysik B e. Kemi A og Fysik B
ForumindlægHeey allsammen ;) Jeg er ved at afslutte grundforløbet, men jeg ved ikke hvilken studieretning jeg skal vælge - som overskriften siger; Bioteknologi A og fysik B el. Kemi A og Fysik B. Hvad syntes i er bedst hvis man tænker på tandlægestudiet??? Hilsen Mortaza -
Psykologi eksamen b niveau
ForumindlægHej. jeg sidder netop nu med en 24-timers eksamen. jeg har trukket emnet "familiepsykologi" og mange af emnerne ligger op til udviklingspsykologi og/eller mønsterbryder. Der er nogle børn i teksterne, som mangler opmærksomhed, har haft en psykotisk mor og en dreng, der ikke kan gøre... -
Beregn vinklerne A,B,C
ForumindlægHej " I en trekant ABC er M midtpunktet af siden AC. Der oplyses at |AB|=|AM|=3 og |BC|=4 Beregn vinklerne A,B,C i trekant ABC" Jeg har regnet vinklen A ud vha. cosinusrelationen således: CosA=3^2+3^2-4^2/2*3*3 CosA=83,62062979 Derefter har regnet siden B ud; CosB=4^2+3^2-3^2/2*4*3... -
Essay analyse eksamen
ForumindlægJeg har lige trukket essay som mit fordybelsesområde, og jeg har rigtig svært ved at vælge et essay. Er der nogen som har et forslag til et essay jeg kan gå op i? Jeg tænker lidt på Dan Turells essay: En københavner i Jylland. Er der nogen som har erfaringer med anysering af dette essay? -
Mellem Niv. Idræt EKSAMEN
ForumindlægTil alle Jer som har været oppe i mellem niveau idræt:Kan I ikke give mig nogle eksempler på forskellige eksamensspørgsmål?Hvad trak i?På forhånd tak. -
mundt. italiensk eksamen
ForumindlægHej.Jeg har en veninde, der kun mangler italiensk som sidste fag i sin studentereksamen. der er bare det problem at hun skal have 11 for at bestå.Vil derfor høre om nogen ved hvor høje krav der stilles ? -
Forslag til eksamens projekt
ForumindlægVi skal til maj skrive en synopsis om et emne der indeholde historie og religion, men vi er gået i stå, hvad omhandler enme.. Så kunne være skønt hvis i evt kunne komme med et forslag eller 2 som vi ku arb videre med... :) -
Vurdering af eksamens stil
ForumindlægHej Er der nogen der vil læse min dansk stil igennem. -
Eksamen - Hvordan foregår det helt præcist
ForumindlægJeg skal op og forsvare mit projekt omkring børn her om et par dage, men jeg er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes jeg skal gribe det an. Jeg er jo derinde i 30min, og hvad forventer de der sker på den tid? Skal man stå og snakke i hele den tid, eller skal man fremlægge sit projekt i 10min og r... -
Dansk eksamen 09
Forumindlæghey derude, Hvilke tekster kom i op i, i skriftlig dansk, jer som bliver studenter i år? - Og er der nogen har har nogle links til gamle skriflige dansk oplæg? på forhånd taak -
mat eksamen mundt.
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe med dette? - argumenter for at trekantens areal kan beregnes som en halv højde gange grundlinjen -
eksamen b. mdt.
Forumindlæghey.. jeg skal op afslutte eng i år(yes).. men ved ikk nogle problem m fremlæggelsenhvordan sakl man sætte din power point op til mdt. fremlæggelse..? vi har afleveret en synopsis for 2 uger siden som bestod af: Introduction Problem solving Main Results of the study Conclusion Bibliography skal m... -
P-piller og hormoner, hjælp til eksamen
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at læse op til biologi C. kort sagt har jeg lidt problemer med at finde ud af hvordan de forskellige hormoner som er tilsat p-piller påvirker de overordnede hormoner. Gestagen som er syntetisk progesteron, påvirker: at der bliver produceret sejt slim som forhindr... -
Dansk eksame i dag på HHX
ForumindlægVille høre hvad andre hhxer valgte for en opgave og hvor meget de fik skrevet ? Hvad sys i om indholdet af opgavehæftet ? Jeg Valgte selv den med Suzanne Brøgger ! Og skrev knap 7 sider ! Havde håbet på et Essay, men dette var også okay da det næsten var det samme. havde også overvejet den med ko... -
Hjælp - analyse til mdt historie eksamen
ForumindlægHej jeg skal til studentereksamen i historie, og er faktisk usikker på hvordan jeg helt præcist skal gribe det an. Jeg har ikke rigtig forstået hvad de der analyser indebærer, hvis det nu f.eks. er en eller anden krig man kommer op i? Nogle der kan hjælpe mig. -
"Haster" eksamen på fredag ;/
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at forklare hvad en ionforbindelse er helt præsict? -
Eksamen Mat C
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i mat C 9. juni, og jeg sigter efter et 10-tal, da jeg gerne vil hæve mit dovenskabs-gennemsnit. Hvor meget af det stof, man er oppe i, skal man kunne og vide for at få 10? -
Dumpe eksamen, problem?
ForumindlægHej folkens jeg har et par spørgsmål ang. studentereksamenen, som jeg håber i kan svare på. jeg har kikket rundt om på forummet, uden decideret at få svar på disse spørgsmål, derfor: 1: er det KUN det FULDENDTE gennemsnit som har reel betydning (dvs eksamenskarakterer + årskarakter for alle fag...
