Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 19101 til 19120 af 28854
-
forskel
Forumindlæghvad er forskellen mellem resume og referat ? -
Manufactering Belt
ForumindlægHåber, at nogen kan hjælpe. Spørgsmålet lyder: Hvilke stoffer er de vigtigste for sværindustrien, og i hvilke dele af Manufactering Belt findes de især? Burde ikke være jern man bruger? Ved slet ikke hvad man bruger til at fremstille svær? -
Kejserens nye klæder - eventyrtræk ?
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen imorgen, men jeg er lidt død omkring det der eventyrtræk.. Er der evt. nogen der kan fortælle mig om der er nogle bestemte eventyrtræk i eventyret Kejserens nye klæder :-) På forhånd tak. -
Slette min opgave
ForumindlægHejsa, kan umiddelbart ikke selv få lov at slette min uploadede opgave!? - men den ene opgave jeg har uploadet må meget gerne slettes for at blive uploaded som PDF i stedet. Tænkte ikke lige på, at ligningsprogrammet kun har det ønskede udseende på min computer. Vh Mads -
Moderne eventyr
ForumindlægJeg skal aflevere et moderne eventyr og er gået helt kold. så er der nogle der har nogle ideer?;.)) -
1. verdens krig
ForumindlægHej alle (-: Der er 2 spørgsmål jeg meget gerne lige vil have svar på. 1: Hvilken områder mistede tyskland efter 1. verdens krig? 2: Bar Tyskland hele skylden for krigen?, for og imod. -
samfundsfaglig viden: 12 minutter mere om dagen
ForumindlægHej Jeg skal i morgen lave en fremlæggelse, som skal handle om at Lars Løkke selv har forslået at vi skulle arbejde 12 minutter mere om dagen! Jeg mangler dog nogle ideer til hvilken samfundsfaglig viden jeg kan inddrage. -
ydre eller Indre ??
ForumindlægHej! jeg er igang med en bograpport om bogen kys og knogler, jeg er ikke den skarpeste kniv i skuffen til at se om det er indre eller ydre.. -er der nogen der kan give mig et svar på hvad der er indre og ydre ? ud over at ydre er udseende, og indre er tanker og følser... -
Geo? eh ... Hjælp.
ForumindlægHej alle. Er ikk' den bedste til Geo. og har brug for lidt hjælp. Her er nogen af de spørgsmål jeg har brug for hjælp med. 1) I hvilken stat ligger Celebes og hvad er det? 2) I hvilken stat ligger Iildlandet og hvad er det? 3) Hvad er kl. i Tokyo hvis den er 12 i Dk? 4) ... -
Vælgernes politiske dagsorden
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at analyserer på denne tabel? -
hjæælp jeg skal skrive en novelle
ForumindlægHJÆÆÆLP!! jeg skal skrive en novelle, hvor situationen og stemmningen i billedet spiller en væsentlig rolle. ( der er et billede hvor der sidder en dame og en mand overfor hinanden og kigger væk fra hinanden som om de er blevet uvenner) novellen skal ínholde et eller flere flashback, o... -
Erindring..
ForumindlægHej. Er der nogle er jer der har lavet en Erindring om jeres barndom jeg lige kan låne ? :). Den skal helst være om der i var omkring 1-5 år, og dem må meget gerne være opdigtet. Ps. Ingen overdrivelse når du opdigter :). -
Shifting the supply/demand curve
ForumindlægNow I have been reading that some of the qualities we need to shift the supply OR demand curve is the same. For example, for demand: it depends of price of related goods - Complement (shift to the LEFT) - Substitute (shift to the RIGHT) The same mush be for supply? Say, the supply curve... -
priming og framing valgkamp 2011
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med et eksempel på priming og framing fra valgkampen? Tak :) -
FSA, forskellige måder at læse den på?
ForumindlægHej, sider lige og "øver" til terminsprøven, som klassen skal tage på onsdag. I LÆSETESTEN FSA, ER DER I DE OPGAVER FORSKELLIGE "MÅDER" AT LÆSE PÅ? altså er der en del hvor man fx skal skimpte, eller grundliglæse el.lign.?? + har svært med teksten hvor man skal vælge et... -
Personkrakteristik hjælpppp
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål. Kan man godt sige en person er rund men stadigvæk er statisk? Personen jeg laver en personkarakterist om er rund, men føler personen forbliver den samme gennem kortfilmen. -
Valg af underemne
ForumindlægHej alle, Vi skal til at igang med vores 9. klasses projektopgave, men ved ikke helt hvad vore underemne skal være? Vi har to overemner der hedder "Konflikter" og "Forandring og konsekvenser" Jeg håber der kommer nogle svar og på forhånd tak :) -
Mangler emne
ForumindlægHej. Vi er nu startet på vores projektopgave men jeg kan ikke finde på et emne der intressere mig. Vores overemne er forandring hvilket jeg syntes er et lidt svært emne. Jeg har tænkt på noget forskelligt som bla. ungdommen og dens udvikling gemmen 100 år, menneskeracen og klimaforandring. Men hv... -
Dusk over atlantic Wharf
ForumindlægHej. Jeg kan ikke forstå denne tekst. Det jeg forstår er noget med Indien alså en mand som gifter sig med Lata eller forstår jeg ikke mere. Håber i kan hjælpe mig -
Hvilke en passer til mig??
ForumindlægHej. Jeg er lige kommet tilbage til Danmark den 10/10/2013 fra England. Jeg er født i Danmark, men jeg har et problem med skolen. Nu gå jeg på 10kl og vil gerne til STX gym efter. Jeg har ikke haft tysk før men tag fysik. Der er mange der siger at jeg skal tag ...
