Søgning på: dansk noter. Resultater: 19261 til 19280 af 53144
-
Hvad er eksitentialisme ?!?
ForumindlægHej, Ved godt det er et rimeligt bredt spørgsmål men jeg er lost. Skal til eksamen på torsdag og jeg har no clue, har læst pensum...... Er der nogle som har nogle gode noter ? :s -
Statistik
ForumindlægHej. Jeg søger nogle noter til statistik(1 år på uni), men kan ikke rigtig finde nogen? Hvis nogen ligger inde med noget brugbart send, da en mail eller pm! :) På forhånd tak. -
Gode notater til pensum i STX Engelsk A?
ForumindlægHej alle SP-er ! Er der nogen der ligger inde med nogle gode notater til engelsk A? Så er tråden her hvor vi kan dele notet og andre guldkorn med hinanden :-) -
Hjælp til Alle Woche Wieder
ForumindlægJeg skal op til tysk imorgen, her har jeg trukket teksten "Alle woch wieder" så jeg ville høre om der var nogen der havde læst den og havde nogle noter til den -
Dantes guddommelige komedie hjælp!
ForumindlægHjælp!!!!Er der nogen der har nogle noter til 21. sang (XXI) i dantes guddommelige komedie? Jeg tænker primært på Analyse/fortolkning og perspektivering samt tema/problemstillinger. Mhv. Chillz -
where alabama inmates fade into old age
ForumindlægHej ville hører om der er noget der har nogle noter til denne tekst: "where alabama inmates fade into old age" af Rick Bragg. Jeg skal analyserer og fortolke den ud fra temaet violence -
Engelsk Grammatik
ForumindlægHej venner, jeg har engelsk terminsprøve imorgen, og jeg skal virkelig bruge nogle grammatik noter eller noget i den retning der kan hjælpe mig til prøven imorgen. Takker uanset hvad ;-D -
Engelsk Eksamen
ForumindlægHej Allesammen.. Er der nogle der har gode engelsk noter til skriftlig eksamen, som de kan undvære? ( Engelsk på A niveau ) OG ved I hvad man skal lægge vægt på når man skriver engelsk essay? :) -
Isomeri - Hjælp
ForumindlægHej derude Jeg ville lige spørge om en af jer havde noter til noget med isomeri! :) Det ville ellers være en god hjælp for mig, og evt. hvis i kender en test man kan udføre på nettet om isomeri :) Tusind tak på forhånd. -
Geschäft ist geschäft
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen, der har læst historien geschäft ist geschäft? Og i så fald, har nogle noter eller et resume af teksten jeg kan få? Altså hvad handler den om osv.? Mange tak på forhånd :) -
Analyse af "Wir wollen es uns schön machen" af Angelika Kitsch
ForumindlægHey! :) Hvis der er nogen der har en analye, noter eller noget om teksten Wir wollen es uns schön machen,ville jeg blive et glad menneske! Tak på forhånd! -
Normalizing - bølgefunktion
Forumindlægi flere af mine bøger snakker man om Normalizing the wave / the wave function would not be normalizable. hvordan skal dette oversættes ? er det bare at man normaliserer bølgen? -
Dialogen alkibiades
ForumindlægHej, da jeg snart skal til eksamen i old, spørger jeg om nogle har gode noter til Dialogen Alkibiades? Jeg har virkelig brug for det... please hjælp! på forhånd tak :) /Gitse D. Da Costa -
kulstofkredsløb
Forumindlæghej søde mennesker er der nogen af jer som har nogle noter om kulstofkredsløb??? og om nogen ved hvor der bruges store mængder nitrogen? og hvilke problemer kan det fremkalde på vegetation og i vandområder -
Afkølingskurver
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode noter omkring afkølingskurver, som de kan sende til mig? Eller anden hjælp til det? Derudover ville jeg også blive glad, hvis nogen bare kunne forklare lidt om det, hvis i føler i har styr på emnet.. På forhånd tak. -
Procent og rentesregning
ForumindlægHej :) Jeg starter imorgen med et projekt i matematik, hvor jeg har valgt at arbejde med procent og rentesregning. er der nogen der har noter omkring emnet, der vil dele dem med mig? kunne være en stor hjælp da det tæller som årskarakter. -
Olie?
ForumindlægJeg skal finde ud af nogle ting om Olie og jeg har ingen noter! hjælp mig: her er nogle punkter man skal have med: Koge/smeltepunkt Opløselighed med vand Hydrofil/hydrofob Polært/upolært Elektronegativitet -
engelsk
ForumindlægNogen der kan se hvad fejlen er her og forklaring. Peter´s mother gave her son a good advice, but he did not take it. -
Regneregler for differentialkvotienter
ForumindlægHej.. Jeg skal i matematik skrive en note om differential regning, hvor jeg nu er igang med at skrive om regnereglerne.. Er der nogen af jer, der ligger inde med et bevis for én af regnereglerne, så ville det være super! - På forhånd tak. -
Analyse af ‘’Kamfer’’ skrevet af Klaus Rifbjerg
ForumindlægHej Nogen der har læst og eventuelt også analyseret Klaus Rifbjergs novelle ‘’Kamfer’’, og har et resumé af den liggende og andre gode noter til en analyse? Jeg har desperat brug for hjælp til forståelsen af novellen.
