Søgning på: matematik noter b niveau. Resultater: 19201 til 19220 af 124783
-
Udled formel til punktsandsynlighed
ForumindlægHejsa... Jeg skal til at udlede formlen for punktsandsynligheden i en binomialfordeling samt middelværdien og variansen, og jeg er helt på bar bund, og ved ikke hvad jeg skal gøre..! Nogen der kan hjælpe eller har forstand på det? På forhånd tak.. -
Typiske opgavetyper - mat a eksamen - haster
ForumindlægHej Er der nogle der har en oversigt eller kender til, hvilke opgavespørgsmåltyper der ofte går igen til mat a skriftlig eksamen? Det vil være en stor hjælp, da jeg gerne vil være ekstra forberedt. -
skriftelig
Forumindlæghej er der nogen der har nogle(eller har et link til) gamle eksamesopgaver som er færdig lavet så man har nogle opgaver der minder om dem man skal op i og så man har nogle gode notater -
Sandsynlighed
ForumindlægNogen som har notater til dette emne? -
hjælp til stil
Forumindlæger der virkelig ikke en der vil hjælpe mig med komma og punktum jeg kan virkelig ikke finde ud af det og jeg skal aflevere imorgen tidlig kl 8 ps jeg vil være meget tak nemlig hvis der er en der gider -
hjælpe
Forumindlæghjælp med rettelse. hurtigt hjælp. 1 side. -
ret??
Forumindlægen der vil rette mine tysksætninger. Der er 10 korte sætninger. -
Meget svært?
ForumindlægHejsa. Jeg skal op til biologi-eksamen her på torsdag. Jeg har meget svært ved at huske fagordene og jo mere jeg læser videre, desto sværere synes jeg at det bliver. Skal man kunne alle fagordene som man støder på el. er det kun de vigtigste? Hvordan kommer det spørgsmål som man trækker i eksami... -
Skriftlig engelsk
ForumindlægHvad var emnet til dette års eksamen i skriftlig engelsk med den nye ordning? -
spørgsmål vedr. mat.A turbo
Forumindlæghej. jeg havde et spørgesmål. vedr, mat. A turbo. er der nogen der har været til mat A eksamen mundtligt og skriftlige. sidste år???? og måske kan hjælpe med følgende spørgsmål hvad er de emner man kan komme op i??? med hensyn til mundtlig delen. og trækker man bare et spørgsmål med det samme og ... -
Analyse hjælp til The red line og American Psycho!
ForumindlægHejsa.jeg skal til engelsk eksamen (a-niveau) på tirsdag og mangler analyse og fortolkning til novellen The red line af Charles Higson fra bogen Now and Zen. Derudover mangler jeg også notater til Thuesday - uddrag af American Psycho. Er der nogen som vil være mig behjælpelig og som ligger ind me... -
skriftlig
Forumindlægjeg har nu taget dansk A niveau skriftlig 2 gange og begge gange har jeg fået 7. Mit problem er at jeg breder mig alt for meget glemmer fokus, får en masse ideer som jeg ikke får sorteret ordentligt. Er det muligt at lære at skrive en god stil? har nogen gode råd til hvordan jeg lærer dette?vh al... -
Samfundsfag C
Forumindlæghej er der nogle der har haft bogen Liv i Danmark(grundbog til samfundsfag på C niveau) som er skrevet af Benny Jacobsen og Ove Outzen: i 1.G og har skrevet notater om nogle af kapitlerne. Jeg har brug for notater om de forskellige kapitler i bogen jeg har har selv skrevet notater om ideo... -
hjælp til beregning af vinkel!!!
Forumindlæghej alle. (: jeg skal snart op i mundtlig matematik, men sidder lige nu med et spørgsmål, jeg simpelthen ikke kan finde svar på.. det handler om retvinklede trekanter, og lyder således: hvis man kender vinkel B og længden c, hvordan finder man så længden b? det må være noget med cosinus, sinus e... -
Skal op i IØ
ForumindlægHey, allesammen Jeg skal op i iø, B. mund..... har bruge for gode råd :D -
En sætnintg!
ForumindlægHej er der nogen der kan oversætte denne sætning til dansk? Har ikke fået noget gloseark da jeg ikke var i skole i dag, så har lidt svært ved det:/ in urbe princeps habitat et imperat -
Vektorer
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med nogle vektoropgaver? Jeg har de her 3 opgaver for imorgen. Forstår ikke helt hvad jeg skal gøre. Opg 1: https://imgur.com/a/wBC7GoK Opg 2: https://imgur.com/a/nEi5px1 Opg 3: https://imgur.com/a/uw7mOSv -
Skal til Spansk mundt. eksamen - HJÆLP
ForumindlægKære medmenneskerJeg har meget brug for en eller flere der er gode til spansk og som har tiden samt lysten til at snakke spansk med mig via mail, MSN el. herinde.Jeg tror ikke nok på mig selv og er derfor bange for at gå ned med flaget!Jeg håber meget på, at der er én eller flere der reagerer på ... -
HHX Eksamen: Skr. Tysk
ForumindlægEr der andre der skal op i Tysk skriftligt på 2.år af HHX uddannelsen?Hvordan foregår det egentligt? får alle handelsskoler det samme tyske eksamenshæfte?Tænkte det kunne være godt at vide, hvad emnet er til den prøven, så jeg ved hvad jeg skal forholde mig til.Jeg skal op den 2. Juni.Hvornår ska... -
Side- og linjehenvisning
ForumindlægHej, jeg sidder og laver 'den non-fiktive engelsk stil'. Men jeg har glemt om man i engelsk stilen indsætter side- og linjehenvisning efter citater??
