Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19281 til 19300 af 34369
  • hjælp med oplæsning til romantikken

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal forberede mig til eksamen i mundtlig dansk. Og jeg har om kunstbilleder i romantikken og har valgt billedet "en brudefærd i det nordlige Sjælland" og spørg om der er nogen der kan hjælp tak på forhånd.
  • definition af logaritmen (y=log(x))

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig matematik eksamen på b niveau, og skal derfor skrive en definition af logaritmen (y=log(x)) - hvordan gør jeg det? mvh
  • hjælp

    Forumindlæg
    hej derude, er der nogen af jer der kan hjælpe eller fortælle mig lidt om dansk hf skriftlig eksamen, hvad for en kan i anbefale. Den argumenterende, analyserende eller introducerende artikel. hvad går de ud på?
  • sumkurve

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og forbereder mig til eksamen i matematik og er kommet i tvivl om, hvad man bruger som variabel, når man laver en sumkurve - højre eller venstre endepunkt eller midtpunktet? Jeg håber en ved det og gider hjælpe :)
  • Noveller om identitet

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har idag trukket identitet - miljøvirkninger og opvækstbetingelser), som jeg skal op i til eksamen, og kan ikke finde en novelle el. noget som handler om identitet ? har i nogle forslag ? :) vh
  • Maskinforretningen a/s

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har lavet eksamens opgaven Maskingforretningen a/s fra maj 2009. Det er Virksomhedsøkonomi B niveau.. Evt. nogen der kan sende den. På forhånd tak! :)
  • Plot i Excel

    Forumindlæg
    Hej, jeg er lige ved at gøre mine forsøgs"rapporter" klar til eksamen, jeg kan bare ikke rigtigt lige finde ud af at plotte det her rigtig. Se bilag. Håber der er en der kan hjælpe :) På forhånd tak !
  • HJÆLP SAMFUNDSFAG

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i morgen! Og jeg har nogle spørgsmål, jeg ikke kan svare på.... - Hvordan forholder minervamodellen sig til livstilsmønstre? - Hvad tror du er fordelen og ulemperne ved at bruge minervamodellen i dag? hjælppp.
  • Kendte novelleforfattere..?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart til eksamen, og vil vide om der er nogle kendte novelleforfattere man bare SKAL vide om, som man kan fortælle om hvis man trækker en novelle af dem? Og så vil jeg vide om der er nogle kendte digtforfattere man også bør vide om? Tak på forhånd :))))
  • Samfundsfag og Historie

    Forumindlæg
    Hej Skal snart til AT - eksamen, og har et spørgsmål, jeg håber en venlig sjæl, vil svare på. Hvorledes giver det faglige sammenspil en indsigt, som fagene hver for sig ikke alene kunne give? Tak på forhånd!
  • Leve- og arbejdsvilkår

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har en samfundsfag eksamen i morgen, og "leve- og arbejdsvilkår" kan være en af de mange ting, som jeg kan komme op i. Hvis der er nogen, der kan definerer levevilkår og arbejdsvilkår, ville det være super! Tak på forhånd.
  • Kvantiativ bestemmelse af glukose

    Forumindlæg
    Nogen som har en rapport liggende, eller som kan finde et link til hvor man kan downloade opgaven? Skal snart til eksamen og var ikke i skole under forsøget, så søger lidt inspiration .. Mvh Kim Dahlsgaard
  • Samfundsfag vs. historie

    Forumindlæg
    Hej Skal snart til AT - eksamen, og har et spørgsmål, jeg håber en venlig sjæl, vil svare på. Hvorledes giver det faglige sammenspil en indsigt, som fagene hver for sig ikke alene kunne give? Tak på forhånd!
  • redegøre og analyser?

    Forumindlæg
    hej allesammen jeg skal op til eksamen., og håber jeg at I kan hjælper mig jeg skal redegør og analyser 2 tekster, men hvad betyder at man skal analyser og redegøre? tak
  • psykiske problemer

    Forumindlæg
    hej jeg sidder her og er helt lost. I dansk eksamen har jeg trukket om psykiske problemer og jeg ved bare ikke hvordan jeg skal komme i gang. håber der er nogen der kan hjælpe.
  • Apartheid

    Forumindlæg
    hej, jeg har valgt emne Apartheid til mundtlig eksamen. men mit spørgsmål er : kender i nogle hjemmesider, hvor der står lidt om,( kampen i mod Apartheid ) og hjemmesiderne skal være på engelsk. og mange tak på forhånd.
  • hvorfor opløses natriumchlorid ikke i ethanol?

    Forumindlæg
    Er der nogen, som kan forklare det rent kemisk til mig, da jeg kan ricikere at skulle forklare det til eksamen? Kan simpelthen ikke finde noget om det.. Help.. På forhånd tak.
  • Syrer og neutralisation

    Forumindlæg
    Hej, skal til 9. klasses fysik eksamen på fredag og jeg forstår ikke fysik:-( Jeg kan måske komme op i syrer og neutralisation. Det kunne være dejligt hvis der var nogen der kunne hjælpe mig lidt med neutralisation, tak på forhånd:-)
  • "Hjælpelærer" søges til samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til samfundsfag eksamen på B-niveau (gymnasie niveau), og søger derfor en person der er utrolig dygtig til samfundsfag, og som har tid og lyst til at hjælpe mig. Det er en 24. timers eksamen, hvor jeg trækker mit spørgsmål d. 24. juni og skal til eksamen d. 25. juni, og je...
  • Fuldt pensum

    Forumindlæg
    Hej hej. Er der nogle der ved hvordan det fungere med ens årskarakterer når man skal op i fuldt pensum her i år 2010 på stx? Er det sådan at de bliver erstattet med den karakter man får til eksamen? Mvh