Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 19121 til 19140 af 29670
  • FALD

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ville hører om der er nogen der har læst "Tarjei Vesaas: Fald? Og om der var nogen der kunne komme med et par hints til mig, om teksten. Jeg sidder nemlig lidt fast i min analyse af den...På forhånd tak!
  • Kulturelle udfordinger

    Forumindlæg
    Jeg sidder lige nu og skriver SRP, og skal give en analyse af de kulturelle udfordringer en dansk virksomhed står overfor ved etablering på det spanske marked. Nogen der har nogle idéer?
  • Rum and coke..

    Forumindlæg
    Hej..Er der nogen herinde, som evt har læst eller skrevet en analyse og fortolkning af "Rum and Coke" (engelsk A-niveau) ?Ville blive glade for respons!Mvh Chili
  • Engelsk stil, højniveau.! (Rum and Coke)

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen herinde, som evt har læst eller skrevet en analyse og fortolkning af "Rum and Coke" (engelsk A-niveau) ? Ville blive glade for respons! Mvh Chili
  • jesper wamsler - novelle

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en analyse af nevellen "de spiller ludo" af jesper wamsler. Nogle råd til hvad jeg skal skrive.... synes den er ret "flad"
  • Hjælp:(

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg ville lige spørger om der er nogle der vil hjælpe mig med at oversætte nogle danske sætninger til spansk? det handler om en film analyse, jeg skal nemlig oversætte det:(
  • DSSO- Krimi

    Forumindlæg
    Hejsa! Imorgen får jeg udleveret min problemformulering. jeg skal analysere en krimi! R der nogen der kan komme med fif til hvad der er typisk ved en krime?På forhånd tak!
  • "The Kite", af William Somerset Maugham

    Forumindlæg
    Jeg ville høre om der var nogen som havde noget baggrundsinformation omkring ovenstående engelske forfatter. Eventuelt også noget information eller en analyse af hans novelle "The Kite". På forhånd mange tak!
  • tilværelsens ulidelige lethed

    Forumindlæg
    hejsa... bebe om der er nogle der har noget om tilværelsens ulidelige lethed.(analyse, referat, personkarakteristik osv) please meld jer hurtigs muligt!! knus mig
  • Sidste års opgave

    Forumindlæg
    Hej med jer på studieportalen!Jeg ville høre om i ved, hvad eksamensopgaven i engelsk sidste år hed. Altså hvad den novelle hedder, som man skal analysere. Er der evt. nogle, som har skrevet den eller har kendskab til den?Mange tak for hjælpMvh Michael
  • HJÆLP - Det haster!! please

    Forumindlæg
    Jeg sidder med min eksamensopgave og mangler sidste opgave nu. jeg skal analysere og skrive et portræt. hvordan gør man det? håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe mig. :)
  • Gennemgang af synopsis

    Forumindlæg
    Hvad så venner, en af jer der gider at gennemgå genne her analyse skabelon, og redegøre en forklaring for, hvad jeg skal i punkterne, efter side 1. Altså fra og med den der hedder "Disposition". Tak!
  • Spørgsmål!

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at analyserer et maleri af Jeorg Immendorf: Cafe Deutchland 1978. Der er bare dette spørgsmål, som jeg ikke helt forstår: Hvilke handlinger indgår de i? Nogle som evt. kunne uddybe? På forhånd tak (-:
  • Brev til månen....

    Forumindlæg
    Hey!Jeg skal analysere et afsnit af Ib Michaels roman "Brev til månen." Og undre mig meget over hvad navnet kommer af? Har det ik en sammenhæng med Pjerrot?
  • Er det en dårlig ide??

    Forumindlæg
    Hej!Er stadig igang med min 1.g opg og er kommet lidt i tvivl om det er en dårlig idé at tage syndefaldet med i min analyse??er der nogen der har lidt om syndefaldet??KnuS
  • Mitt liv som hund! Hjælp!

    Forumindlæg
    Vi skal lave en analyse af filmen " Mitt liv som hund" Synes bare ikke jeg kan finde noget symbolik eller noget i den. Er der nolge der har set den, og måske vil hjælpe mig?
  • Litterær artikel - Retoriske virkemidler - Ulla Dahlerups tale

    Forumindlæg
    Hej herinde. Jeg har fået til opgave at skrive en litterær artikel om Ulla Dahlerups tale, så den skal jo analyseres og fortolkes.. Jeg vil selvfølgelig gerne opnå et 12-tal, så jeg vil gerne bede jer om at komme med gennemgående gennemgang af, hvordan en litterær artikel skal opstilles og gode...
  • Storkespringvand

    Forumindlæg
    jeg er igang med at analysere end novellen polterabend af Jan sonnergaard.Simon bliver skudt til sidst ved storkespringvandet, og så tænkte jeg på om et storkespringvand symbolisere et eller anddet???på forhånd tak
  • Eksamen (FSA)

    Forumindlæg
    Må man have notater med til skriftlig dansk, for jeg skal nemlig op i det imorgen og er lidt i tvivl - tænkte nemlig på om jeg skulle tage nogle digt/novelle- analyser med :D
  • Dead Poets Society

    Forumindlæg
    HejJeg kunne godt bruge en fortolkning og/eller analyse af Dead Poets Society, da den er opgivet til eksamen... hvis der er nogen der har lavet sådan noget eller har et link vil jeg meget gerne ha' fat i det... :Dmvh.morten