Søgning på: psykologi c eksamen. Resultater: 19161 til 19180 af 90566
  • Film: De kære familier

    Forumindlæg
    Er der nogen her inde som ligger inde med grundige/gode notater fra filmen/dokumentaren, "De kære familier". Jeg skal op i psykologi på tirsdag, og husker dårligt denne film. Håber nogen kan hjælpe :)
  • HJÆLP -HASTES

    Forumindlæg
    HEJ! vil lige høre om der er nogen, der har arbejdet med en case i psykologi der hedder "Det er ikke længere samfundets skyld" kronik fra 2011 (https://www.information.dk/debat/2011/11/laengere-samfundets-skyld) kan man ikke godt inddrage "Ungdomsliv og stress" som psykologi...
  • opgave inspiration

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive projekt i engelsk A og psykologi B og mangler et emne. har overvejet noget omkring ondskab eller noget i den retning, alle andre forslag om evt. bøger eller emner er velkomne,
  • Optagelsesprøve på medicin Syddansk Universitet

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvad de spørger om til optagelsesprøven på medicin på syddansk universitet? Jeg ved at multiple choice testen er den samme til medicin, klinisk biomekanik, folkesundhedsvidenskab og psykologi. Men hvilke "fag" eller emner spørger de til?
  • AT6 - Rejser med fokus på fordomme - HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej, jeg har fået emnet Rejser, opdagelser og ny viden til AT6. Vi har fået fagene psykologi og dansk, men som en ekstra bonus skal vi have fokus på fordomme.. Er der nogle der kan hjælpe med en mulig problemformulering?
  • Hvilke kompetencer har den gode forældre ifølge Winnicot og Stern?

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at skrive eksmanes opgave i psykologi og skal aflevere i morgen og har et spørgsmål der lyder således: Hvilke kompetencer har den gode forældre ifølge Winnicot og Stern? Er der nogle derude som lige kan hjælpe mig lidt tak:D
  • Dansk metoder.

    Forumindlæg
    Hej jeg skriver i dansk og psykologi. Men ville lige høre om man kan sige at man har benyttet sig af den hermenutisk spiral, nykritisk læsning og psykoanalytisk læsning i dansk.. altså jeg har om freud derfor den psykoanalystiske læsning.
  • Kulturspykologi

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i kulturforståelse i psykologi, og har svært ved at finde de teorier jeg kan/skal koble på mine tekster. Jeg har tænkt lidt på Michael Cole, men er ikke sikker. Så hvis nogen har nogle bedre idéer, vil jeg gerne høre fra jer. Tak (:
  • hjælp i humanistiske fag tilbydes

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg er en dansk- og psykologi studerende (bachelor i begge), der som studiejob meget gerne vil tilbyde individuel lektiehjælp i de humanistiske fag til folkeskole- og gymnasieelever. Tilbydes i kbh/nordsjælland. Hvis du vil vide mere, så tjek min profil eller skriv til mig på smmeyer@ruc.d...
  • jungs begrebsapperat

    Forumindlæg
    Hej, jeg har fået til opgave at læse en folkevise og benytte jungs begrebsapperat - altså lidt psykologi indeblandet. Problemet er dog bare, at jeg ikke aner, hvordan man gør .. nogle gode råd?
  • Fremstillingsmetode

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg vil høre fra jer, om hvilken metode forfatteren har benyttet for at skrive en artikel som denne: http://www.fahmy.dk/?p=352 og hvilke metoder man benytter til at fremstille en dokumentar. Skriver i samfundsdag og psykologi. Tak på forhånd!
  • Litteratursøgning

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg vil bare spørge om der er nogen der kender nogle gode (engelske) bøger (helst biografier) om selvskade, ex. cutting, spiseforstyrrelse etc. Da jeg har valgt Selvskade som emne i SRP. Fagene er Engelsk, A og Psykologi, B. Tak på forhånd!
  • Analyse af stress

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en synopsis og en analyse vedr. stress. Jeg skal kombinere psykologi samt biologi, og i den sammenhæng er jeg lidt i tvivl om hvilke problemformuleringer der vil være nærliggende at kigge på. Nogen med bud på hvad man kunne analysere indenfor dette felt? :)
  • Psykologiske teorier om parforhol

    Forumindlæg
    Jeg laver SRP i engelsk og psykologi, og jeg skal lave en diskussion om hvordan forskellige ubevidste mekanismer kan påvirke parforholdet, og jeg skal kort inddrage Jurg Willis og hans kolusionsteori.. Hvorfor nogen andre teorier kan man inddrage? :) Please hjælp...
  • AT 2011 - narcissisme

    Forumindlæg
    Jeg har valgt fagene samfundsfag og psykologi, Mit emne er narcissisme og jeg skal bruge teoretikeren Goffman. Jeg er ikke den bedste til at finde på problemformuleringer, så hvis der var nogle der kunne komme med forslag ville jegvære glad :) Jeg skal indblande socialpsykologi, sociologi i s...
  • AT

    Forumindlæg
    Hej allesamen. Jeg skal skrive noget om bodybuilding i psykologi og historie. I psykologidelen er min teori narcissime, men i historendelen er jeg lidt usikker med teorien. Er bodybuilding amerikaniseret, og hvilke teoretiker har skrevet om den amerikanske indflydese på Danmark? Håber, at der er ...
  • Hvilke konsekvenser kan ”dårlig” opdragelse have for nogle unge mennesker?

    Forumindlæg
    Jeg skal i gang med psykologi synopsis.. Er der nogen herinde der kan hjælpe hvad jeg kan komme ind på.. Problemstilling: Hvilke konsekvenser kan ”dårlig” opdragelse have for nogle unge mennesker?.. Freuds opdragelse modeller? Hvad kan man mere skrive til min problemstill...
  • HJÆÆÆÆÆÆLP MED AT

    Forumindlæg
    jeg skal skrive en synopsis om BOTOX og jeg har meget svært ved at komme igang med den da jeg har valgt PSYKOLOGI OG BIOLOGI. Er der gode idéer må i meget gerne skrive hutigs muligt, på forhånd tak
  • Cases?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med min SRO og jeg har brug for 2 cases, som jeg skal analysere. Jeg skriver i Psykologi og Samfundsfag og emnet er: Familie og kønsroller i perioden efter krigstiden til i dag. Håber nogen kan hjælpe mig ! hilsen Mathias
  • Manglende problemformulering!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skriver AT om identitet og immigration i henholdsvis engelsk og psykologi, og jeg har lidt svært ved at få skrevet en problemformulering. Håber der er en der kan hjælpe mig lidt til at komme i gang!

Søgninger relateret til psykologi c eksamen