Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 19181 til 19200 af 39570
-
AT 2014
ForumindlægHej Jeg vil lige høre om AT eksamen bliver et udtrækningsfag næste år? I år 2014 ? -
genretræk
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe med genretræk af den lille havfrue, den skal bruges til eksamen i 9 kl.. -
rette min vedhæftede opgaver- HATSTER!
ForumindlægHej, er der nogle der kan rette min opgave, den skal bruge til en mundtlig eksamen i dag! -
Differentialligning
ForumindlægVed i om man kan komme op i differentialligninger i mat A eksamen på HTX ? -
engelsk b 2010 dec.
Forumindlæger der nogen der ved hvad emnerne til engelsk b eksamen december 2010 var? -
Hjælp!
ForumindlægEr der nogen der hved hvordan man bruger transformationsmodellen på Rapunzel. Skal til eksamen i overmorgen, så det ville være en stor hjælp :) -
Analyse af Justified and Ancient
ForumindlægHer er mine notater fra min mundtlige engelsk eksamen hvor jeg fik 12 :D -
Ingen fotosyntese
ForumindlægHej, jeg har snart eksamen og har lige et spørgsmål: Hvilken betydning ville det have, hvis der ikke kunne foregå fotosyntese? -
Hjælp! Der Krüppel af Christoph Hein.
ForumindlægTysk Eksamen. HEj! Hvad er temaerne og hvad har teksten med tysk identitet at gøre Tak på forhånd. -
klimaændringers påvirkning på betingelser for liv
ForumindlægHej skal snart op i naturgeografi eksamen, og har lige et soørgesmål. - hvordan klimaændringerne vil påvirke betingelserne for liv i et globalt perspektiv? -
Analyse af Idioter af Katinka
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen på onsdag. Jeg skal analysere sangeteksten. Jeg vil høre om der var nogle som vil hjælpe mig? -
Trækker det ned?
ForumindlægVil det trække karakteren ned hvis man retter på sin egen synosis midt under eksamen? -
Analyse af Osvald og Rosa
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal snart op til eksamen. Jeg skal op i novellen Osvald og Rosa - Er der nogle der har læst den?? -
Karakterblad
ForumindlægHej, det er fordi jeg har 4,9 i gennemsnit og jeg ved ikke om det er nok til at komme i gymnasiet, nu hvor der ikke er eksamen. -
Konklusion?
ForumindlægNævner man sin konklusion før diskussion om metoder i sin AT-eksamens oplæs????????? -
kulstoffets kredsløb, hjælp!
ForumindlægHejsa. :-) Jeg skal snart op til biologi eksamen. Er der nogen der kan hjælpe mig med kulstoffets kredsløb? Tak -
Mundlig engelsk
ForumindlægHvordan kan jeg bedst forbedrede mig til den mundlig engelsk eksamen i 9.klasse? -
FSA biologi
Forumindlæghej folliiis hvad kan jeg blive bedre til i biologi eksamen?:D -
Differentialregning
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen, og har et spørgsmål: "Gør rede for differentialregningens anvendelse til optimering" ??? -
udelukkelse fra translokation?
ForumindlægKan man blive udelukket for en translokation som 3ger pga. man har været syg til 1 eksamen?
