Søgning på: fysik a 2012. Resultater: 19201 til 19220 af 153575
-
Fission forsøg
ForumindlægHej Jeg går i 9. klasse og jeg skal op i fysik i morgne. Øh hvad kan man lave af forsøg om Fission? Jeg er nemlig selv helt lost Please hjælp mig -
fysikrapport om sæbe
Forumindlæger i gang med at skrive rapport om sæbe i fysik, men er lidt usikker på hvad jeg skal skrive til "sæbens egenskaber".... -
Lovemeter?
Forumindlæghejsa!!i morgen skriver vi i fysik en test, men ved ikk lige helt hvad en lovemeter er og hvad man bruger den til og hvordan man bruger. er der nogen der har forstand på det der kunne forklare det til mig?? -
det koniske pendul
ForumindlægHey...når man i fysik arbejder med det koniske pendul og taler om frekvens, mener man så omgange pr/sek ? -
Syrer og baser
ForumindlægHeeeej! skal til fysik prøve imorgen og skal fortælle om molær, men fatter ikke hvad det er. Nogle der kan give mig en forklaring på hvad molær er??? På forhånd tak -
Hydrogen eksamens forsøg
ForumindlægNogle der har nogle forslag til 3 forsøg angående hydrogen? til en 9 klasses fysik kemi eksamen :) -
Halveringstykkelsen ?
ForumindlægHej Jeg er i gang med en fysik rapport, men kan ikke huske, hvordan det er, at man finder halveringstykkelsen .. Nogle der kan hjælpe mig ??? -
Galvanisering/forzinkning
ForumindlægSidder og laver min fremlæggelse til fysik/kemi, og jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg mangler reaktionsligningen til Galvanisering. Nogle der kender til den? -
hvad er resistans
Forumindlægkan nogen forklare mig let og begrundet hvad resistans er? helst uden brug af svære ''fysik'' sprog tak -
Apparat og magnetisme
ForumindlægHej ..Vi skal i fysik have et projekt. Vi skal selv vælge et apparat at have om der er afhængig af magentisme. Jeg er lidt blank, nogle ideer ? -
Hvor stor en en del af Danmarks el-energi kommer fra biogasanlæg?
ForumindlægEn rar sjæl som kan hjælpe med noget fysik? spørgsmålet lyder: Hvor stor en del af Danmarks el-energi kommer fra biogasanlæg? -
Hjælp - Forsøg med ultralyd
ForumindlægJeg er i gang med mit fysik eksamensprojekt om lydbølger og ultralyd. Er der nogen der har nogle forslag til forsøg man kan lave med ultralyd? -
HVORDAN KAN MAN VÆRE FORSKER I DTU
ForumindlægJA, HVORDAN KAN MAN VÆRE FORSKER JEG VILLE MÅSKE VÆRE FORSKER MEN HAR IKKE SÅ GODE KARAKTER MEN INDTERSER FOR FYSIK ALTSÅ NATURVIDENSKAB -
Eksamensbesvarelse
ForumindlægHej.Er der ikke nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, som vil være søde at lægge deres besvarelse ind på siden. -
En go idé?
ForumindlægNogen som har en idé til et emne, til AT under emnet Rejser, hvor man kan inddrage fysik og Dansk? -
Skr. Fysikeksamen 2005
ForumindlægNogen der kender en side hvor der findes en gennemgang af opgaverne fra skriftlig fysik eksamen 2005(maj-juni)? -
Et resultat som jeg ikke lige forstår
ForumindlægHej allesammenJeg er i gang med at lave noget fysik og er kommet frem til resultatet:4,5663E10Hvad betyder det? -
Råd til eksamen..
ForumindlægHej. Jeg skal til omeksamen i fysik B. Jeg har brug for god råd til hvordan man bedst forbereder sig til eksamen. På forhånd tak.. -
eksamen
ForumindlægHej :) Er der nogen der ved hvordan jeg bedst forbereder mig til mundtlig fysik eksamen? Alle idéer er gode ideer. -
hjælp med omregning
Forumindlægjeg sidder med noget fysik der ikke vil gå op .. er der nogen der ved hvor meget 1551,8kPa/ml er i Pa/m^3???? håber i kan hjælpe mig
