Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 19081 til 19100 af 77388
-
Det klassiske gys ?
ForumindlægJeg skal analysere en gyser novelle til min 9. klasses afgangseksamen og har fået at vide at det er det klassiske gys .. Men jeg aner intet om den genre og kan ikke umiddelbart finde noget om den på nettet ? Lidt hjælp ville være rart :D -
Et essay om lektier
ForumindlægHej alle. Jeg går i 9. klasse og skal skrive et essay om lektier. Men jeg har ingen ide om hvordan jeg kunne starte den. (Jeg kan godt genrene og kendetegnene ved et essay). Det eneste jeg har brug for hjælp til, er en inspiration til hvordan jeg kunne starte den. Nogle der kan hjælpe? -
stil opsætning
Forumindlæghej allesammen jeg er en ung dreng på 14 år som skal til at starte i 9. klasse. jeg ville gerne vide hvordan stile skal opsættes i dansk, engelsk og fransk? vis der nogen der ved det så svar hurtigst muligt tak hilsen yosef -
Hvem bestemmer?
ForumindlægVi er to piger der har projekt i 9. klasse. Vi har om Opvækst i Amish og Danmark.. Vi vil meget gerne høre hvem der bestemmer hjemme hos jer Mor? Far? Søster? Bror? -
Nogen der har et godt klumme emne? :)
ForumindlægJeg skal til at skrive en klumme i dansk 9. klasse. Jeg er ret blank når det komer til emne. Men jeg synes det kunne være fedt, hvis det var noget aktuelt, man for eksempel havde hørt i nyhederne. -
Metaller
ForumindlægHej alle Jeg går i 9 klasse og skal skrive en rapport om metaller. Er der nogen der kan fortælle mig noget om deres varmeledningsevne, da jeg ikke rigtig kan finde nogle hjemmesider som jeg kan bruge til noget, eller er der nogen der har en god hjemmeside?:) På forhånd tak for hjælpen -
Verden i dag - FARC - Problemformulering - Hvad kan jeg komme ind på?
ForumindlægHer i 9. klasse er der jo som sagt projekt... Mig og en kammerat har valgt emnet "FARC" under emnet "Verden i dag"... Har i nogle ideer til en problemformulering? Til dem der ikke ved hvad FARC er, kan jeg sige at det er en colombiansk terrororganisation. Mange tak for hjælpe... -
Rettelse af danskstil
ForumindlægHej, jeg har en novelle liggende, som jeg meget gerne vil have rettet:-) Er der evt. en der har lyst til at rette den, og måske sætte en karakter på? Niveauet er 9. klasse, og det er en af de gamle afgangsopgaver. Den er på næsten 2 sider (932 ord) Mvh Sofie -
GREVE GYMNASIUM?? ER DET GODT
ForumindlægHey er en 9 klasser som bor noglelunde tæt på greve gym, men vil have subjektive syn på skolen. HVAD VED DU OM SKOLEN HVAD SYNES DU OM SKOLEN stuff. Er det højt nok niveu er folk dumme dernede er lærerene pisse irriterende?? tak igen. -
JFK og globaliseringen
Forumindlæghejsa! skriver rapport i historie, 9. klasse. har et spørgsmål der lyder; Hvilken betydning fik JFK for 19609;ernes amerika? aner det ikke, kan ikke finde det hverken i bøger eller på nettet. Nogen der har en idé om det? -
Hjælp til at finde tekst - Dansk mundtligt - Synopse B
ForumindlægJeg har trukket mit fordybelsesområde til min 9. klasses danskprøve. Mit emne hedder "Mødet med det fremmede". Jeg tænkte på om der er nogle der har en god tekst de kan anbefale. Teksten kan være alt lige fra Noveller til Eventyr til en artikel. På forhånd tak -
Nogen der kan rette dette?
ForumindlægJeg har lavet en opgave i tysk på omkring 170-ord er ikke helt sikker på grammatikken. Så sætter derfor stor pris på hvis en kunne rette den for mig. Vil ikke tro det tager over 5min da der ikke står så meget.(9. klasse niveau) Men TAK PÅ FORHÅND! -
Billedanalyse
ForumindlægHej, jeg har noget billedanalyse for til på Fredag... Menøøh, har lidt svært ved det, så det ville være dejligt hvis der var nogle der kendte nogle nemme billeder at analysere (4 Stk.: Surrealisme, Naturalisme, Impressionisme og Ekspressionisme) og det er til 9. klasse På forhånd tak! :) -
Hastighed, tid og afstandsberegning
ForumindlægKære alle, Jeg har løst 4 matematikopgaver, som er på 9. klasse niveau. Er der nogen som vil rette dem og hjælpe, hvis jeg har lavet fejl i mine besvarelser? Opgaverne og mine besvarelser er i det vedhæftede word dokumentet. På forhånd tak. -
Hvad er folkelig realisme
ForumindlægHeej alle sammen jeg skal snart op i min mundtlig dansk eksamnen i 9 klasse og jeg trak emnet folkelig realisme, men der er bare et problem jeg ved ikke helt hvad det er og hvordan jeg skal lave min synopsis :D please hjælp mig er på bar bund. -
hurtigt hjælp os!!!!!!!!
Forumindlæghej vi er to piger i 9. klasse som skal lave en projektopgave. Vores emne er forskellige levemåde i NYC. Vi er totalt tomme for ideer, og vi har kun en problemformulering, og vi er sygt meget på spanden!!!!!!1 hvis du kan så pleeeeease hjælp os!!!! D: -
Matematik program til MacBookAir
ForumindlægJeg har købt mig en MacBookAir og jeg skla bruge et matematikprogram til den, men jeg ved ikke hvilket jeg skal bruge! Det skal være gratis og skal kunne bruges i 9. klasse og på Gym!!! Kan i eventuelt tilføje et link til en side hvis det er? Håber i kan hjælpe På forhånd mange tak :) -
Rødhætte
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at lave en analyse af "Rødhætte" til min mundtlig dansk afgangsprøve. Er det nogen der kan hjælpe med, hvad moralen i "Rødhætte" er? Og hvad man kan perspektivere til? Håber i kan hjælpe mig og på forhånd tak! :-) Vh Anna, 9. klasse -
Kropssprog som underemne
ForumindlægHej :) Jeg går i 9. klasse, og skal snart have projektuge. Jeg overvejer at vælge kropssprog som mit underemne. Men så er jeg blevet lidt i tvivl, for er der nok at skrive om ved dette emne ? Og hvad kunne mit produkt være ? -
Produkt til emnet "Ulighed"
ForumindlægHej. Vi har projejtopgave i 9, klasse, og har overemnet FN9;s verdensmål, og underemnet "Mindre ulighed", vi mangler derfor ideer til, hvad slags produkt vi kan lave, som IKKE er en kortfilm, teater osv.
