Søgning på: srp biologi og dansk. Resultater: 19281 til 19300 af 54698
-
pGLO rapport anyone?
ForumindlægNogle som har lavet rapporten i biologi pGLO? Har nogle få spørgsmål > kan i sende en privat besked eller en kommentar. Appreciate it everyone -
Årsprøve
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg skal til årsprøve i biologi A niveau i næste uge. Ved i om opgavesættet er et er før er blevet brugt til eksamen, eller om det er en hel ny? -
osmose ??
Forumindlæghej alle. jeg har brug for hjælp til noget biologi.. "hvordan kan osmose processen flytte vand over en cellemembran?" håber der er nogle der kan svare mig på det hurtigst muligt :) på forhånd tak. // Michelle -
Hjælp til x^2 test med fænotyper
ForumindlægHej, er der nogen som kan hjælpe mig med en opgave i biologi? Spørgsmål: Beregn, hvor stor en procentdel af de angrebne mus, som blev angrebet på en baggrund, der ikke svarede til deres pelsfarve. -
biologieksamen: Ophobning af DDT i fødekæden er alvorligere i østersøen end kattegat, hvorfor?
ForumindlægJeg skal op i biologi imorgen. Og jeg har en figur som viser at ophobningen af DDT i fødekæden er alvorligere i østersøen end kattegat, hvorfor? ... HURTIG SVAAAR :) -
Nyrerens rolle:
ForumindlægHej med jer. Jeg er lidt i vildrede over dette her spg og forstår virkelig intet af det. Skal op i biologi i morgen, så hjælp mig. :) Nyrens rolle i kroppens forsøg på at opretholde et konstant indre miljø( homeostasi) -
aktiv transport, faciliteret diffusion
ForumindlægHej, jeg har et biologi spørgsmål ang. ionerne i plantens rødder. er det via aktiv transport eller faciliteret diffusion at ionerne bliver transporteret rundt i planten? Mvh D86 -
Nedarvningsmønstre (Spændende)
ForumindlægHejsa :). Kunne det tænkes, at der er en sød sjæl derude, som vil forklare mig, hvad der menes med denne biologi-eksamens spørgsmål? - diskutere betydningen af at kende til nedarvningsmønstre Tak på forhånd! :) -
Øko-system!! :)
ForumindlægHej SP-vennere?! Med lidt hjælp fra en ekspert eller nybegynder i biologi vil det føre mig tættere på svaret. Her er spørgsmålet: Vi har et økosystemet, et vandhul. -Diskutere konsekvenserne for økosystemet, hvis der sker forurening med næringssalte. Merci beaucoup. -
nedarvning haster!!!!!
Forumindlæghey jeg har en biologi spørgsmål, men forstår det ikke. det er opgave 1 og sidste omgave i opgave 2. da jeg ikke kan få skrevet spørgsmåles ind, har jeg lagt et dokument ind med det, please hjælp -
Forklaring af figur - HASTER - HJÆLP!!!
ForumindlægNogle der kan forklare mig denne figur over et virus forløb?? http://bioaktivator.systime.dk/fileadmin/filer/figurer_fra_Biologi_C_B/Modul_1-20/04_Virus/Figur_3_-_Infektionsforloeb.png -
Help me! hurtigt spørgsmål
ForumindlægHejsa alle! Har nogle spørgsmål i biologi under DNA emnet. Hvad er en tripletkode? også kaldet Kodon? Forklar hvordan DNA koder for aminosyrer? Håber der er nogle der kan hjælpe mig! -
Nikotin?
ForumindlægGodaften allesammen Jeg skal fremlægge i biologi imorgen, men kan ikke finde svaret til dette spørgsmål: - Hvad er det der dannes mere af i nervecellen som gør rygerne afhængige.? Jeg håber i vil hjælpe mig - tak på forhånd ;D -
lektiehjælp
ForumindlægHej derude Jeg har brug for hjælp til fagene biologi, fysik og kemi Er der nogen der tilbyder privat lektiehjælp eller ved i hvor jeg kan få hjælp henne over internettet? -
HELP!
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe med et osmose forsøg jeg er i gang med til biologi, skal til nv-eksamen. Er der måske nogen som sidder med noter om osmose forsøg med kartofler -
Hjælp til hypotese
ForumindlægHej jeg har svært ved at finde en hypotese til forsøget med fotosyntese og respitation, håber der er nogle som har idee med hvordan en hypose kunne se ud. Er der eventuelle nogle som har været til NV- eksamen hvor i har haft biologi og kemi. -
Hjælp hurtigt. Nemt spørgsmål!
ForumindlægJeg sidder med 2 andre drenge og skriver en nydelig biologi opgave til imorgen. Vi er dog i tvivl om hvad "regnlæ" betyder? Regnlæ? Hjælp os! TAK Mvh -
Økosystemer
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder med en biologi rapport hvor jeg bl.a. skal svarer på hvordan økosystemer reagerer på forurening. overvejende økosystemer i vandmiljøer. Nogen der kan hjælpe? aner ikke hvad jeg skal svarer. -
Haster venner ! KLIK!
ForumindlægHej lektie-folk .. Jeg sidder her med en biologi rapport, hvor jeg er helt blank . Jeg har nogle spørgsmål som skal besvares.. Er der nogle der er friske på at hjælpe? Overskrift: blodtypebestemmelse -
Nogen der gerne vil se på min rapport pleaasee ! :D
ForumindlægHar skrevet en rapport i biologi om dissektion af hjerte og lunger af et lam, håber en eller anden vil se lidt på den :D da jeg altid plejer at få 4 vil gerne højere op :P
