Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1901 til 1920 af 181597
-
Bog i Matematik A
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig, at høre, hvilken bog man bruger i gymnasiet i matematik A? Jeg skal til at supplere i matematik A, og vil derfor gerne forberede mig selv lidt på hvad der venter mig... -
Kemi a maj 2014
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder nu i den situation, hvor jeg skal kemi a eksamsæt fra maj 2014. Det vil være en kæmpe hjælp, hvis nogen har den liggende. Mange tak på forhånd -
I TVIVL OM SAMFUNDSFAG A EKSAMEN!
ForumindlægHej I samfundsfag eksamen A, skal man udarejde en synopsis ikk? Jeg får nogle bilag som dækker over et overordnet emne, derfra skal jeg så lave et overordnet spørgsmål og nogle underspørgsmål som bevæger jeg over de tre taksonomiske niveauer? Har jeg ret? -
Mundtlig eksamen A
ForumindlægNogen der ved hvor lang tid man selv skal forberede til i 24-timers prøven i mdt. bio A? Jeg skal jo eksamineres i ca. 24 minutter.....er det mig selv der skal styre hele tiden? Og skal man selv finde noget materiale ud over de bilag som man får i eksamens-opgaven? -
Fysik B, eksamen 2009
ForumindlægHej hej... Er der nogen der har resultaterne fra Fysik B eksamnen idag? -
eksamen...
ForumindlægHey.. r der nogle, der kan fortælle mig datoerene for hvornår gymnasieelever skal op til de skriftlige prøver. Tænker på 2 g.... -
Fysik A - mundtlig eksamen
ForumindlægHej venner, Selvom jeg dog ikke ved endnu om jeg skal op i fysik mundtlig vil jeg gerne går igang med at opstille udkast til dispositioner så jeg ikke kommer under pres. ;) Derfor ville jeg spørge om der ikke er nogen, der kunne give nogle geode fif omkring hvad der er godt at komme ind på i de... -
Afsætning A mundslig eksamen
ForumindlægEr der nogle som er i besidelse af en oversigt over fagets kernestof beskrevet som essentielle emner? :-) -
Engelsk eksamen A. Vurdering?
ForumindlægHej, er der nogen der vil læse min stil igennem, og sige evt en karakter? Jeg er så usikker på den. Ved sidste termin fik jeg 02. Kæmpe overraskelse. Så vil gerne forberede mig lidt.. Tak på forhånd x) -
Kemi A eksamen
ForumindlægHej Hvordan synes I det gik? Hvor mange point (rigtige) skal man enlig have for at få et 4-tal eller 7-tal? -
Dansk A - Selvstudium
ForumindlægHejsa, Jeg har i de sidste år været i gang med at afslutte en HF på flex-ordningen. Det er gået fint nok indtil i år, hvor jeg kun manglede Dansk A og Engelsk B. Jeg fik afsluttet Engelsk B, men kom bagud med Dansk A og fik det aldrig indhentet. Det betød at jeg aldrig fik Dansk A afsluttet. De... -
HHX - Dansk A Eksamen
ForumindlægJa på onsdag bliver jeg student, og min sidste og mest frygtede eksamen er selvfølgeligt Dansk A eksamen. Har i nogen forslag til hvordan en der er pænt doven kan komme godt over den eksamen? Jeg har ikke læst NOGLE som helst tekster, og har heller ikke tænkt mig at gøre det. Skal man bare læse... -
Mat A
ForumindlægHejsa. Jeg står i en situation hvor jeg har hævet matematik til a. Jeg havde det på B-niveau i 2.g og eftersom jeg valgte at hæve det, skulle jeg jo ik til eksamen i det. Jeg er i tvivl omkring, hvad det vil sige at jeg har hævet det til Mat A. Har jeg stadig bestået mat b, hvis jeg dumper mat a?... -
Nogen der har nogen af opgavesættene fra sidste års matematik B eksamen? :)
ForumindlægHvis nogen har opgavesæt fra matematik B eksamenen 2014, så må i meget gerne sende det her :) -
Hjælp til Matematik A-niveau
ForumindlægHej, Jeg er en pige, som mangler noget hjælp til matematik A- niveau her i den sidste del af 3.g. Ville høre om der evt. var nogle herinde som kunne hjælpe mig? Du skal helst være kvinde meget gerne studerende i Københavns området. - Vi kan aftale om tid, sted og pris! -
Matematik B studenter eksamen, opg 13
ForumindlægHej. jeg sidder med en aflevering, hvor jeg er kommet til sidste aflevering, som jeg ikke rigtig kan komme i gang med. Et kasseformet fuglebur skal bygges langs en mur, således at en del af muren udgør den ene side, og jorden udgør bunden af buret. Den del af buret, der skal indhegnes med ... -
Biologi A eksamen
ForumindlægHej alle Jeg har lige trukket et spørgsmål til min biologi A eksamen: 8. Kloning og sygdomsbehandling. Med udgangspunkt i det vedlagte materiale skal du forberede en fremlæggelse, hvor du analyserer og vurderer de to artiklers biologiske indhold. Du skal gøre rede for de biologiske og biotek... -
Eksamen!!!!! Arghhhhh
ForumindlægHej alle sammen.Jeg har dette problem. Jeg skal til eksamen på mandag (mat), men jeg føler at kommer til at gå i frys (gå i stå altså) i mens jeg lave min skriftlig matematik aflevering.Jeg har ellers ingen problemer med de andre eksamer. Men når jeg høre matprøve bliver jeg helt skræmt. Det er i... -
Terminsprøve forberedelse i Biologi A
ForumindlægHej. Jeg skal op i skriftlig biologi på A niveau til terminsprøven i morgen og 'forsvare' mine 10-taller i årskarakter. Problemet er, at jeg, dum som jeg er, ikke har alverdens noter. Vi må gerne bruge internet under prøven, så længe det er undervisningsreletaret, dvs. noget vi har arbejd... -
supplering engelsk a
Forumindlæghej. hvis man vælger af supplere engelsk A skal man så både op skriftlig og mundtlig?
