Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 19261 til 19280 af 132250
-
Mundtligt dansk eksame
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal op i mundtligt dansk den 17 juni 2010. og da jeg ikke har prøvet det før, ville jeg gerne hører, hvordan det foregår. og der må meget gerne deles råd ud om, hvordan man kan stille sig bedst i situationen/forberedelse. Derud over har jeg fået hoved emnet "ungdomsliv... -
Mundtlig Samfundsfag A Eksamen HJÆLP!
ForumindlægHej, Jeg skal op i samfundsfag A på mandag/tirsdag og ville hører om der var nogen der havde kontakter til hjælp omkring forberedelse. -
Angående fremgangsmåden til AT-eksamen
ForumindlægHej med jer derude Jeg ville lige se om der var nogle af jer der havde styr på selve fremlæggelsen. Jeg har kigget på uvm.dk og fundet at man skal gøre sådan her: 1. En kort indledning med afsæt i synopsen. 2. De fagligt vigtigste og mest selvstændige resultater af undersøgelsen – dem, ... -
Dansk Eksamen - Killinger (DET HASTERRR!!!)
ForumindlægHej jeg kan ikke finde ud af hvilken fortæller jeg har at gøre med i novellen Killinger? Nogen der ved? Tak på forhånd -
Vand øvelser til eksamen!
ForumindlægHej. Jeg skal op i fysik og kemi (FSA) på fredag, og et af de emner vi kan trække er vand. Jeg har ikke ret mange øvelser til vand, så jeg har brug for nogle flere. Er der nogen forslag? :) -
Dansk eksamen Aida modellen
ForumindlægHej søger hjælp til at putte aida modellen over jolly cola reklamen med Tina kjær fra 1993 -
Mediefag individuel eksamen!!
ForumindlægHej mennesker derude Er der nogen der ved hvad man skal ind på når man trækker noget indenfor ungdomsforløb? Pls svar! : ) -
HF eksamen 2010
ForumindlægHejHvad har I svaret i de forskellige eksamensspørgsmål ? Jeg har selv skrevet svarende ned fra prøven og ønsker nogle facits at sammenligne med. På forhånd tak -
Biologi A-Eksamens forebredelse
ForumindlægHej Jeg skal op til mdt. biologi imorgen, og har lige trukket mit emne om enzymer i hverdagen, hvor der er vedlagt to artikler, og spørgsmålet er: DU skal gøre rede for de biologiske forhold, som ligger til grund for artiklernes problemstillinger håber nogen kan hjælpe. linket til artiklen. http... -
eksamen idag - teoretiker på kønsroller
ForumindlægHej. Jeg har en opagve om køn og identitet. Casen omhandler en mand der er gået på barsel og kvinden er vendt tilbage til sin karrierer. Barnet er mellem 8 og 10 måneder gammel. Jeg har meget svært ved at finde ud af hvilken/hvike teoretikere jeg kan bruge og hvordan? Jeg håber jeg kan nå at få h... -
ATTENTION!! 24timer eksamen i tysk!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige været oppe og trække tysk. Jeg har trukket to tekster, den inde hedder "Eine Liebesgeschichte" af Siegfried Lenz og den anden hedder "Ein netter Kerl" af Gabriele Wohnmann. Da jeg ikke er så god til tysk, håber jeg der er nogen af jer dejlige b... -
Hjælp ! 24 timer - tysk eksamen
ForumindlægHej allesammen :) jeg har trykket teksten "Spuck vor ihr aus" af Günter Görlich. Men jeg kan ikke forstå hvorfor Tanjas far bliver anholdt? Troede han arbejde for Stasi, men det giver bare ikke mening hvis han så bliver anholdt? Håber meget der er nogen der kan hjælpe !! -
HF eksamen i dansk
Forumindlæghejsa jeg skal op i morgen i dansk a på hf, men har i nogen gode råd... jeg er bare så nervøs... -
Plz hjæææælp... har eksame i morgen
ForumindlægEr der nogen der har notater om skulptur, nutidskunst, moderne arkitektur, ekspressionisme fra bogen Billedkunst på c niveau. Jeg fatter ikke så meget i billedkunst... Det er sværtttttttttttttt -
Kommunikation/IT eksamen ???
ForumindlægHej Kan nogen fortælle mig hvordan man evt. skal opstille powerpointet??? Hvad skal jeg fx starte med at fortælle om osv. Mit problem handler om "hvad forstås ved sund kost". Hvor jeg har taget udgangspunkt i målgruppen 3-9 årige børn. Mvh Ludvig -
hjælp til natur eksame på HF
Forumindlæghej er der nogle der kan hjælpe mig. jeg skal op imorgen er der nogen der giider at forklare hvordan den fogår og om synopsisen til mest eller hvad. er super nervøs og hvordan forbereder man sig håber at i kan hjæpe mig -
MEDIEFAG EKSAMEN??? HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart op i mediefag og er lidt i tvivl om hvordan eksaminationen foregår.. Her er et par spørgsmål: - kan de finde på¨at spørge om hvad nogle forskellige begreber betyder? fx hvad betyder jump-cut?- hvad forventer de at vi skal kunne?- må man tage sine noter med ind på det ... -
Skriftlig eksamen i kemi
ForumindlægHvordan er det gået for jer til kemieksamen? Jeg synes som udgangspunkt, at prøven var rimelig svær - men har ikke fået karakterer endnu så vil høre, hvordan det er gået for jer andre. Er ret nervøs for, at det kan trække mit gennemsnit væsenligt ned. -
Mekanisk energi - Fysik eksamen
ForumindlægHej folkens. Jeg har trukket et emne der hedder "Mekanisk Energi: Du skal undervejs inddrage bevægelse omkring jordens overflade under påvirkning af jordens tyngdekraft". Jeg har undervejs i min præsentation tænkt mig at komme ind på definitionen af mekanisk energi (Emek=Epot+Ekin) ... -
AT EKSAMEN - HJÆLP PLS
ForumindlægJeg skal op i AT og har akut brug for hjælp!! Mine fag er Dansk a og Historie a. Jeg ved godt at man i danskfaget benytter sig af den humanistiske metode, men hvad hedder det yderligere, hvis jeg så har lavet en dramaanlyse, som en indenfor skønlitteraturen? Er det nok kun at sige, at jeg har ben...
