Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 19161 til 19180 af 34078
  • ahhh...!! eksamensforbederedelse..

    Forumindlæg
    Jeg føler at jeg ikke har styr på noget.. Der så meget at se til, og så lidt tid at gøre det på.. kan overhoved finde nogen som helst struktur i dette.... hvad og hvordan forbereder jeg mig bedst til eksamen..
  • Engelsk disposition - Does love conquer all?

    Forumindlæg
    Hej jeg har dette enme til min engelsk eksamen.. jeg mangler ideér til nogle under emner ved f.eks. ikke hvad jeg skal skrive om kærlighed? please hjælp mig :')
  • Celler

    Forumindlæg
    Hej til alle Sidder og læser til eksamen og falder over ordet melanocyt, hvilke får mig til at tænke på om det er alle celler der ender på cyt???? Eller hvordan hænger det sammen - hvis det overhovedet hænger sammen :)
  • Er der én der kunne tænke sig at......

    Forumindlæg
    Hej! Er der én der kunne tænke sig at læse min engelsk stil som jeg skrev til eksamen også fortælle mig hvor meget jeg kan regne med at få? Jeg har skrevet to sider. :-)
  • Plantens stofskifteprocesser

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen i næste uge, og jeg har søgt over det hele efter plantens stofskifteprocesser, og jeg kan slet ikke finde noget. Er der nogen som kan forklare mig plantens stofskifteprocesser?????
  • ..

    Forumindlæg
    hej skal op i eksamen snart.og har lige et spørgesmål Forklar med udgangs punkt i jordens klimazoner, hvorfor der er forskelle på, hvilke afgrøder der kan dyrkes i Danmark og ved ækvator.
  • reflektion eller totalreflektion?

    Forumindlæg
    Overskriften siger det hele. Skal til fysik eksamen i morgen og har om lysets brydning. Er der en der kan fortælle mig forskellen på reflektion og totalreflektion(ved godt det er spejling) men er de begge det? eller hvad er forskellen? :-) På forhånd tak!
  • C Jam Blues analyse

    Forumindlæg
    Hej, jeg har trukket C Jam Blues til musik eksamen i morgen (c-niveau). Mit overemne er Swing. Jeg har problemer med at finde storformen, er der en der kan hjælpe med det?
  • Fordøjesessystemet

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg står og skal til mundtlig eksamen i naturfag og har stødt ind i et problem. Jeg kan ikke finde nogen steder hvor der er en kort og kontant forklaring på hvordan man optager maden i kroppen. Er der nogen der kan hjælpe?
  • underemne til Teknologi og sundhed i hverdagen

    Forumindlæg
    Hej alle! jeg skal op i naturfaglig eksamen og har brug for nogle gode ideer til et undermne omkring ''Teknologi og sundhed i hverdagen'' Hvis du har en god ide så skriv meget gerne.
  • Otto frello - det glade barn billedeanalyse søges

    Forumindlæg
    overskriften siger hvis sig selv, jeg skal op i det glade barn af otto frello til dansk muntlig eksamen i 10 klasse, og ville hører om der ikke var nogle der havde en analyse af den til at lægge? På forhånd tak.
  • Hvad er en indstilling og sekvens i filmtekniske virkemidler?

    Forumindlæg
    Hejsa SP Jeg har en eksamen her og skal op i reklamer og vil vide hvad en indstilling og en sekvens i filmtekniske virkemidler. Betyder meget hvis I kan hjælpe en SP bruger i nød :)) På forhånd tak :)
  • hjælp til tekster om kærlighed

    Forumindlæg
    Er ved at forberede mig til mundtlig dansk eksamen og leder efter en masse gode tekster om kærlighed. Det kan både være noveller, essays. digte osv. .. håber i vil hjælpe!
  • FSA dansk, Skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hey Jeg har lige været oppe til eksamen i dansk, skriftlig fremstilling. jeg valgte artiklen - opgave 6. Tror det gik godt:S Hvad valgte i? og hvordan gik det?
  • kristendom mundtlig

    Forumindlæg
    Jeg har lige et spørgsmål til kristendoms mundtlig eksamen på folkeskole niveau. Hvis der en der trækker noget om f.eks. spise regler i de forskellige religioner, kan jeg så trække det sammen næste dag?
  • velfærdsstaten

    Forumindlæg
    hej, jeg skal op til eksamen i historie hvor jeg har trukket velfærdsstaten, er der nogen der kan hjælpe mig med at uddybe hvad der skete i 1849, 1891 og 1956 folkepension på forhånd tak!
  • Hvorfor bliver nitrat ikke opløst i jorden?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksamen men min gruppe arbejder med det danske landbrug og gødning i det meste gødning er der nitrat i men nitrat men nitrat bliver af eller anden oversag ikke opløst i jorden er der nogle der ved hvorfor?
  • naturfagsprojekt

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til naturfags eksamen om 2 uger og jeg har brug for noter til drivhuseffekten og kulstofkredsløbet. Er der eventuelt nogen, der kan forklare mig grundigt hvad det går ud på. Tak på forhånd!
  • Nedarvningsmønstre (Spændende)

    Forumindlæg
    Hejsa :). Kunne det tænkes, at der er en sød sjæl derude, som vil forklare mig, hvad der menes med denne biologi-eksamens spørgsmål? - diskutere betydningen af at kende til nedarvningsmønstre Tak på forhånd! :)
  • Økonomisk politik - Haster

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og forbereder mig til AT-eksamen og håber virkelig nogen kan hjælpe mig! Bliver Keynes og Friedmans teorier stadig brugt? Evt. hvor og af hvem?