Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19081 til 19100 af 35989
-
etik
ForumindlægPå hvilken måde griber man bedst muligt en etik-tekst an, hvis man trækker en sådan til eksamen? -
HJÆLP
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvad Pariserkommunen var, og hvorfor den opstod? Jeg skal til eksamen i morgen, så et hurtigt svar ville være dejligt (: Tak! -
hjælpemidler?
ForumindlægHej.. er der nogen der kan bekræfte mig i at man må ha alle hjælpemidler med til religion c eksamen..? dvs.. også noter der ikke er selvskrevne..? -
AT - biologi / samfundsfag
ForumindlægJeg sidder og forbereder mundtlig eksamen i AT. Er der nogle der kan beskrive den: - naturvidenskabelige metode OG teori? - Samfundsvidenskabelige/hunistiske metode OG teori? Tak . (: -
palæstinakonflikten
Forumindlægheej..: jeg er ved at læse til historie eksamen - palæstinakonflikten.. - nogen der såen kort kan sige mig hvad det vigtigste er konflikten? hvad man skal kunne:S -
Hjælp
ForumindlægHey. Er der nogen som kan give mig ideer til hvad jeg kan læse som selvlæsteværk i dansk. Det må gerne være noget jeg kan bruge til eksamen. -
Hvordan foregår eksamnen. - haster
ForumindlægHej med jer. Er der nogle der ved hvordan en billedkunst eksamen virker når man kan komme i henholdsvis en skulptur og en bygning af en art? håber i kan hjælper mig. Jula -
Argumentation - Årsagsforklaring
ForumindlægJeg sidder lige og læser op på emnet retorik til mundtlig dansk eksamen, og er kommet i tvivl om hvad en årsagsforklaring egentlig er? Hvad er forskellen mellem et argument og en årsagsforklaring? -
Naturkatastrofer
ForumindlægNogen der har links til/ opgaver om hvad tsunamien og de to katastrofer i Asien for nylig skyldtes? Skal bruge det til min eksamen, hvor jeg kan forklare hvad der skete! -
den historiske jesus?
Forumindlæghej skal fortælle om " den historiske jesus" men jeg kan se på min bog der er meget at forælle. hvad synes i der er vigtigst og , skal man bruge det til eksamen -
olie, hjælp!
ForumindlægJeg skal til eksamen i 10 klasse på mandag i fysik og kemi. Jeg skal op i olie, men hved ikke hvilke forsøg jeg skal lave til det, nogen der kunne hjælpe? (: -
energistofskifte
Forumindlæghej. sidder til eksamen lige nu. har 24 timer men jeg er lige lidt i tvivl. håber der er nogle som kan hjælpe. er glukose og glykogen det samme eller? -
brydningsloven
Forumindlæghej er der nogen der kan forklare brydningsloven til mig og forklare et forsøg med brydningsloven? skal til eksamen i fysik c, haster lidt for skal op kl 8:30 tak -
Karakterer, gennemsnit - Gå om
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g og frygter meget at jeg skal gå 2.g om, og jeg ville bare lige høre, om der er nogen der har styr på, hvad lærerne, på gymnasielt plan, holder øje med når det kommer til eksamens tid? Mit årskarakter-gennemsnit er ret lavt, da det pt ligger på 2,0, og mit eksamens-gennemsnit ... -
DK fra 1970 - i dag
ForumindlægNogle der vil dele deres notater fra denne periode med mig? SIdder og slider til min sidste eksamen, så det ville virkelig være en hjælp! -
BI5 og nitratbestemmelse?
ForumindlægHej. Er der nogen som vil forklare mig hvad BI5 og nitratbestemmelse er? Jeg skal til eksamen imorgen og har ingen ide om hvad jeg skal sige. Nogen som har et forslag til hvad jeg kan sige? -
Bilag
ForumindlægHej er der nogen der ved om man skal bruge ALLE bilag til en mundtlig samf A eksame eller må man gerne vælge dem man syntes der er vigtige..? -
ITK-zonen i forhold til Sahel i Afrika
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad ITK-zonen betyder for Sahel? Kan ikke finde det nogen steder, og skal bruge det til min eksamen i morgen :) -
Matematik HF B
ForumindlægHej, nogen der kan fortælle mig hvordan eksamen foregår? får jeg spørgsmålet en dag før, eller hvordan og hvorledes? Kan i forklare det fra begyndelse til ende. Meget værdsat. Tak! -
Engelsk
ForumindlægHej studi, Hvis man bruger engelsk som fag i AT, skal man så også tale engelsk til AT-eksamen, og skal den engelske del af AT'en være skrevet på engelsk?
