Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 19001 til 19020 af 187712
-
Eksamen - Haster!
ForumindlægJeg vil gerne høre om der er nogen der har tid til at kigge min tysk opgave igennem, det vil være en stor hjælp! Mvh. Jonas -
9 sætninger
Forumindlæghej, jeg har oversat 9 danske sætninger til tysk. Jeg vil spørge om der ikke er nogen som gider at retter dem? -
Frit valg på alle hylder
ForumindlægHej folkens :) Hvordan finder jeg en tysk vending tilsvarende den danske: frit valg på alle hylder? Nogle der kender nogle? :) -
Stil !!!
ForumindlægHej derude Jeg ville høre om der var en venlig sjæl der gad at kaste et blik på min tyske stil :) På forhånd mange tak! -
Korrektur :)
ForumindlægHej! Vil gerne have læst 6 tyske sætninger - igennem, hvis du vil hjælpe mig kan du lige skrive din mail. Hilsen Kamilla :) -
hjælp!
ForumindlægJeg har lavet et eventyr, som jeg gerne vil have hjælp til at oversætte til tysk! Håber at der er en, som vil være sød at hjælpe mig!! det er allerede til mandag den 9/5!!! så det haster!! -
Videoer med eng og ty undertekst?
ForumindlægHej, kender i nogle videoer i youtube hvor de snakker dansk, med engelsk undertekst? Og kender i også nogle videoer med tysk undertekst? -
Lektiehjælp til mundtlig b-niveau eksamen d. 7/6
ForumindlægHejsa, Jeg skal op til tysk mundtlig 24-timers eksamen (B-niveau) her d. 7/6, og søger en lektiehjælp. Jeg skal bare have hjælp til at skrive et oplæg på tysk (jeg kan sagtens perspektivere til pensum osv. men kan ikke gøre det på tysk!), det vil nok tage en times tid. Jeg er en elev med et høj... -
Hvordan siger man..
ForumindlægAt være "én af de tykkeste" - hvordan siger man det på tysk? Einer der dicksten, ville jeg umiddelbart sige. Men er ikke sikker.. -
EKSAMEN HJÆLP!!
ForumindlægHej jeg har været oppe og trække i tysk og har trukket teksten Offenbarungen im Supermarkt. temaet er migration hvordan skal jeg analysere teksten?? -
Rettelse af tyskopgave
ForumindlægHej Studieportalen Er der en af jer der ude, der ville rette min tyskopgave? Er ikke den bedste til tysk, så det ville være dejligt, hvis der var en der gad og rette den. Tak på forhånd :) Btw sender den over privat besked ^^ -
Tilbydes: Lektiehjælp i Århus.
ForumindlægKontakt mig privat, og vi kan finde ud af noget. Det drejer sig hovedsageligt om fysik, kemi, matematik og tysk. -
Reklame
ForumindlægDer er en reklame på studieportalen der lover 33% årlig afkast efter skat og med tysk statsgaranti. Det lyder som fup. Kontrollerer i ikke reklamerne ? -
Hvordan siger man "Landbrugsjord"?
ForumindlægSom overskrifter lyder: Hvordan siger man Landbrugsjord på tysk? Mit forslag: (Sandsynligvis forkert) Landwirtschaftserde Håber nogle kan hjælpe mig :-) ! Mange tak for svar på forhånd! :-) -
Substantiveret adjektiv
ForumindlægHej! jeg vil hører om der er nogen der ved hvad et "Substantiveret adjektiv" og i hvilen sammenhæng man bruger det. Altså eks, med en sætning. Det er til tysk.. -
En lille hjælp.
ForumindlægHvordan siger man på tysk: "Dokumenterne er blevet revet itu af Stasi-medarbejdere efter Berlinmurens fald". Tak på forhånd :-) -
rettelse af grammatik
Forumindlæghej alle sammen jeg har en tysk tekst jeg gerne ville have rette..... det ville betyde rigtig meget for mig hvis der er en der gider at kigge det ignnem for mig og se om jeg har fejl... mange tak på forhånd -
rette lille tekst
Forumindlæghej en der har lyst til at rette min tysk aflevering, og fortælle hvad jeg kan gøre bedre? den er på omkring 200 ord -
rettelse ?
ForumindlægHej er der nogen der vil rette min tysk aflevering, fylder kun en halv side håndskrevet?? hvis der er, vil du så ikke være sød, og give din mail ??? -
Stedord
Forumindlægjeg har sætningen: "jeg var der sidste år". Der er stedord for Berlin. Er der nogle der kan fortælle mig, hvad man skal skriver på tysk, som beskriver "der"?
