Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 19261 til 19280 af 52201
-
Essay "Undskyld ventetiden"
ForumindlægHej alle, Jeg går i 8. klasse og skal skrive et essay for første gang. Jeg er gået lidt i gang, men jeg er ikke sikker på, om det er en god start og om det overhovede er et essay. Jeg håber, at der er nogle der vil hjælpe. Her komme den så: Jeg kigger på mit armbåndsur. Der er 20 minutter til, ... -
sinus regning
Forumindlæghvordan indtaster man cosinus på lommeregner gerne Texas TI-89 skal regne e= 6,4/cos(14) =????,, hvad er resultatet hvis i kunne regne den ud så kunne og skrive hvordan i taster det ind på lommeregneren, så kan jeg nemlig selv prøve, derefter samligne resultatet med mit eget... -
Sværeste videregående uddannelse
ForumindlægHej alle... Jeg har længe spekuleret på hvad den sværeste videregående uddannelse er, man kan vælge i Danmark. Nogle bud? Jeg ved godt at nogle har matematisk intelligens mens andre har andre intelligenser, men der må være visse uddannelser der skiller sig ud. ... Julie. -
Eksamen i samfundsfag
ForumindlægJeg skal til eksamen i samfundsfag her på fredag. Hvad kan man forvente at komme op i? -
Årsprøve i skr. dansk
ForumindlægJeg går i 1g og har derfor ingen anelse om årsprøven i skr. dansk. Eller jo, ved man skal skrive en stil :) Men altså, får man sådan et stilhæfte som i folkeskolen - og hvilke slags emner indgår i dette? Hvem laves stilhæftet af - er det noget, der genbruges fra tidligere eksamener eller noget s... -
Internetside
ForumindlægHey Skal til eksamen i dansk nu på onsdag og har fundet en side , som er kanon. Er det muligt jeg downloade den så jeg kan kigge på den mens jeg er offline? -
Temperaturen i en flamme...
ForumindlægHej jeg skal lave en rapport i fyik. Om hvor man skal finde Temperaturen i en flamme er der nogen der har haft om det.... pllzzz hjælp... -
Gennemsnit
ForumindlægHej! Nok et spørgsmål om karakterer og gennemsnit. Ville bare høre om årskaraktergennemnittet og eksamensgennemsnittet blev afrundet før udregnelsen af det samlede gennemsnit eller om man har alle decimaler med i udregninger, men bare afrunder det endelig resultat. //H-H Ps. Er på gammel ord... -
1.G
ForumindlægHej! Jeg går på en naturvidenskabelige studieretninger, har et par spørgesmål. Hvornår får man standpunkts karaktere, og i hvilke fag? Jeg har mediefag på c, får jeg så standpunkt i det? Jeg er midt i grundforløbet, men får jeg karakterer i ng, nv, og ap? -
Eksamensnit.
ForumindlægHejsa. Ja, jeg har været meget uheldig i mat i år. Har det på a-1-årigt. Sidst år fik jeg 5 i 2.g og i år regner jeg med at det går helt galt, altså 03 :(. Men mit spg. lyder på hvad kommer der så til at stå i kolonen med eksammenskaraekter på. Fordi den fra 2.g tæller 1/3 og den fra 3.g 2/3, d... -
Eksamen (A-niveau)
ForumindlægHej.. Jeg har prøvet at kigge efter, hvordan et spørgsmål kunne lyde til eksamen i biologi på A-niveau.. Men jeg kunne kun finde spørgsmål til nogle på c-niveau.. Er der nogle der kan komme med et eksempel? På forhånd tak -
Kommunikation
ForumindlægHvad vil det sige at have kommunikativ kompetence? -
ein eine eller einem?
ForumindlægHey, jeg har brug for hjælp fordi jeg ikke ved hvornår man skriver, ein eine eller einem eller om man overhovedet kan sige einem. -
Obligatoriske Selvvalgte Opgave hjælp
ForumindlægHej Jeg er igang med at lave obligatoriske selvvalgte opgave (OSO) om bygningsingeniør og jeg ved ikke helt hvilken problemformulering jeg skal have -
PLZZ KIG HER .. Engelsk aflevering..
ForumindlægPlzzz.. Hvem vil gerne kigge på min engelsk aflevering??? det er en artikel, der burde ikke være de store fejl, ville virkelig være godt.. det haster en smugle, da den skal afleveres i morgen, håbe nogle der har tid og gider bruge mindst 10 minutter af deres tid, til at kigge den igennem, & evt. ... -
Hvad er essentielt for jurastudiet?
ForumindlægHej Mit spørgsmål er ret konkret - Hvad er essentielle egenskaber for et individ, der agter at studere jura? Mvh. -
Maple 16
ForumindlægNår man skal løse ligninger, fx at finde arealet mellem to grafer, skal man skrive udtrykket på en måde, så der nogen gange kommer til at være en pil i udtrykket, med ordet "solve" oven over, og andre gange et lighedstegn, hvor ordet "simplify" står oven over. Er der nogen s... -
basalt spørgsmål
Forumindlægmin veninde og jeg gik lige ind fordi vi kedede os og tjekkede om tekster fra en bog kunne tjekkes for plagiat, vi brugte siden http://plagiattjek.dk/ jeg undre mig bare lidt over hvorfor det ikke er muligt at et program ikke kan se at det er plagiat. Hvilket program bruger lærer for at plag... -
virkemidler
ForumindlægHejsa. Skal skrive en analyse af John F. Kennedy´s tale "ich bin ein Berliner", med hovedvægt på argumentations-analse. Er der nogen der kan forklare, hvad henholdsvis stilistiske og retoriske virkemidler er i den sammenhæng? Det haster lidt - på forhånd tak :) -
Historieopgave - korstogenes start
ForumindlægJeg er i gang med at skrive historieopgave om korstogenes start og er blevet i tvivl om, hvordan en analyse skal se ud. Altså skal man skrive: en mener det, en anden mener det, eller skal man skrive som i redegørelsen bare mere uddybende og forklare hvad korstogene kan skyldes? Og så: Hvordan ...
