Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19081 til 19100 af 35989
  • etik

    Forumindlæg
    På hvilken måde griber man bedst muligt en etik-tekst an, hvis man trækker en sådan til eksamen?
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der ved hvad Pariserkommunen var, og hvorfor den opstod? Jeg skal til eksamen i morgen, så et hurtigt svar ville være dejligt (: Tak!
  • hjælpemidler?

    Forumindlæg
    Hej.. er der nogen der kan bekræfte mig i at man må ha alle hjælpemidler med til religion c eksamen..? dvs.. også noter der ikke er selvskrevne..?
  • AT - biologi / samfundsfag

    Forumindlæg
    Jeg sidder og forbereder mundtlig eksamen i AT. Er der nogle der kan beskrive den: - naturvidenskabelige metode OG teori? - Samfundsvidenskabelige/hunistiske metode OG teori? Tak . (:
  • palæstinakonflikten

    Forumindlæg
    heej..: jeg er ved at læse til historie eksamen - palæstinakonflikten.. - nogen der såen kort kan sige mig hvad det vigtigste er konflikten? hvad man skal kunne:S
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hey. Er der nogen som kan give mig ideer til hvad jeg kan læse som selvlæsteværk i dansk. Det må gerne være noget jeg kan bruge til eksamen.
  • Hvordan foregår eksamnen. - haster

    Forumindlæg
    Hej med jer. Er der nogle der ved hvordan en billedkunst eksamen virker når man kan komme i henholdsvis en skulptur og en bygning af en art? håber i kan hjælper mig. Jula
  • Argumentation - Årsagsforklaring

    Forumindlæg
    Jeg sidder lige og læser op på emnet retorik til mundtlig dansk eksamen, og er kommet i tvivl om hvad en årsagsforklaring egentlig er? Hvad er forskellen mellem et argument og en årsagsforklaring?
  • Naturkatastrofer

    Forumindlæg
    Nogen der har links til/ opgaver om hvad tsunamien og de to katastrofer i Asien for nylig skyldtes? Skal bruge det til min eksamen, hvor jeg kan forklare hvad der skete!
  • den historiske jesus?

    Forumindlæg
    hej skal fortælle om " den historiske jesus" men jeg kan se på min bog der er meget at forælle. hvad synes i der er vigtigst og , skal man bruge det til eksamen
  • olie, hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i 10 klasse på mandag i fysik og kemi. Jeg skal op i olie, men hved ikke hvilke forsøg jeg skal lave til det, nogen der kunne hjælpe? (:
  • energistofskifte

    Forumindlæg
    hej. sidder til eksamen lige nu. har 24 timer men jeg er lige lidt i tvivl. håber der er nogle som kan hjælpe. er glukose og glykogen det samme eller?
  • brydningsloven

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan forklare brydningsloven til mig og forklare et forsøg med brydningsloven? skal til eksamen i fysik c, haster lidt for skal op kl 8:30 tak
  • Karakterer, gennemsnit - Gå om

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i 2.g og frygter meget at jeg skal gå 2.g om, og jeg ville bare lige høre, om der er nogen der har styr på, hvad lærerne, på gymnasielt plan, holder øje med når det kommer til eksamens tid? Mit årskarakter-gennemsnit er ret lavt, da det pt ligger på 2,0, og mit eksamens-gennemsnit ...
  • DK fra 1970 - i dag

    Forumindlæg
    Nogle der vil dele deres notater fra denne periode med mig? SIdder og slider til min sidste eksamen, så det ville virkelig være en hjælp!
  • BI5 og nitratbestemmelse?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som vil forklare mig hvad BI5 og nitratbestemmelse er? Jeg skal til eksamen imorgen og har ingen ide om hvad jeg skal sige. Nogen som har et forslag til hvad jeg kan sige?
  • Bilag

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved om man skal bruge ALLE bilag til en mundtlig samf A eksame eller må man gerne vælge dem man syntes der er vigtige..?
  • ITK-zonen i forhold til Sahel i Afrika

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig hvad ITK-zonen betyder for Sahel? Kan ikke finde det nogen steder, og skal bruge det til min eksamen i morgen :)
  • Matematik HF B

    Forumindlæg
    Hej, nogen der kan fortælle mig hvordan eksamen foregår? får jeg spørgsmålet en dag før, eller hvordan og hvorledes? Kan i forklare det fra begyndelse til ende. Meget værdsat. Tak!
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Hej studi, Hvis man bruger engelsk som fag i AT, skal man så også tale engelsk til AT-eksamen, og skal den engelske del af AT'en være skrevet på engelsk?