Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 19001 til 19020 af 34075
-
Kvantiativ bestemmelse af glukose
ForumindlægNogen som har en rapport liggende, eller som kan finde et link til hvor man kan downloade opgaven? Skal snart til eksamen og var ikke i skole under forsøget, så søger lidt inspiration .. Mvh Kim Dahlsgaard -
Samfundsfag vs. historie
ForumindlægHej Skal snart til AT - eksamen, og har et spørgsmål, jeg håber en venlig sjæl, vil svare på. Hvorledes giver det faglige sammenspil en indsigt, som fagene hver for sig ikke alene kunne give? Tak på forhånd! -
redegøre og analyser?
Forumindlæghej allesammen jeg skal op til eksamen., og håber jeg at I kan hjælper mig jeg skal redegør og analyser 2 tekster, men hvad betyder at man skal analyser og redegøre? tak -
psykiske problemer
Forumindlæghej jeg sidder her og er helt lost. I dansk eksamen har jeg trukket om psykiske problemer og jeg ved bare ikke hvordan jeg skal komme i gang. håber der er nogen der kan hjælpe. -
Apartheid
Forumindlæghej, jeg har valgt emne Apartheid til mundtlig eksamen. men mit spørgsmål er : kender i nogle hjemmesider, hvor der står lidt om,( kampen i mod Apartheid ) og hjemmesiderne skal være på engelsk. og mange tak på forhånd. -
hvorfor opløses natriumchlorid ikke i ethanol?
ForumindlægEr der nogen, som kan forklare det rent kemisk til mig, da jeg kan ricikere at skulle forklare det til eksamen? Kan simpelthen ikke finde noget om det.. Help.. På forhånd tak. -
Syrer og neutralisation
ForumindlægHej, skal til 9. klasses fysik eksamen på fredag og jeg forstår ikke fysik:-( Jeg kan måske komme op i syrer og neutralisation. Det kunne være dejligt hvis der var nogen der kunne hjælpe mig lidt med neutralisation, tak på forhånd:-) -
"Hjælpelærer" søges til samfundsfag
ForumindlægHej, Jeg skal til samfundsfag eksamen på B-niveau (gymnasie niveau), og søger derfor en person der er utrolig dygtig til samfundsfag, og som har tid og lyst til at hjælpe mig. Det er en 24. timers eksamen, hvor jeg trækker mit spørgsmål d. 24. juni og skal til eksamen d. 25. juni, og je... -
Fuldt pensum
ForumindlægHej hej. Er der nogle der ved hvordan det fungere med ens årskarakterer når man skal op i fuldt pensum her i år 2010 på stx? Er det sådan at de bliver erstattet med den karakter man får til eksamen? Mvh -
Dansk årsprøve 1.g
ForumindlægHey. Jeg har lige fået af vide at jeg skal op i skritlig dansk årsprøve. hvilke tekster er det? -er det eksamens teksterne fra sidste år eller noget lignende? På forhånd MANGE tak. -
tekst der fortæller om 'de nederste'
Forumindlæghej, jeg skal lave en mundtig opgave omkring emnet 'de nederste' til min dansk eksamen. men jeg kan ikke rigtig finde nogle tekster. kan I hjælpe mig? :) -
.. At gøre en forskel - Magt/ afmagt
ForumindlægHej! Jeg skal til dansk eksamen, og mangler en tekst at tage udgangspunkt i. Er der nogen der kender en tekst inden for temaet " at gøre en forskel/ magt og afmagt"? - Merete -
GEOGRAFI
ForumindlægHva såå alle sammen ?? Nogle som har været oppe i geogeafi eksamen ?? Hvordan gik det ??? Håber det gik goodt med jer alle sammen ?? Hvilke spørgsmål var i i tvivl oom ?? -
Jeg brug for hjælp til Aktiv dødshjælp
ForumindlægEr det nogen kan hjælpe mig med at finde nogle holdninger og konsekvenser i denne hjemmeside for jeg skal op til eksamen på mandag og jeg ved ikke hvad jeg skal sige.. http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/86904: -
Drejebog - Håndbold og kuglestød
ForumindlægHej alle. Hvis der er nogen som sidder inde med en drejebog for enten håndbold eller kulgestød (eller begge), må i meget gerne skrive, da jeg godt kunne bruge lidt inspiration til idræt B eksamen. På forhånd tak. -
TI89 titanium-lommeregner købes
ForumindlægJeg har mistet min, og da jeg formodentlig skal til skriftlig eksamen om et par uger, er jeg meget interesseret i at købe en. Er villig til at give 500 kr. for den. -
Synopsen + fremlæggelse?
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal til AT eksamen og bliver i tvivl om noget.. Skal fremlæggelsen lige meget det der står i synopsen, jeg har de samme problemstillinger, men har måske lagt mere vægt på noget andet i en af problemstillinger, er det dumt? -
Adgangskrav
ForumindlægNår der på en uddanelse står: "Gennemsnittet fra din adgangsgivende eksamen (uden hurtigstartsbonus) skal være mindst 6,0" er der så tale om gennemsnitskarakteren for ens eksamenskarakterer eller er der tale om det samlede karaktergennemsnit man ender ud med? -
Valg af novelle - erindring
ForumindlægJeg har trukket emnet erindring til min dansk eksamen, og nu skal jeg finde en tekst, er der nogen der kender en god en, som jeg kunne bruge? Har i også en ide til et emne der hedder arv og miljø? -
Macroeconomics/Microøkonomi
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i Mikroøkonomi/macroeconomics på engelsk her om et par uger, og jeg vil høre om der er nogler herinde med stor viden inden for emnet jeg kan sparre lidt med? På forhånd tak
