Søgning på: sso historie opgave. Resultater: 19281 til 19300 af 153151
-
I sing of a maiden (digt)
ForumindlægHejsa, jeg har fået dette digt, som jeg skal skrive en analyse om.. Jeg kan ikke rigtig forstå digtet og derfor har jeg ingen anelse om, hvad jeg skal skrive i min analyse.. Nogle der kan hjælpe? I sing of a maiden That is matchless, King of all kings For her son she chose. He came as still Whe... -
Inspiration til emne: SRP
Forumindlæghej :) Er der nogen der har ideer til et emne i SRP jeg skal bruge en af fagene kemi A eller matematik A. -
Fysik
ForumindlægHej jeg har det her spørgsmål, jeg har svært ved at forklare om. Hvordan bliver et nitrogen molykyle, til et ammonium ion? -
Tyrkiet
ForumindlægHvilken by er den smukkeste i Tyrkiet? -
Fahrtwind
ForumindlægHeej, nogle der har læst Fahrtwind af forfatteren Klaus Möckel i tysk? fordi jeg kan ikke besvare spørgsmålene... Tak på forhånd ;) -
Studieretningsopgave
ForumindlægHej alle. Jeg har besluttet mig for at skrive studieretningsopgave i biologi/hisorie. Har i nogle gode forslag? Mvh. -
Mat A, Kemi A og Fysik B
ForumindlægHej alle sammen.. Er der nogen, som har et rigtig godt forslag til et emne til studieretningsprojekt? Skal være Mat eller Kemi sammen med enten His, Dansk eller Fysik.. Jeg ved godt jeg har skrevet før, men er fuldstændig blank.. Hvis der er andre indlæg om det samme, må i gerne sende mig linke... -
energi
ForumindlægHvad er elektrostatisk energi mellem ioner? -
Essay om arv og miljø
ForumindlægHej jeg skal skrive en essay om social arv og miljø, i forbindelse med " Den grimme ælling" og Ørneflugten. men kan ikke rigtig komme i gang. Nogle der kan hjælpe? -
Hjælp til dansk stil.
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for hjælp til dansk stil, hvis der er nogle gode tips må i godt skrive. Min stil skal handle om, at jeg skal forstille mig om hvórdan det er at være et egeblad. Please hjælp mig med at skrive min stil :D -
Fortolkning - hvad er det
ForumindlægHej jeg er ved at lave en analyse og fortolkning af ulven og fårene, men hvad sådan helt nøjagtig består fortolkningen af- hvad skal jeg have med og så videre. det er en fabel - noget vigtig til analysen er også velkomment -
Studieretningsprojekt
ForumindlægDet kan godt være, at mange vil spørge om dette, men jeg ville værdsætte hvis en person gade læse min historiedel igennem i mit studieretningsprojekt i december, da jeg har problemer med at formulere mig skriftligt. Emnet er kryptologi og dettes brug i 2. verdenskrig! Hvis nogen ville det kan de... -
Hvorfor siger alle at Muammar Gaddafi var ond?
ForumindlægHvad gjorde han som var ondt, siden alle siger han var ond? -
Hjælp til diskussion i SRP
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder kun og mangler en diskussion i min SRP. Problemformulering: "Der ønskes en diskussion af u-bådenes betydning i kampen om herredømmet i Atlanterhavet." Jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg skal diskutere dette. Det ville være fedt, hvis i kunne hjælpe eller ko... -
Hvad betyder
ForumindlægHvad betyder Mytologisering? Hvordan skal det forstås? -
Kildekritik
ForumindlægKan man i sin litteraturliste lave et lille afsnit med kildekritik? Det skal lige siges at jeg skriver i fagene afsætning og virksomhedsøkonomi! -
Manglende emne
ForumindlægHej :-) Jeg skal skrive en synopsis til engelsk B. Emnet er valgfrit, så det skulle tænkes at være nemt. Dog er jeg stået lidt fast i cementen. Jeg kan slet ikke finde på et emne :-/ Derfor ville jeg spørge hvad i evt. snakkede om til jeres engeslk eksamen eller om i havde nogle gode emner som ... -
Bevægelse i jordens tyngdefelt - nær jordoverfladen som eksempel
ForumindlægHej. Til fysik B eksamen skal jeg redegøre for bevægelse i jordens tyngdefelt - nær jordoverfladen som eksempel. Er det mest relevant at redegøre for et boldkast og så tage vandret og lodret bevægelse. Eller skal det hellere være bevægelse af en bil? Det er under emnet Kræfter, hvor jeg har... -
Macbeth..
Forumindlæghej. Er ved at skrive en eng. essay om Macbeth. I opgaveformuleringen står der: Write an essay in which you comment on the following aspects of Macbeth. 1) The Setting Hmm.. her er jeg lidt i tvivl om hvad der menes med "the setting"? Opsætningen? Men af hvad? :S -
Funktion
ForumindlægJeg skal aflevere en matematik aflevering i morgen aften og er desværre stødt på nogle udfordringer. Et af de spørgsmål jeg har svært ved er; Antallet af kaniner som lever på en bestemt øde ø er givet ved funktionen ??(??) = 1002 + 100 0,9−2??, ?? ≥ 0, hvor ??(??) er antallet af kaniner ...
