Søgning på: afsætning b eksamen. Resultater: 19081 til 19100 af 114307
-
Trækker det mit gennemsnit ned?
ForumindlægHej Jeg går i 3.g og jeg er blevet sat op til alle afsluttende fag til eksamen, hvilket betyder at jeg ikke får nogen årskarakterer. Er der nogen der ved om det trækker ned i ens samlede gennemsnit? -
Biologi
ForumindlægHejsa jeg er igang med, at afslutte min 3.g, Vil høre om der ikke er nogen, som vil tage min skriftlig eksamen i biologi da jeg ikke selv kan finde ud af faget og er afhængig i at få gode karakter. Og selvfølgelig betaler jeg gerne for det. -
Snyd?
ForumindlægHvis jeg gemmer noge internetsider på min comouter, som jeg bruger til skriftlig eksamen, betragtes det så som snyd, hvis eksamensvagterne opdager det? Jeg er jo ikke på internettet, jeg har bare gemt nogle sider derfra. -
RELIGIONS RÅD
ForumindlægHej alle! Jeg skal til religions-eksamen her på mandag, og i forbindelse med det ville jeg spørge om I derude havde nogle gode fif, råd og tricks? Til at stige i karakter, og ja jeg ved selvfølgelig godt det basale: være inde i stoffet, perspektivere osv. Er der andet man kan gøre?? -
Særlige vilkår/fuldt pensum
ForumindlægHej :) Jeg går i 3.g, og er nervøs for at blive indstillet til at skulle op til eksamen i alle fag til sommer (altså så mine årskarakterer slet ikke tæller). Er der nogen, der har erfaringer med det, og vil fortælle hvor meget fysisk/skriftlig fravær i havde, for at det skete? :) -
Bestået eller dumpet?
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvordan man udregner karakteren når et fag som fysik A består af både mundtlig og skriftlig eksamen. Hvad sker der, hvis man består den skriftlige men dumper den mundtlige? Har man så bestået faget hvis gennemsnittet er over 02 -
Eksaminationen ved AT
ForumindlægPå Ug.dk står der, at eksaminationstiden ved AT-eksamen er sat til 30 minutter. Er der af disse 30 minutter sat tid af til spørgsmål og dialog mellem eksaminator og elev? Er det evt. klogt selv at gøre det? -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
Strålegang
ForumindlægHej! Vi har fået en opgave for, som vi er gået lidt fast i :/ Så ville høre om i ikke kunne give nogle hints til hvordan man laver skidtet :) Det er opgave 6 strålegang i dette sæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-7-1.pdf Mvh. Klas -
Haster!! Godt råd til mundtlig matematik.
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik C på mandag og er ufattelig forvirret over hvordan jeg skal håndtere eksamen. Er der nogle der har nogle gode råd til hvad man skal starte med at gøre når man kommer derind osv, har virkelig brug for nogle gode råd! -
synopse i dansk?
Forumindlæghej folkens, jeg skal snart op til mundtlig eksame og jeg har trukket tekst fra det moderne gennembrud. Kan i evt. komme emd nogle gode råd til forberedelse, præsentation og måske ligge nogle links. -
Dansk og fysik i enkeltfag
ForumindlægHalløj, Jeg skal bruge de 2 overstående fag til min uddannelse efter sommerferien. Hvad sker der hvis jeg ikk består en af dem? Kan man tage eksamen igen lidt senere eller er det bare surt sjov og man skal vente til næste år med at prøve igen? -
Skriftlig Dansk
ForumindlægHej. Skal snart op til skriftlig dansk eksamen, og kunne virkelig godt tænke mig, at kigge på nogle opgavesæt - men kan ikke finde nogen. Har været inde og kigge på EMU, men der findes heller ikke nogen. Hvor kan jeg finde nogle? -
HF-flex
ForumindlægEr der nogle, der kender et andet sted end Århus, hvor man kan tage HF Flex i kemi på et halvt år? Dvs. med eksamen til december? Jeg har forsøgt forgæves at søge. -
karakterer
Forumindlæghey er der ingen steder man kan se sine karakterer fra skriftlig eksamen lige så snart de kommer så man ikke skal vente på den officielle udlevering fra skolen? nu er eksamensdatabasen jo åbenbart lukket? :( syntes det var rart at kunne se dem løbende.. findes der andre steder? -
Historielærer/hjælpere
ForumindlægHej. Jeg skal op i historie næste uge og vil høre om der er en historielærer eller en, der har meget forstand på historie, som kan hjælpe mht. min eksamen, som er 24 timers forberedelse. Jeg vil selvfølgelig gerne betale vedkommende for hjælpen :) -
Fagligvurdering
ForumindlægEr der nogle hf-enkeltfags elever, som har fået fortaget en faglig vurdering istf. eksamen i faget historie? Hvordan var det? Hvor meget spurgte læreren indtil pensum, udover det selvvalgte emne man fremlægger? Var det svære spørgsmål? -
base
Forumindlæghej, håber nogen kan hjælpe, tak på forhånd. vi skal til kemi eksamen imorgen, og derfor ville jeg spørge om, hvad man kan lave under baser. gerne med lidt teori også. man kan neutralisere fremstille sin egen base og hvad mere? -
Vurderingssamtaler
ForumindlægHej, Nogle der skal eller har været til vurderingssamtale istedet for eksamen pga corona? Jeg skal til vurderingssamtale på min skole, hvor lære og censor vil være til stede, hvilket ikke giver mening, i biologi. Nogle der ved, hvad der sker, hvis man ikke deltager i vurderingssamtalen? -
eksamenssæt AKUT
Forumindlægjeg vil rigtig gerne øve mig ekstra til min mat eksamen, og kigge på opgave eksempler, men jeg har lidt svært ved at finde gamle eksamenssæt fra tidligere år, nogle der ved hvor det kan findes?
