Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19021 til 19040 af 52987
-
!!haster!!radioaktivitet
Forumindlægmed udgangspunkt i en dokumentarfilm, skal jeg skrive om radioaktivitet.Ved ikke hvordan jeg bedst mulig formulere mig, når jeg skal Kort fortælle hvad ordet står for.Er der nogen som kan hjælpe...!!!!Det haster virkeligt..... -
Haster nogen som vil rette noget af min stil :( please
ForumindlægHej søde mennesker.. Er der nogle som har lyst til at rette 13 linjer engelsk.. Det haster virkelig!!:( - Jeg er dårlig til engelsk derfor kunne det være super nice hvis noget gad at hjælpe mig -
DANSK MUNDTLIG EKSAMEN
ForumindlægHej jeg har trukket impressionisme til mundtlig eksamen og jeg har valgt "frøkenen" af Herman Bang er der nogen der kan hjælpe mig med at analysere den? Er virkelig ude på dybt vand!!! -
captain comic
Forumindlæg..så lige et indlæg om én der bl.a. manglede comic, det spil ER min barndom, og jeg ville virkelig gerne finde ud af hvor det kunne skaffes henne, det må være muligt... nogen der ka hjælpe? -
Speciallæge løn?
ForumindlægHejsa :) Jeg kan virkelig ikke finde rundt i dette, så jeg efterspørger lige lidt hjælp :) Hvad tjener en nyuddannet speciallæge? - Jeg vil gerne tage speciale i onkologi :) På forhånd tusinde tak :) -
kvindesyn og kvinderoller i naturalismen
Forumindlægprøver igen med en anden overskrift nogen som gider hjælpe mig lidt mht. kvindesyn og kvinderoller i naturalismen? har skrevet 2 sider men vil gerne op på min 3 har virkelig brug for det!! -
Skæring i graf
ForumindlægJeg skal tegne en graf på en dobbeltlogaritmisk papir. Grafen har punkterne 4.24 og 9.81. Hvad vil y-værdien være for x værdien 0? Er der ikke et program der kan regne det ud, eller skal man virkelig tegne det? Hvad får i den til? -
phenolphtalein
ForumindlægHejsa alle i kloge mennesker.. Er der nogen der ved hvordan syre-baseindikatoren phenolphtalein virker?Ved godt der er pga pH, at farven skifter, men hvad sker der rent kemisk? -
Kemi reaktionstyper
ForumindlægHej alle, jeg sidder her og er i tvivl om noget... kan ikke helt finde ud af hvilke reaktioner det her her... og vil høre om i kunne hjælpe mig (: - jeg mener den anden er en Kondensation(-sreaktion), men er virkelig meget i tvivl.. Tak på forhånd (: -
Velfærdsmodeller - HJÆLP!
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp, men mangler stadig en stor del af opgaven. Dette er: Diskuter om andre velfærdmodeller rummer elemter som den danske velfærdsmodel kan bruge i fremtiden? Håber der er nogen der kan hjælpe mig. -
Hjem-is
ForumindlægHey,Er der nogen som har fundet nogen problemer inden for IT hos hjem-is? for vi kan virkelig ikke komme frem til noget!HJÆLP...Knus -
HURTIGT - Statistik
ForumindlægHar virkelig brug for svar nu! :) Hvad er det den form for statistik hedder, når man har 3 pladser, med 7 forskellige muligheder på hver, så antallet af forskellige muligheder bliver 7*7*7? -
Kender i en bog som er godt for ordforrådet...
ForumindlægHej :) Kender i en bog som at der er godt for ordforrådet. En bog som at der udvider ordforrådet og får en til at virkelig skulle læse mellem og bag linjerne. Tak på forhånd -
Hjælp til historie!
ForumindlægHej allesammen Er der nogen, som kender en der er god til historie, og som kan hjælpe mig med noget historie materiale. Jeg vil virkelig værdsætte hjælpen, da det er meget vigtigt. Tusind tal på forhånd :) -
Naturfagsopgave-svar?
ForumindlægNogen der har naturfagseksamens-opgave-svar eller allerede har været til naturfags-eksamen i år og evt. har lyst til at sende mig deres svar?Det ville virkelig være en stor stor hjælp. TakM.v.h Mikala -
matematik-eksamen '05
ForumindlægKun mig der syntes at den var virkelig nem? Jeg mener, løste alle opgaver inden kl. 12 og det plejer jeg så sandelig ikke at gøre :-D -
differential/integralregning?
ForumindlægBestem et andengradspolynomium, hvis graf har en tangent i punktet (1,3) der har ligningen y=2x+1. Er virkelig gået helt i stå med opgaven, ved slet ikke hvad jeg skal med den? -
Organiske stoffer
Forumindlæghey,... er der nogle søde egle der ude der vil høe mit nødsråb... HJÆLP... og hjælpe mig med nogle notater til 10 klasse.... om organiske stoffer.. har nemlig virkelig brug for hjælp.....PLEACE......... -
Økotaksikologi
ForumindlægHejsa...er i stor nød, skal op til mundtlig biologi eksamen A-niveau!er der nogle der evt. sidder inde med nogle gode biologinotater til emner som økotoksikologi? ville være en virkelig stor hjælp... -
maple
ForumindlægEr der nogen herinde, der ville give mig en kort forklaring om maple (altså de vigtigste funktioner den kan) skal nemlig op til eksamen og er virkelig nervøs for at bruge maple ... En video kunne også være rart :)
