Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 19121 til 19140 af 77388
-
Arbejdsmarkedet
ForumindlægHejsa Vi har fået som opgave at lave en fremlæggelse om arbejdsmarkedet. Her skal vi også lave arbejdsspørgsmål og en problemstilling. Derudover skal vi have fundet et delemne, men vi er lidt usikre på, hvad det delemne skal være. Har i nogen ideer? Hilsen 2 piger fra 9. klasse -
Perspektivering af den flyvendekuffert
ForumindlægJeg skal aflevere min synopse til dansk afgangsprøve 9. klasse, i morgen, og jeg har teksten "den flyvende kuffert" Og ved virkelig ikke hvilken tekst jeg skal perspektivere til? Hjææælp! Tak på forhånd! :-) -
hej kan i være sød at hjælp mig med et par spørgsmål
Forumindlæghej, ved i reslutaten om Ny prima kpoier ark b i 9 klasse, ark 3.7(jorden skatte) , 6.11(der er noget i luften) , 7.13(Alkoholer) , 2.4, hydrogen bil, 10.11, 10.15, 10.23,10.24,10.27 (energi). plz...... og tak skal i have -
underemne til projektopgave
Forumindlæghej vi har 9 klasse projektopgave i næste uge og mangler et underemne vores overemne er "igår, idag og i morgen" men vi mangler et underemne og vi er helt blanke. har i nogle ideer? -
Dansk
ForumindlægHej Strudieportalen Jeg går i 9 klasse og jeg vil meget gerne forbedre mit dansk læsning og retskrinving, så har i ngen anbefalinger til hvordan jeg kan forbedre det da jeg har fået 4 i retskrivning- og læsning til mit halvårs karakter??? tk forhånd!:) -
Projektopgave
ForumindlægHej vi er 3 piger som har projektopgave i 9. klasse i denne uge. Vi har valgt at vores opgave skal omhandle mistrivelse blandt børn og unge, men vi har meget svært ved at finde et produkt som er virkelig godt, da vi gerne ville have en to cifret karakter. -
Formålet med ionvandring
ForumindlægJeg skal til 9 klasses afgangsprøve og er ved at lave disposition til syre og base. Kan man lave forsøget ion-vandring under syrer og baser. Og hvad er formålet med forsøget så?? håber virkelig der er nogle der kan hjælpe... tak på forhånd:) -
Hej jeg har brug for jeres hjælp
Forumindlægjeg går i 9 klasse og skal til mundtlig dansk og skal bruge 3 tekster på 12/15 sider og har bare ingen ide om hvor og hvordan jeg skal finde dem har fordybelses området på kanten af livet hjælp mig meget gere med at finde 3 teskster -
Produkt til projektopgaven??
ForumindlægHej :) Vi er 3 piger som går i 9. klasse. I denne uge har vi projektuge. Vores emne er Seksualitet, og vi er meget i tvivl om hvad vores produkt skal være? Det må gerne være kreativt og lidt anderledes. Vi håber at der er nogen der kan hjælpe os. Tak på forhånd :) :) -
Termins prøver 2014!
ForumindlægFår man egentlig et nyt prøvesæt fx fsa december 2014, eller hvad gør man egentlig? Har hørt at man får det tidligere års prøve, altså sidste års 9. klasses afgangsprøve haha. Giver det mening, eller ved I noget andet??? -
Hvad skal jeg forvente til terminsprøve i Dansk (skriftlig)!
ForumindlægImorgen skal jeg til en dansk skriftlig terminsprøve, og jeg ville gerne vide hvad for nogle opgaver jeg kan vælge imellem. Jeg har hørt noget om at man får de samme opgaver udleverede som 9. klasserne fik til afgangprøverne i år, er det sandt? -
Opdagelse af Merkur
ForumindlægHej, vi er to piger der skal skrive en fysikrapport omkring Merkur (9. klasse). Vi har et spørgsmål, vi håber I kan kan hjælpe os med at svare på: -Hvornår og hvordan Merkur blev udfosket første gang? På forhånd, tak! -
Produkt til projektopgave
ForumindlægEr alene om projektopgave for 9. Klasse og har valgt " Charlie Hebdo" jeg er på helt bar bund med produktet og er blank for ideer - kan nogen hjælpe med gode ideer til fremlæggelse af produkt? -
Biologi noter
ForumindlægHej Er der nogen af jer som har været op til biologi skriftlig i 9. Klasse? Hvis der er nogen som har noter i biologi, må i meget gerne sende det, da jeg virkelig har brug for det. Har nemlig skriftlige eksamener i næste uge og har ikke så mange noter til biologi. Tak på forhånd! -
Konspirationsteorier i Danmark
ForumindlægHej. Jeg har prøver i 9. klasse, og mit emne i Historie er konspirationsteorier. Jeg ville derfor spørge, om der er nogen, somkender nogle konspirationsteorier i Danmark, eller konspirationsteorier som omhandler Danmark i en hvis grad. Mvh Adam -
Lønnet hjælpelærer søges. Indre København.
ForumindlægHej, kunne godt have brug for en hjælpe lære i matematik, biologi, og dansk. Jeg har især brug for matematikken, da man skulle tro jeg aldrig har været med til matematik timerne :D Det haster en del, jeg skal snart have afgangseksame i 9 klasse.. Skriv gerne en privat besked. -
Her brug for hjælp da jeg gerne vil droppe ud
ForumindlægHej jeg er en pige på 16 som er startet i 1. HF i år. Og jeg har det meget svært både hjemme og at jeg er gået direkte fra 9. Klasse og hen på gymnasiet. Nå nok om det. Får ens forældre brev eller lign. Når man dropper ud når man er under 18?? -
Gymnasie elever? hvorfor?
ForumindlægHey! Jeg går i 9. klasse og har på det seneste set en masse af vores gamle elever (som nu er gymnasieelever) rundt omkring på skolen. Jeg blev egentlig bare lidt nysgerrig på, om der er nogle, som ved, hvorfor gymnasie eleverne kommer på besøg? -
Gymnasie elever på besøg? Hjælp?
ForumindlægHey! Jeg går i 9. klasse og har på det seneste set en masse af vores gamle elever (som nu er gymnasieelever) rundt omkring på skolen. Jeg blev egentlig bare lidt nysgerrig på, om der er nogle, som ved, hvorfor gymnasie eleverne kommer på besøg? -
HJÆLP TIL PROBLEMFORMULERING TAK
ForumindlægGår i 9. klasse, og skal til at have et tværfagligt forløb. Vi skal have om Teknologiens betydning for menneskers sundhed og levevilkår, og vi skal her lave en problemformulering til dette emne. Nogle forslag? ALT kan hjælpe, tak!
