Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19061 til 19080 af 34369
  • forklaring på hvorfor?

    Forumindlæg
    'Jeg har oploadet en word fil, som er en eksame opgave, jeg skal aflevere, i dag. Kunne godt tænke mig noget hjælp til at forbedre den og om evt. kunne se nogle fejl:)
  • analyse over Valgaften

    Forumindlæg
    hej jeg skal snart til eksamen i dansk. Jeg har trukket kortfilm og har valgt at arbejde med "valgaften" jeg er lidt i tvivl om den er in medias res? håber i kan hjælpe mig.
  • Diskursanalyse AT

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til AT eksamen her om et par dage, hvor jeg frygter at skulle forklare forskellen på en diskursanalyse i samfundsfag i forhold til en diskursanalyse i dansk. Hvad er forskellen? :-) Tak på forhånd.
  • Svaret på problemstillinger-Hvor meget?

    Forumindlæg
    Hej Når man sidder til AT-eksamen og skal præsentere svaret på sin problemstilling, bør man så præsentere hele sin analyse, eller er det iorden bare at bruge få dele? På forhånd tak
  • kernefysik og radioaktivitet

    Forumindlæg
    Hvad er værd at nævne under "tågekammer og Geiger-müller rør" under emnet kernefysik og radioaktivitet? Jeg skal op i mundtlig fysB eksamen om et par dage, og er lidt i tvivl..
  • Parameterkurver

    Forumindlæg
    Hvad så =D jeg har valgt at arbejde med en gamle eksame opgav, bare for øver mig, dog er jeg stødt på et problem Hvordan laver man opgave 3 og 4 og I Cas hvordan ville man skrive svaret ind?
  • Kong Kroisos

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder netop nu og er igang med at læse til eksamen i old, men har svært ved at sætte kong kroisos ind i aristoteles beretter model. Er der nogen der kan hjælpe med dette?
  • Analyse af "life is a bitch and then you die" af Robert Zola Christensen

    Forumindlæg
    Hi alle, Jeg skal op til eksamen på fredag og er i gang med at analysere denne novelle. Kan nogen af jer hjælpe mig med dette. Jeg vil gerne høre om jeres analyse og sammenligne den med min, tak.
  • Analyse af Det røde gardin

    Forumindlæg
    Nogen som har en analyse af det røde gardin liggende? Skal nemlig til mundtlig danske eksamen, hvor jeg har trukket det røde gardin, håber nogle af jer kan hjælpe.
  • Differentialregning SOS!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen imorgen og har et spørgsmål jeg sidder fast i Forklar tretrinsreglen og kom herunder ind på de fire begreber: Sekant,t tangent, differenskvotient og differentialkvotient Hvordan gør jeg det?
  • Analyse af musikvidoen Tomgang af Shaka Loveless

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal op i eksamen på mandag og har trukket musikvideo og mit prøveoplæg er Tomgang af Shaka Loveless. Er gået lidt i stå ved tid, sted og miljø.. ville hører om der var nogle der har lidt om det?
  • Tidligere stillede eksamenssæt i matematik? (HHX - C Niveau)

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg skal snart op til den skriftlige matematik eksamen, og derfor vil jeg gerne spørge om, der er nogen, som har et tidligere stillede eksamenssæt i matematik? (Gerne på c niveau) Tak på forhånd
  • Mundtlig - fremskrivningsfaktor

    Forumindlæg
    I min mundtlig eksamen, skal jeg give et eksempel paa anvendelsen af fremskrivningsfaktoren. Hvad er det jeg kan snakke om her? Kan jeg snakke om fremskrivningsfaktoren mht. naar den er brugt i udsalg? Tak.
  • Binomialfordeling i TI Nspire

    Forumindlæg
    Når man udregner binomialfordelinger i TI bruger man binomcdf(n,p,r) og binompdf(n,p, nedre grænse, øvre grænse) Men hvad er forskellen på de to, hvis man bliver spurgt om det til en mundtlig eksamen?
  • Sinusrelationerne

    Forumindlæg
    Vil det i disse spg. til mat eksamen være passende at bevise sinusrelationerne?: Redegør fo beregninger af sider og vinkler i retvinklede trekanter Redegør for beregninger i skævvinklede trekanter
  • Bevaret og ikke bevaret energi

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til fysik eksamen i morgen, og er meget i tvivl om hvordan bevaret og ikke bevaret energi skal forstås. Jeg skal komme med et eksempel på begge dele, håber der er en der kan hjælpe :D
  • AP

    Forumindlæg
    Når man er til AP- prøve/eksamen, må man så godt skrive forkortelse som f.eks. : singulus er et adj og betyder alene alene må man godt gøre det adj, konj osv? På forhånd tak
  • udregn pilhoejden

    Forumindlæg
    Hej. Kunne I hjaelpe mig med opgave fem, hvor man skal udregne den saakaldte pilhoejde? (det er den sidste del af opgaven)? Her har I linket til den: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1998/on98_aaj.pdf
  • redegør for forskriften for en 2.gradsfunktion

    Forumindlæg
    jeg har simpelthen ikke nogle ideer om hvad jeg kan skrive til det. Jeg skal skrive det i en emneopgave, hvor det skal stå som om at jeg er til mundtlig eksame. Håber i kan hjælpe mig. tak på forhånd
  • Mit livs eventyr - H.C. Andersen

    Forumindlæg
    Er der ikke nogle der har skrevet opgave om mit livs eventyr, bare indledningen af denne bog? Er ved at skrive en stil nemlig, hvor hæftet med opgaven i er fra dansk skriftlig eksamen 2003.. HJÆLP folkens!