Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19261 til 19280 af 34369
-
Pressefoto
ForumindlægHej Jeg har trukket pressefoto til min dansk 9. klasse eksame. Så tænkte om der var nogle der havde nogle foreslag til et god pressefoto jeg kunne bruge? På forhånd tak :-) -
Finansregning
ForumindlægHej, jeg har matematik eksamen imorgen, og jeg ved ikke rigtig hvorledes jeg skal svare på mit delspørgsmål som lyder således: Redegør for, hvordan man kan isolere de enkelte parametre i kapitalformen. -
Redoxreaktion - spændingsrækken
ForumindlægHej :-) Jeg er ved at læse op til eksamen. Jeg kunne godt tænkte mig at vide om man kan argumentere ud fra spændingsrækken, hvorfor følgende reaktion ser ud som den gør?: -
Chi-i-anden test
ForumindlægHej folkens Det er bare et hurtigt spørgsmål; Er testværdi det samme som teststørrelse, når vi snakker om chi-i-anden test. Jeg ville bare være helt sikker, så jeg ikke siger noget forkert til eksamen Tak på forhånd :) -
HJÆLP, kønshormon!!!
Forumindlæghej, jeg skal snart til eksamen i biologi og jeg har svært ved disse to spørsmål. "Hvad er kønshormonernes regulering? "og hvad kan vi bruge det til?" tak på forhånd: -) -
HTX Studieområde 2 hjælp!
ForumindlægDette er vedrørende HTX eksamen Studieområde, jeg skriver i dette forum, da der ikke eksistere et forum her på studieportalen der omhandler SO2. Hej, jeg går på HTX og er igang med SO2 finale forløb - optakt til eksamen som jeg skal op i. Dog er jeg stadig i tvivl hvordan man sammensætter sin ma... -
Engelsk Mundtlig
ForumindlægHej alle sammen, Til engelsk mundtlig eksamen trak jeg: British Culture. Men jeg skal ha' en problemstilling, så ville høre om i havde nogen ideer om en problemstilling kunne handle om. Tak på forhånd :) -
Grundlov
ForumindlægHej, jeg har eksamen imorgen, og jeg har trukket en tekst som jeg skal indragge, men jeg forstår den ikke. Jeg håber lidt at i ville lave et kort resmue af teksten :) -
Religion og Biologi metoder
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogen herinde der ved, hvad empirien og teorien er i Religion og i Biologi ? Jeg skal nemlig op til AT-eksamen, og er lidt forvirret agående empiri og teori i fagene :) Tak på forhånd -
Synopsis - værdier
ForumindlægJeg har trukket 'værdier' til min mundtlige dansk eksamen, og har ingen idé om hvad mit underemne kan være. Nogle der kan hjælpe mig? Tak på forhånd -
teksten The stonethrower
ForumindlægNogle der ved hvor jeg kan finde denne tekst henne? jeg mangler den, og skal bruge den til eksamen. Jeg har den i papir form. Men vil meget gerne finde den elektronisk også. Håber i kan hjælpe. -
Tekster om kvinden i det moderne gennembrud
ForumindlægHej, jeg skal snart til mundtlig dansk eksamen. Mit fordybelsesemne er "kvinden i det moderne gennembrud". Så jeg vil spørge om der er nogen der kender nogle tekster der omhandler dette emne. Tak på forhånd -
Kræfternes parallelogram
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal snart til mundtlig eksamen i fysisk, og vil i den forbindelse gerne spørge jer, om I ville forklare mig, hvad kræfterne parallelogram er? Jeg har kigget på diverse internet sider, men forstår det desværre ikke! -
90'erne noveller
ForumindlægJeg skal op til dansk mundligt eksamen om ikke så længe. Jeg har trukket 90'erne - digte eller noveller. Har i gode forslag til hvad for nogle tekster jeg kan vælge? På forhånd tak :-) -
Portfolie
ForumindlægJeg skal skrive en portfolie, omkring vand, atom, iagttagelse og massefylde. Jeg er virkelig i tvivl omkring min portfolis ombygning, og vil helst ha en god en, som muligt, så den er til hjælp til eksamen :) -
Hvad er markedsrenten?
ForumindlægHej alle :) Jeg sidder lige nu med min økonomi eksamens opgave, og skal samligne afkastningsgraden med markesrenten? er der nogen, som ved hvad den er på idag? eller evt. har et relevant link hvor jeg kan finde ud af det ? På forhånd tak :) -
Analyse og fortolkning af et filmklip
ForumindlægHej alle sammen, Jeg har trukket til den mundtlig dansk eksamen: analyse og fortolkning af et filmklip. Så ville gerne høre om i har nogen gode film, man kan analysere? Tak på forhånd ;) -
Kan i?
ForumindlægHej er der nogle af jer derude der kan fortælle mig hvor langt min oplæsning til eksamen må være? -Jeg har selv skrevet omkring en normal halv side, men er i tvivl om det er for meget(: -
English outline
ForumindlægHej Er der nogen her på dette forum, der har nogle forslag til min opgave (eksamen), jeg har nu forsøgt med dette oplæg (Vedhæftet fil) at lave grundlaget for denne opgave Nicolaj -
Habermas og interne klemmer
ForumindlægHej :-) Er der nogen der kan finde en sammenhæng mellem Habermas teori og interne klemmer så som ældreklemmen, forventninsklemme og moral klemmen? Jeg skal bruge det til min eksamen i morgen :-S
