Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 19121 til 19140 af 29670
-
FALD
ForumindlægHej! Jeg ville hører om der er nogen der har læst "Tarjei Vesaas: Fald? Og om der var nogen der kunne komme med et par hints til mig, om teksten. Jeg sidder nemlig lidt fast i min analyse af den...På forhånd tak! -
Kulturelle udfordinger
ForumindlægJeg sidder lige nu og skriver SRP, og skal give en analyse af de kulturelle udfordringer en dansk virksomhed står overfor ved etablering på det spanske marked. Nogen der har nogle idéer? -
Rum and coke..
ForumindlægHej..Er der nogen herinde, som evt har læst eller skrevet en analyse og fortolkning af "Rum and Coke" (engelsk A-niveau) ?Ville blive glade for respons!Mvh Chili -
Engelsk stil, højniveau.! (Rum and Coke)
ForumindlægHej.. Er der nogen herinde, som evt har læst eller skrevet en analyse og fortolkning af "Rum and Coke" (engelsk A-niveau) ? Ville blive glade for respons! Mvh Chili -
jesper wamsler - novelle
ForumindlægJeg skal lave en analyse af nevellen "de spiller ludo" af jesper wamsler. Nogle råd til hvad jeg skal skrive.... synes den er ret "flad" -
Hjælp:(
ForumindlægHejsa, jeg ville lige spørger om der er nogle der vil hjælpe mig med at oversætte nogle danske sætninger til spansk? det handler om en film analyse, jeg skal nemlig oversætte det:( -
DSSO- Krimi
ForumindlægHejsa! Imorgen får jeg udleveret min problemformulering. jeg skal analysere en krimi! R der nogen der kan komme med fif til hvad der er typisk ved en krime?På forhånd tak! -
"The Kite", af William Somerset Maugham
ForumindlægJeg ville høre om der var nogen som havde noget baggrundsinformation omkring ovenstående engelske forfatter. Eventuelt også noget information eller en analyse af hans novelle "The Kite". På forhånd mange tak! -
tilværelsens ulidelige lethed
Forumindlæghejsa... bebe om der er nogle der har noget om tilværelsens ulidelige lethed.(analyse, referat, personkarakteristik osv) please meld jer hurtigs muligt!! knus mig -
Sidste års opgave
ForumindlægHej med jer på studieportalen!Jeg ville høre om i ved, hvad eksamensopgaven i engelsk sidste år hed. Altså hvad den novelle hedder, som man skal analysere. Er der evt. nogle, som har skrevet den eller har kendskab til den?Mange tak for hjælpMvh Michael -
HJÆLP - Det haster!! please
ForumindlægJeg sidder med min eksamensopgave og mangler sidste opgave nu. jeg skal analysere og skrive et portræt. hvordan gør man det? håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe mig. :) -
Gennemgang af synopsis
ForumindlægHvad så venner, en af jer der gider at gennemgå genne her analyse skabelon, og redegøre en forklaring for, hvad jeg skal i punkterne, efter side 1. Altså fra og med den der hedder "Disposition". Tak! -
Spørgsmål!
ForumindlægJeg er i gang med at analyserer et maleri af Jeorg Immendorf: Cafe Deutchland 1978. Der er bare dette spørgsmål, som jeg ikke helt forstår: Hvilke handlinger indgår de i? Nogle som evt. kunne uddybe? På forhånd tak (-: -
Brev til månen....
ForumindlægHey!Jeg skal analysere et afsnit af Ib Michaels roman "Brev til månen." Og undre mig meget over hvad navnet kommer af? Har det ik en sammenhæng med Pjerrot? -
Er det en dårlig ide??
ForumindlægHej!Er stadig igang med min 1.g opg og er kommet lidt i tvivl om det er en dårlig idé at tage syndefaldet med i min analyse??er der nogen der har lidt om syndefaldet??KnuS -
Mitt liv som hund! Hjælp!
ForumindlægVi skal lave en analyse af filmen " Mitt liv som hund" Synes bare ikke jeg kan finde noget symbolik eller noget i den. Er der nolge der har set den, og måske vil hjælpe mig? -
Litterær artikel - Retoriske virkemidler - Ulla Dahlerups tale
ForumindlægHej herinde. Jeg har fået til opgave at skrive en litterær artikel om Ulla Dahlerups tale, så den skal jo analyseres og fortolkes.. Jeg vil selvfølgelig gerne opnå et 12-tal, så jeg vil gerne bede jer om at komme med gennemgående gennemgang af, hvordan en litterær artikel skal opstilles og gode... -
Storkespringvand
Forumindlægjeg er igang med at analysere end novellen polterabend af Jan sonnergaard.Simon bliver skudt til sidst ved storkespringvandet, og så tænkte jeg på om et storkespringvand symbolisere et eller anddet???på forhånd tak -
Eksamen (FSA)
ForumindlægMå man have notater med til skriftlig dansk, for jeg skal nemlig op i det imorgen og er lidt i tvivl - tænkte nemlig på om jeg skulle tage nogle digt/novelle- analyser med :D -
Dead Poets Society
ForumindlægHejJeg kunne godt bruge en fortolkning og/eller analyse af Dead Poets Society, da den er opgivet til eksamen... hvis der er nogen der har lavet sådan noget eller har et link vil jeg meget gerne ha' fat i det... :Dmvh.morten
