Søgning på: srp biologi og dansk. Resultater: 19201 til 19220 af 54698
-
HJÆLP TIL EKSAMENProjekt
Forumindlæghey..jeg skriver om 1.verdenskrig i historie og og har valgt at inddrage følgende fag: kemi og biologi er der nogen af jer der kunne kommer med et forslag om hvad et evt. problemformelering kunne? mange tak på forhånd. -
haster
Forumindlæghej,..jeg skriver om 1.verdenskrig, og har valgt at indrag kemi og biologi fordi emnet er brugen af giftgasser.. har i nogle forslag til hvad et evt. problemformulering kunne være? mange tak på forhånd. -
bio-terminsprøve
ForumindlægJeg skal op i biologi imorgen.. jeg ved den stor opgave kommer til at være indenfor økologi.. er her nogen der har nogle gode opgaver eller notaer til økolog? -
valgfrit projekt
ForumindlægHej jeg skal vælge et emne til et valgfrit projekt i biologi. Hovedemnet er kroppen og sundhed, og der skal vælges et underemne. Der skal skrives to rapporter med forsøg. Nogle der har et godt forslag?? På forhånd tak -
Ionbalancen i cellerene
ForumindlægHej :) Har et biologi spørgsmål hvor jeg skal analysere og forklar forsøgsresultaterne vist på figur 1A og 1B. Er der nogen som kan hjælpe mig med dette, da jeg ikke kan se hvad der sker. Har vedhæftet figuren! -
Algevækst og absorbans..
ForumindlægHej jeg sidder og skal skrive biologi rapport. Men kan ikke rigtig finde ud af at fordybe mig i teori delen, mht hvad absorbans egentligt er. Nogle der kan hjælpe mig? -
Biologiprøve om?
ForumindlægHejsa. Jeg står og skal have biologi prøve imorgen tidlig kl 8.00 . Jeg ved det skal handle om Kredsløbet og noget i den stil. Nogle der ved, hvad jeg skal læse på, til imorgen? -
fagbegreb
Forumindlæghvad betyder det her i biologi et "fagligt begreb" nærringstoffer opbygning: fænomener: bestandele henstande 17. egenskber 18. Et molekyle 19. genstand. r -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op i mundtlig biologi på højniveau om nogle dage. Tænkte på om nogle af jer havde nogle omfattende noter jeg evt. kunne kigge bruge. På forhånd tak. -
Celler
ForumindlægHej. Er der nogen der vil kigge min noget af min biologi rapport igennem. Det er cirka en side som jeg meget gerne vil have kigget igennem. Håber på at der er nogle der vil hjælpe mig. -
Celler
ForumindlægHej. Er der nogen der vil kigge min noget af min biologi rapport igennem. Det er cirka en side som jeg meget gerne vil have kigget igennem. Håber på at der er nogle der vil hjælpe mig. -
Ilt bindingskurve
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i biologi B i morgen, og forstår virkelig ikke iltbindingskurven og dermed bohr effekten. (Side 136 i fysoligi, fra molekyle til individ) Har virkelig brug for hjælp! -
B15 måling af næringsstoffer?
Forumindlæghej! Jeg har fået en opgave i en biologi aflevering, der hedder: hvorfor kan en B15 måling fortælle noget om tilførslen af næringsstoffer til en sø? nogle der kan hjælpe mig med den? -
Hjælp!!!!!!!!!!
ForumindlægMin søster og jeg laver spørgsmål omkring Global opvarmning...Kan i ikke komme med nogle spørgsmål bare 3...Om global opvarmning, til biologi!! Please!!! Vil betyde meget!! -
Muldbund & Morbund
ForumindlægHej alle. Er igang med at lave et Powerpoint til en Biologi fremlæggelse. Har søgt alt om Muldbund & Morbund og har virkelig brug for at vide hvad det er. Håber i kan hjælpe.. MVH. Anders -
Planters vandhusholdning - please mangler virkelig hjælp
Forumindlæghejsa :) jeg er lige igang med en biologi-rapport, som skal afleveres meget snart... spørgsmålet lyder: 1. Giv en forklaring på hvordan planter optager vand gennem rødderne? -
Abiotiske og biotiske faktorer
ForumindlægHej Jeg står og skal til eksamen i biologi på fredag, og er derfor kommet i tvivl om en ting. Jeg skal forklare hvad biotiske faktorer er i et vandløb Håber der er nogen som kan hjælpe den eksamensangste mig. -
Insekt hjælp! :-)
ForumindlægHejsa jeg sidder og laver nogle biologi-lektier. Og jeg kan simpelhen ikke finde svaret på dette spørgsmål, er der måske nogle genier som ville hjælpe? : HVAD ER FORSKELLEN PÅ EN RYGSVØMMER OG EN BUGSVØMMER? -
Ufuldstændig og co-dominans??
ForumindlægKan nogen hjælpe med nogle begreber i biologi? Der er codominans, som er når begge allele gener kommer til udtryk. (dominerer lige meget) hvordan adskiller den ufuldstændige dominans sig fra codominans fog hvordan fungerer dette?:) -
Energiomsætning
ForumindlægHej Har biologi rapport for, og skal beregne Energiomsætningen pr min (kJ/min), energiomsætningen pr. døgn og energiomsætningen pr kg pr min, nogle der ved hvordan man gør det? Tak :)
