Søgning på: tysk oversættelse. Resultater: 19021 til 19040 af 27085
-
Hvordan siger man ... ?
ForumindlægHey. Hvordan siger man på tysk: Og hvad vil der ske i nat? Mit forslag: Und was will heute/diese Nacht SKE? På forhånd tak Eleven -
Skal til optagelsesprøve
ForumindlægJeg skal til i HHX optagelsesprøve, er der en der ved hvilke slags tekst man få _Dansk _Tysk _Engelsk _Matematik -
Fishermans friend
ForumindlægHej, er der nogen, der har læst fishermans friend og sonnenbrand. Dem havde vi haft sidst år og nu skal jeg op i tysk og har ikke teksterne.. -
Gramatisk korrekt
ForumindlægHej, jeg ved ikke om sætningen er formuleret korrekt på tysk. Hjælp! Den fremmede stiller spørgsmål til Peters plan. Der Fremde stellt Fragen Peters Plan. -
Længde af Selv. emne
ForumindlægHej med jer. Jeg skal op i tysk mundtlig. Vi skal snakke om vores emne i ca 5 min. Ville lige høre hvor mange skrevne A4 sider det er... -
HJÆLP
ForumindlægEN VENLIG SJÆL DER VIL RETTE MIN TYSK STIL. ISÆR FOKUS PÅ KONGRUENS, ORDSTILLING OG BØJNING AF PERSONLIGE STEDORD. DET HASTER -
HASTER RETTELSE AF AFLEVERING CA. EN HALV SIDE
ForumindlægHejjjjjjjjj. Nogen der hurtigt vil kigge min tysk aflervering i gennem. Den er på 1 side, med 1,5 mellemrumsafnit, så den er ikke så lang. -
Udenlandske sider som studieportalen
ForumindlægHej, Findes der nogle engelske/tyske/svenske/norske sider med samme koncept som studieportalen? På forhånd tak. -
Hjælp til eksamen i morgen "Der Bockwart"
ForumindlægHej.. jeg skal til eksamen i morgen i tysk, og vil høre om nogle har nogle gode notater til teksten: "Der Blockwart" af Christabel Bielenberg:) På forhånd tak -
Eksamen imorgen og er på bar bund!
ForumindlægJeg skal til tysk eksamen imorgen og er rigtig meget i tvivl om hvordan man skal analysere og fortolke erindringer. Skal det bare gøres som man gør med sagprosa eller fiktion? argumenter venligst. -
En historie/årsag
ForumindlægHvad var den præcise årsag til den berømte tysk matematiker, Georg Cantor, der blev gjort til grin eller hånet - og hvorfor? -
Kildetype.
ForumindlægHej. Jeg har en tekst, som er taget fra en roman. Teksten er en erindring fra en tysker, om hvordan han oplevede krigen. Kaldes sådan en kildetype for en erindring? Mvh. Tommi -
Placering af ordet "nicht"
ForumindlægHvordan skal man placere ordet "nicht" i tysk? Kan nogle komme med en forklaring om måske et par eksempler? Jeg er virkelig i tvivl... -
Har I hæfte til fsa 2012 december
ForumindlægHar I ikke nok arkene til fsa 2012 december - Englesk -Dansk -tysk -Matematik Jeg beder jeg at vedhædte dette, eller sende et link til mig nedenfor -
Partitiv Genitiv
ForumindlægHey folks... Har lidt problemer med brugen af partitiv genitiv i tysk. Nogen der kan hjælpe mig med en specifik regl for denne? -
kan man godt sige det her?
Forumindlæger dette grammatisk korrekt på tysk? Man sieht eine grosse Vielfalt von Bergen, die den Alpen zuhören. -
HF Sprog?
ForumindlægHeJ Er det obligatorisk at have tysk, fransk eller spansk på hf? Hvis det er .. får man så skriftlig karakter på B niveau, som man gør på gymnasiet? -
hurtigt hjælp? (;
ForumindlægHeeey. Hvordan siger man (kom og boede) på tysk? kan virkelig ikke huske det.. ved ikke om der skal (t) på til sidst, er lidt usikker, så nogen maybe hjælpe mig?? [: -
novelle "was wollen sie von mir"
ForumindlægEr der en som har læst "was wollen sie von mir?" (novellen) af den tyske forfatter Doris Dörrie - som kan fortælle mig hvad den handler om. ?? -
was wollen sie von mir?
ForumindlægHej Alle. Er der en som har læst "was wollen sie von mir?" af den tyske forfatter Doris Dörrie - som kan fortælle mig kort hvad den handler om. ??
