Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 19061 til 19080 af 77388
  • Hjælp til opgave !

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i 9. klasse og skal lige nu skrive projektopgave. Jeg har om sport i Danmark. Blandt andet skal jeg skive om Sportens betydning på samfundet, og hvorfor sport fylder så meget i medierne. er der nogen der kan hjælpe, med f.eks. gode hjemmesider - hilsen Magnus
  • Internettet gjorde en forskel

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Vi er 2 elever som går i 9. klasse , vi skriver om internettet gjorde en forskel i vores verden og vi mangler bare produktet. kom med noget ideer venner. tak på forhånd
  • produkt

    Forumindlæg
    hejsan, vi er i gang med at lave vores 9. klasses projektopgave og vi er sgu løbet rimelig meget tør for fede idéer til et produkt. vores opgave er om menneskerettigheder, under overemnet konflikter:D på forhånd tak for hjælpen
  • Sumkurve

    Forumindlæg
    Jeg går i 9 klasse og er i gang med at lave en probelmregning. Jeg er nået til et spørgsmål hvori der står at jeg skal tegne en sumkurve. Hvad er en sumkurve, og er der nogen der kan forklar mig det, eller måske sende et link hvor jeg kan se hvordan man gør?
  • Valg af emne

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp! Jeg skal snart i gang med projektopgave i 9. klasse, men jeg ved ikke hvilket emne, jeg skal vælge. Vores overordnede emne er: Udvikling. Er der ikke nogle der har en god ide eller to?
  • Nogen som har skrevet et essay om the attractive workplace

    Forumindlæg
    Hej til alle sammen jeg er en 9 klasser og har fået en svær opgave som jeg simpelthen ikke kan løse derfor har jeg oprettet en bruger. :D Jeg vil gerne spørger om der er nogen som kan sende mig en opgave om The attractive workplace A2 essay
  • Hej :) hjælp .

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle, der kender stilemner i FSA dansk skriftligfremstilling december 2009 og december 2008. eller FSA Dansk maj 2007 og 2006 :) (ALTSÅ FRA 9 KLASSE) -SVAR SÅ HURTIGT SÅ MULIGT :) TUSIND TAK PÅ FORHÅND!!:)
  • Oplysningstiden!

    Forumindlæg
    Hej! En ven og jeg skal til at skrive om oplysningstiden til vores projektopgave i 9. klasse, og ville derfor gerne spørge om der var nogle der ville give nogle inputs til hvad vi kunne dykke ned i og hvilke områder der er gode og skrive om. Tak på forhånd.
  • ansk tekst

    Forumindlæg
    I Dansk har jeg trukket emnet kærligheden, og jeg havde så tænkt mig at analysere en novelle. Så jeg ville spørge, om nogle af jer kender en tekst med masser af kød på, og som kunne være interessant at læse og analysere, men det er på 9 klasse niveau. Tak for din tid
  • At starte på HHx

    Forumindlæg
    Hej! Jeg starter på HHX efter sommerferien, direkte efter 9. klasse. Jeg er sgu nok lidt (meget) genert, har i nogle råd til at få den bedste start socialt? Mvh Andreas
  • Dansk mundtlig - Dokumetar

    Forumindlæg
    Har idag trukket mit fordybelses område som er : I medierne. Og som krav skal jeg vælge en dokumentar. Havde slet ikke overvejet dokumentar genren, og er helt på bar bund. Nogen der kender en god dokumentar egnet til analyse, 9 klasse? Håber virkelig på hjælp!
  • ældre tekster -afgangseksamen

    Forumindlæg
    hej alle sammen! skal op til 9. klasses afgangsprøve om et par uger og har trukket "ældre tekster" i dansk. har i nogen ideer på en tekst som er god at analysere samt perspektivere? håber i kan hjælpe mig, da jeg er lidt på bar bund
  • ANALYSE AF KORTFILM

    Forumindlæg
    Har trukket kortfilm til 9. klasses afgangsprøve. Har valgt at analysere Lykkefanten. Nogle gode ideer til gode analyser? Syntes nemlig nogle er bedre end andre og så ville jeg lige høre jer?
  • De røde sko

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg skal op i "de røde sko" af H.C. Andersen i 9. klasses FSA her til sommer. Jeg har rigtig svært ved at finde noget, jeg kan perspektiverer, andet end romantikken. Har I nogle gode forslag?
  • Dansk mundtlig - FSA -

    Forumindlæg
    Hey ;) Skal i gang med at have udarbejdet min synopsis i dansk mundtlig (FSA), og ville sådan set bare høre nogen skulle ligge inde med nogle vejledninger, skabeloner eller eksempler på dansk mundtlig synopser på 9. klasses niveau? --- Takker ;)
  • Fortolkning af Latter af Naja Aidt

    Forumindlæg
    Til jer der kender novellen "Latter" af Naja Marie Aidt: Hvad betyder morens latter? Siden novellen hedder det, er der vel en vigtig pointe, jeg bare ikke helt har forstået? Er der nogle søde mennesker derude der vil hjælpe mig? (9. klasse)
  • Rettelse af Tysk Disposition

    Forumindlæg
    Hej, jeg har været så uheldig at trække tysk til 9. klasses afgangsprøve. Desværre er det fag jeg er absolut svagest i. Derfor vil jeg høre om der er nogle der vil være søde lidt at kigge min disposition over for fejl? Mange tak! :) Axel
  • Studieretninger.. HHX

    Forumindlæg
    heej... jeg skal muligvis gå på handelskolen efter 9. klasse, men jeg ved ikke hvilke studieretninger der er.. er der nogen som kender studieretningerne og som kan skrive dem, evt. også en hjemmeside, hvor jeg selv kan se dem..??
  • Tysk Disposition HJÆÆÆLP!

    Forumindlæg
    Hej, jeg har været så uheldig at trække tysk til 9. klasses afgangsprøve. Desværre er det fag jeg er absolut svagest i. Derfor vil jeg høre om der er nogle der vil være søde lidt at kigge min disposition over for fejl? Mange tak! :) Axel
  • Analyse af kortfilmen "Der er en yndig mand"?

    Forumindlæg
    Hey, kloge mennesker! Jeg har valgt kort filmen 9;9;Der er en yndig mand9;9; til min mundtlige dansk prøve.. 9 klasse. Nogen, som har lidt erfaring med den film. evt, give lidt hjælp :) ? Jeg skal analysere og fortolke den.. Tak ;)