Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 19181 til 19200 af 29670
  • Synopsis - Artikeler

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har trukket artikeler men ved ikke hvad jeg kan lave som underpunkter til mit over punkt som er "Analyse punkter" Nogen der muligvis kan hjælpe?
  • Oversættelse - hvem er han?

    Forumindlæg
    Hvis jeg skal oversætte den korte sætning 'hvem er han?' til tysk, skal det så blot oversættes til: wer ist er? Er nemlig ikke helt inde i analysen, når det kommer til spørgende pronomener.
  • Hvilken model?

    Forumindlæg
    Jeg skal redegøre for promotion specielt for Apples branding af iprodukter nogen eventuelle modeller jeg kan bruge der? En analyse af Apples markedsføringsstrategier, hvilken model kan man bruge her?
  • Hvilken model i afsætning?

    Forumindlæg
    Jeg skal redegøre for promotion specielt for Apples branding af iprodukter nogen eventuelle modeller jeg kan bruge der? En analyse af Apples markedsføringsstrategier, hvilken model kan man bruge her?
  • Teknologihistorie Henry Ford Trekassemodel

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med mit teknologihistorie eksamens projekt og skriver om samlebåndet. Jeg laver en analyse ved hjælp af trekassemodellen. lige nu skriver jeg om årsager, og kultur. Hvad kan det være? er lidt på bar bund...
  • Det korte liv

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med at perspektivere filmen Det korte liv med valgaften eller en anden novelle eller kortfilm? Hvis ikke så må i meget gerne hjælpe med en hurtig grundig analyse om filmen.
  • digte

    Forumindlæg
    Hej vil høre om der er nogen der har analyseret følgende digte af Thøger Larsen "vinternat" og "solsangen" og evt. har lidt noter til digtene eller til Thøger Larsen generelt.
  • Vidneværdi

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal lave en kildekritisk analyse af Emmeline Pankhursts tale; "Freedom or death", men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad vidneværdi er. Er der nogen, som kan hjælpe?
  • Vidneværdi

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal lave en kildekritisk analyse af Emmeline Pankhursts tale; "Freedom or death", men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad vidneværdi er. Er der nogen, som kan hjælpe?
  • Købsadfærden / Fitness World

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål som lyder: analyser købsadfærden for fitness worlds kunder. Vil det ikke være en god idé at tage bruge deltagere i beslutningsprocessen samt beslutningsprocessens faser??? eller er det noget der er mere relevant i den forbindelse
  • En københavner i Jylland af Dan Turell

    Forumindlæg
    Hej er der ikke nogen herinde som har eller har haft om den essay '' En københavner i Jylland '' vil i ikke sende eller hjælpe mig lidt i gang med min analyse. Jeg skal nemlig snart op til den til afgangseksamen.
  • Lille-Vovse af Peter Seeberg

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en litterær artikel om denne novelle. jeg har overstået indledningen, men jeg har svært ved at starte på analyse. Er der noget bestemt der er godt at starte med?
  • '''The American Dream'' - Edward Albee.. ???

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der har analyseret og fortolket ''The American Dream'' by Edward Albee? I så fald, har i så ikke lyst til at uploade? :) Mvh M
  • HJÆLP!!

    Forumindlæg
    Er desperat!! Skal skrive en stil om "det er et yndigt land", men jeg kan simpelthen ikke finde ud ad at analysere den. Indtil videre har jeg kun skrevet lidt om hvad de forskellig strofer handler om...
  • "De Hvide Mænd" - Kenneth Bøgh Andersen

    Forumindlæg
    Hejsa!Der er vel ingen der har en slags analyse liggende af bogen "De Hvide Mænd", hvor i der er skrevet noget om samfundet, personerne, personernes forhold til hinanden osv.Hvis I har, så skriv straks.
  • Tema og budskab i eventyret Rødhætte

    Forumindlæg
    Hey kan nogen hjælpe mig jeg er ved at lave en analyse af Rædhætte og jeg mangler stort set kun temaer og budskabet kan nogen hjælpe mig?
  • Til storbyens pris

    Forumindlæg
    Hey Jeg skal op i eksamen i dansk og har trukket essays... VIlle bare høre om der var nogen der har analyseret Til storbyens pris af Dan Turell? Hvis du har vil du så ikke være sød og sende den? Mvh Casper E-mail: [email protected]
  • HJÆLP! diskursanalyse af Obama's indsættelses tale

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en diskursanalyse af Obama's indsættelsestale, men har ingen idé om hvad man skal gøre, har lavet en analyse af talen, men forstår ikke hvordan man laver en diskursanalyse...? nogle der kan hjælpe??
  • Stilperiode 1948

    Forumindlæg
    Hej. Er igang med at analysere et værk af Salvador Dali. Er der nogen der kan fortælle mig hvilken stilperiode år 1948 ligger under? Vh Sebastian
  • Hjælp...til skriftlig eksamen i dansk

    Forumindlæg
    hej... er der ikkenogen der har en analysemodel til henholdsvis noveller, eventyr osv som de vil dele med mig og andre. Jeg ernemlig elendig til at skrive stile........ og især analysere og fortolke