Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 19261 til 19280 af 179352
-
Nogen som har skrevet SRP om alkohol i kemi A og dansk A?
ForumindlægHej Jeg ville høre om der var nogen der havde skrevet deres SRP om alkohol i fagkombinationen dansk A og kemi A? Hvis jeg er så heldig at der er en/nogen som har, så ville jeg meget gerne se hvordan i har stillet den op? :D På forhånd tak -
Bioteknologi A og fysik B e. Kemi A og Fysik B
ForumindlægHeey allsammen ;) Jeg er ved at afslutte grundforløbet, men jeg ved ikke hvilken studieretning jeg skal vælge - som overskriften siger; Bioteknologi A og fysik B el. Kemi A og Fysik B. Hvad syntes i er bedst hvis man tænker på tandlægestudiet??? Hilsen Mortaza -
Psykologi eksamen b niveau
ForumindlægHej. jeg sidder netop nu med en 24-timers eksamen. jeg har trukket emnet "familiepsykologi" og mange af emnerne ligger op til udviklingspsykologi og/eller mønsterbryder. Der er nogle børn i teksterne, som mangler opmærksomhed, har haft en psykotisk mor og en dreng, der ikke kan gøre... -
Beregn vinklerne A,B,C
ForumindlægHej " I en trekant ABC er M midtpunktet af siden AC. Der oplyses at |AB|=|AM|=3 og |BC|=4 Beregn vinklerne A,B,C i trekant ABC" Jeg har regnet vinklen A ud vha. cosinusrelationen således: CosA=3^2+3^2-4^2/2*3*3 CosA=83,62062979 Derefter har regnet siden B ud; CosB=4^2+3^2-3^2/2*4*3... -
Essay analyse eksamen
ForumindlægJeg har lige trukket essay som mit fordybelsesområde, og jeg har rigtig svært ved at vælge et essay. Er der nogen som har et forslag til et essay jeg kan gå op i? Jeg tænker lidt på Dan Turells essay: En københavner i Jylland. Er der nogen som har erfaringer med anysering af dette essay? -
Mellem Niv. Idræt EKSAMEN
ForumindlægTil alle Jer som har været oppe i mellem niveau idræt:Kan I ikke give mig nogle eksempler på forskellige eksamensspørgsmål?Hvad trak i?På forhånd tak. -
mundt. italiensk eksamen
ForumindlægHej.Jeg har en veninde, der kun mangler italiensk som sidste fag i sin studentereksamen. der er bare det problem at hun skal have 11 for at bestå.Vil derfor høre om nogen ved hvor høje krav der stilles ? -
FYSIK C EKSAMEN HJÆLP| BLÆSEINSTRUMENTER
ForumindlægHej. Hvad kan jeg snakke om her??? Musikinstrumenter Du skal mundtligt præsentere emnet: Blæseinstrumenter. Stikord til den faglige samtale: Journaløvelsen: ”Måling på resonansrør”, interferens, bølger, resonansrør, toneskalaen, lydstyrke. Okay, overemnet er musikins... -
Spørgsmål til den mundtlige eksamen
ForumindlægKan censor og lærer spørge til hele pensumet eller skal spørgsmålene komme af det emne man har trukket? -
Forslag til eksamens projekt
ForumindlægVi skal til maj skrive en synopsis om et emne der indeholde historie og religion, men vi er gået i stå, hvad omhandler enme.. Så kunne være skønt hvis i evt kunne komme med et forslag eller 2 som vi ku arb videre med... :) -
KRONIK FRA DANSK SKRIFTLIG EKSAMEN
ForumindlægHej kan se at der er nogle der er villige til at vurdere ens stil og tænkte på om jeg er så heldig at en af jer vil se min igennem? Jeg skrev en kronik om Grænsebrydende underholdning hvor opgaveformuleringen lød: Skriv en kronik om grænseoverskridende underholdning i nutidens medier. kronikken s... -
Vurdering af eksamens stil
ForumindlægHej Er der nogen der vil læse min dansk stil igennem. -
Eksamen - Hvordan foregår det helt præcist
ForumindlægJeg skal op og forsvare mit projekt omkring børn her om et par dage, men jeg er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes jeg skal gribe det an. Jeg er jo derinde i 30min, og hvad forventer de der sker på den tid? Skal man stå og snakke i hele den tid, eller skal man fremlægge sit projekt i 10min og r... -
Dansk eksamen 09
Forumindlæghey derude, Hvilke tekster kom i op i, i skriftlig dansk, jer som bliver studenter i år? - Og er der nogen har har nogle links til gamle skriflige dansk oplæg? på forhånd taak -
hjælp til dansk eksamen på mandag!!!!
Forumindlæghåber i kan hjælpe. - arbejder med en fast reklame, men hvad er forskellen på aldersgruppe og målgruppe? tak! !! -
mat eksamen mundt.
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe med dette? - argumenter for at trekantens areal kan beregnes som en halv højde gange grundlinjen -
eksamen b. mdt.
Forumindlæghey.. jeg skal op afslutte eng i år(yes).. men ved ikk nogle problem m fremlæggelsenhvordan sakl man sætte din power point op til mdt. fremlæggelse..? vi har afleveret en synopsis for 2 uger siden som bestod af: Introduction Problem solving Main Results of the study Conclusion Bibliography skal m... -
Dansk mdt. eksamen
ForumindlægHey jeg skal op i Dansk mdt. og jeg har trukket fiktionstekst fra 1980'erne. Jeg har derfor valgt Et digt af Michael Strunge "Revolution" men jeg kan ikke finde noget godt stof omkring digtet og i det hele taget ikke noget brugbart om Michael Strunge. Så hvis der er en eller a... -
valg af eksamens tekst
Forumindlæghej jeg står og skal op til mundlig prøve i dansk jeg har trukket "det morderne menneske - noveller" og jeg har brugt en del tid på at finde en tekst til dette emne er der nogen der har en god novelle der kan gå ind under "det morderene menneske". det ville være en stor hjælp ... -
Eksamen 6. juni
ForumindlægHej ville lige høre om der er nogle af jer der var oppe i fysik idag? Hvordan gik det? og er der nogle der kunne lægge deres besvarelse ud eller svar?
