Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19141 til 19160 af 35989
  • Emner

    Forumindlæg
    Heej ! Er der nogen der ved hvilke emner man kan trække til eksamen i FSA 9 klasse i Fysik/Kemi. Er nemlig lidt i tvivl :s
  • stolthed af Glenn Ringtved

    Forumindlæg
    hey. jeg er i gang med at lave en analyse af stolthed til min eksame. jeg tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe med den.
  • El-installatør

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger en privatlærer/tutor der kan hjælpe mig frem mod el-installatør-eksamen juni 2018.
  • Religion

    Forumindlæg
    Jeg har fundet ud af at jeg skal op i matematik mundtilig og religion mundtlig. Men hvad går religions eksamen så ud på? Er stadig i tvivl
  • Noter til Kristendombog: Liv og Religion 9

    Forumindlæg
    Skal i gang med at læse op til eksamen, og ville bare vide om der var nogle som har nogle noter til bogen (Liv og Religion 9) På forhånd tak:)
  • Mangler øvelsesark fra 8. klasse (Ny Prisma Fysik) HASTER!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg mangler øvelsesark 8.12, 8.13, 8.14, 8.15, 8.16 og 8.21 Skal snart op til eksammen! HASTER! På forhånd tak.
  • Sandsynlighedsfunktion

    Forumindlæg
    Heysan. Vi sidder og læser til matematik eksamen. Kan nogle forklare (på børnevenligt sprog) hvad en sandsynlighedsfunktion er? Hilsen Signe og Maria
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hjælp søges til ENG B, i engelsk Gramatik, mest ordstilling,kongruens og verbets bøjninger... skal snart til eksamen..
  • Sechzehn Jahre - DANSK RESUME

    Forumindlæg
    Nogen der kan fortælle mig hvad Sechzehn Jahre af Erich Junge handler om? Vil gerne genopfriske hukommelsen til den kommende 3.g eksame!
  • fejlsætninger

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvor man kan finde ulavede eksamens opgaver til engelsk A. delprøve et vel at mærke. På forhånd tak fra vridsløse..
  • HJÆLP.

    Forumindlæg
    Hej. skal til eksamen i EP, og skal lave en handlingslinje/spændingskurve over romanen en skidt knægt af bent vinn nielsen. nogen der har sådan en liggende?
  • Statestik og regression

    Forumindlæg
    Hej, har et spørgsmål jeg skal forberede mig på til mundtlig eksamen. Håber I vil hjælpe mig med det! Beskriv ved hjælp af eksempler brugen at statistik og regression til behandling af data.
  • Bestået eller dumpet på STX

    Forumindlæg
    Hvis det samlede vægtede gennemsnit for årskarakterer er bestået og det vægtede gennemsnit for eksamen er dumpet, men samlet for begge er man bestået. Er man så bestået? Lene
  • Lektiehjælp MatB, KemiC

    Forumindlæg
    Hej! Er der en der kan hjælpe mig med forberedelse til MatB eksamen, KemiC? Jeg bor i Lyngby, så helst en i nærheden.
  • Englesk Mundtlig - "A man with a problem"

    Forumindlæg
    Jeg mangler en engelsk tekst til den mundtlige eksamen og kan bare ikke finde den nogle steder. Tænkte på om der er nogle som ved hvor jeg kan finde den :)!? På forhånd tak.
  • De politiske partier

    Forumindlæg
    Hey .. --- Kan nogle forklare mig hvad de forskellige partier går ind for i deres politik? Skal til samf. eksamen på onsdag :) --- Takker på forhånd :)
  • hjælp til rettelse af AT synopsis??

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil se min AT synopsis og komme med kritik?? skal op til AT eksamen på torsdag og det ville være rigtig fedt med hjælp
  • Rettelse af AT synopsis

    Forumindlæg
    Jeg skal op til AT eksamen på torsdag, og det kunne være rart at få noget kritik til den. Er der nogen der vil kigge den igennem og sige hvad der er godt og dårligt??
  • hjælp til at finde et essay?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket essay til dansk eksamen, og er meget i tvivl om hvilken essay jeg skal vælge. Så hvis i har et godt essay, vil jeg meget gerne havde det af vide :)
  • Oplæsning af matematik på A niveau

    Forumindlæg
    Jeg har overvejet kraftigt at læse mit matematik op på A niveau når jeg snart er færdig på gym. Baggrunden for mine overvejelser er at det er et krav for mange videreuddannelser og at jeg dumpede matematik B skriftlig eksamen. Problemet er bare at jeg med sikkerhed skal op i både skriftlig og mu...