Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19321 til 19340 af 34503
  • Tv-reklame

    Forumindlæg
    Hej alle skal op til eksamen her om lidt og ved ikke hvilke punkter jeg skal komme ind under i min tv-reklame analyse. Nogle som kan komme hjælpe med min synopsis?
  • Adgang til videregåendeuddannelse

    Forumindlæg
    I gymnasiet fik 00 i både mundtlig og skriftlig dansk afsluttende årskarakter. Jeg fik dog 7 til den skriflige eksamen, men var ikke oppe mundligt. Har jeg bestået dansk?
  • Hvordan er det nu det fungerer

    Forumindlæg
    Mit spørgsmål er om det er et egentlig lovkrav at man skal have været til 2 eksamnier efte 2.g på det almene gymnasie. Og om man automatisk kommer til eksamen hvis man i så fald mangler.
  • Hjælp til billedeanalyse

    Forumindlæg
    Hej, så jeg skal til eksamen snart i mundtlig dansk, jeg har trukket billeder og har valgt billedet Eine Kleine nachtmusik. Mit spørgsmål er hvorsan tolker i dette billede?
  • HJÆLP MED AT FINDE EN LET TEKST I ROMANTIKKEN

    Forumindlæg
    Jeg står i den situation at skulle op til eksamen, men har stadig ikke valgt en tekst i romantikken. I pensum har vi, i danmark er jeg født, klokken, manden og hans skygge. HJælp'!!!!!!!!
  • Spændingsrækken sammenhæng

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til kemi eksamen og er ved at forberede mig på et spørgsmål hvor man skal komme ind på: atomets opbygning, oktetreglen og det periodiske system. I hvilken sammenhæng med dette kan jeg inddrage en øvelse om spændingsrækken?
  • outline

    Forumindlæg
    nogen som har lavet en outline på engelsk om Mohammed Ali, har nemlig valgt at snakke om ham i engelsk eksamen, så er der ikke pleaase nogen der har noget om ham.. er i nødd
  • Analyse og fortolkning

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen i dansk hvor jeg har trukket hævn som fordybelsesområde og har valgt digtet skæbne af morten nielsen. Skal analysere og fortolke på den i forhold til hævn. Plss hjælå
  • AP

    Forumindlæg
    Når man er til AP- prøve/eksamen, må man så godt skrive forkortelse som f.eks. : singulus er et adj og betyder alene alene må man godt gøre det adj, konj osv? På forhånd tak
  • Perspektivering til proletar, suspekt

    Forumindlæg
    Hjææælp. Jeg har valgt proletar med suspekt til den mundlige eksamen i 10. klasse. Er der nogen der har nogle gode ideer til, hvad jeg kan perspektivere sangen til?
  • Systemer i Krise

    Forumindlæg
    Nogle der har skrevet denne opgave, og som er interesserede i at lægge den ind som mulig inspiration? Den er fra opgavesættet fra Samfundsfag A eksamen, Onsdag den 19. august 2009 :) Ville være en kæmpe hjælp hvis der var nogle med den :) - Jonas
  • forklaring på hvorfor?

    Forumindlæg
    'Jeg har oploadet en word fil, som er en eksame opgave, jeg skal aflevere, i dag. Kunne godt tænke mig noget hjælp til at forbedre den og om evt. kunne se nogle fejl:)
  • analyse over Valgaften

    Forumindlæg
    hej jeg skal snart til eksamen i dansk. Jeg har trukket kortfilm og har valgt at arbejde med "valgaften" jeg er lidt i tvivl om den er in medias res? håber i kan hjælpe mig.
  • Diskursanalyse AT

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til AT eksamen her om et par dage, hvor jeg frygter at skulle forklare forskellen på en diskursanalyse i samfundsfag i forhold til en diskursanalyse i dansk. Hvad er forskellen? :-) Tak på forhånd.
  • Mit livs eventyr - H.C. Andersen

    Forumindlæg
    Er der ikke nogle der har skrevet opgave om mit livs eventyr, bare indledningen af denne bog? Er ved at skrive en stil nemlig, hvor hæftet med opgaven i er fra dansk skriftlig eksamen 2003.. HJÆLP folkens!
  • kernefysik og radioaktivitet

    Forumindlæg
    Hvad er værd at nævne under "tågekammer og Geiger-müller rør" under emnet kernefysik og radioaktivitet? Jeg skal op i mundtlig fysB eksamen om et par dage, og er lidt i tvivl..
  • Svaret på problemstillinger-Hvor meget?

    Forumindlæg
    Hej Når man sidder til AT-eksamen og skal præsentere svaret på sin problemstilling, bør man så præsentere hele sin analyse, eller er det iorden bare at bruge få dele? På forhånd tak
  • redegør for forskriften for en 2.gradsfunktion

    Forumindlæg
    jeg har simpelthen ikke nogle ideer om hvad jeg kan skrive til det. Jeg skal skrive det i en emneopgave, hvor det skal stå som om at jeg er til mundtlig eksame. Håber i kan hjælpe mig. tak på forhånd
  • udregn pilhoejden

    Forumindlæg
    Hej. Kunne I hjaelpe mig med opgave fem, hvor man skal udregne den saakaldte pilhoejde? (det er den sidste del af opgaven)? Her har I linket til den: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1998/on98_aaj.pdf
  • Kong Kroisos

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder netop nu og er igang med at læse til eksamen i old, men har svært ved at sætte kong kroisos ind i aristoteles beretter model. Er der nogen der kan hjælpe med dette?

Søgninger relateret til billedkunst eksamen