Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19341 til 19360 af 34503
-
Analyse af "life is a bitch and then you die" af Robert Zola Christensen
ForumindlægHi alle, Jeg skal op til eksamen på fredag og er i gang med at analysere denne novelle. Kan nogen af jer hjælpe mig med dette. Jeg vil gerne høre om jeres analyse og sammenligne den med min, tak. -
Analyse af Det røde gardin
ForumindlægNogen som har en analyse af det røde gardin liggende? Skal nemlig til mundtlig danske eksamen, hvor jeg har trukket det røde gardin, håber nogle af jer kan hjælpe. -
Analyse af musikvidoen Tomgang af Shaka Loveless
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i eksamen på mandag og har trukket musikvideo og mit prøveoplæg er Tomgang af Shaka Loveless. Er gået lidt i stå ved tid, sted og miljø.. ville hører om der var nogle der har lidt om det? -
privat engelsk lærer søges
ForumindlægJeg søger en person som kan hjælpe mig, jeg har engelsk på b niveau og skal til eksamen til sommer. Har brug for hjælp til grammatisk, mundtligt og til afleveringer... bor i nordsjælland -
I tvivl mht. AT-fremlæggelsen
ForumindlægHvad er det lige præcis man skal til AT-eksamen (den mundtlige del)? Skal man komme ind på noget af de redegørende, diskuterende eller vurderende som man ikke har nævnt i synopsen? Skal man give et kort referat af alt det der står i AT-synopsen? -
Tidligere stillede eksamenssæt i matematik? (HHX - C Niveau)
ForumindlægHej Studieportalen Jeg skal snart op til den skriftlige matematik eksamen, og derfor vil jeg gerne spørge om, der er nogen, som har et tidligere stillede eksamenssæt i matematik? (Gerne på c niveau) Tak på forhånd -
Mundtlig - fremskrivningsfaktor
ForumindlægI min mundtlig eksamen, skal jeg give et eksempel paa anvendelsen af fremskrivningsfaktoren. Hvad er det jeg kan snakke om her? Kan jeg snakke om fremskrivningsfaktoren mht. naar den er brugt i udsalg? Tak. -
Parameterkurver
ForumindlægHvad så =D jeg har valgt at arbejde med en gamle eksame opgav, bare for øver mig, dog er jeg stødt på et problem Hvordan laver man opgave 3 og 4 og I Cas hvordan ville man skrive svaret ind? -
Binomialfordeling i TI Nspire
ForumindlægNår man udregner binomialfordelinger i TI bruger man binomcdf(n,p,r) og binompdf(n,p, nedre grænse, øvre grænse) Men hvad er forskellen på de to, hvis man bliver spurgt om det til en mundtlig eksamen? -
Sinusrelationerne
ForumindlægVil det i disse spg. til mat eksamen være passende at bevise sinusrelationerne?: Redegør fo beregninger af sider og vinkler i retvinklede trekanter Redegør for beregninger i skævvinklede trekanter -
Bevaret og ikke bevaret energi
ForumindlægHej! Jeg skal til fysik eksamen i morgen, og er meget i tvivl om hvordan bevaret og ikke bevaret energi skal forstås. Jeg skal komme med et eksempel på begge dele, håber der er en der kan hjælpe :D -
Differentialregning SOS!
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen imorgen og har et spørgsmål jeg sidder fast i Forklar tretrinsreglen og kom herunder ind på de fire begreber: Sekant,t tangent, differenskvotient og differentialkvotient Hvordan gør jeg det? -
Nogle tips til mundtlig terminsprøve?
ForumindlægEr der nogle der har nogle gode tips til en nervøs person der hader at fremlægge til en mundtlig eksamen? Hvad vil censor og ens lærer f.eks. helst gerne få at vide? -
Samfundsfag
ForumindlægHej Jeg Vil Lige om nogen af jer 3 gere der har været til Skriftlig termins prøve i samfundsfag med den nye reform. Får Man en tidligere eksamen opgave? Tak På forhånd . -
FSA prøver
ForumindlægHej Nogen der kender en side hvor man kan downloade FSA prøver. ALtså selve oPGAVEN OG Facitlisten. Skal snart til eksamen så vil gerne forberede mig. Vil blive meget glad vis i kunne hjælpe mig. -
kaffesyre
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-10-2.pdf Jeg har brug for hjælp med opgave 2 d og e i d ved jeg det er en syre-base reaktion men hvad skal jeg skrive? -
HF matematik c
ForumindlægHej jeg ville bare spørger om der er nogle som har lavet den her til eksamen i hf i 2008 august og som kunne hjælpe mig med den? Skal ikke lave opg 5! Hvis i ikke kan åbne den vedhæftet fil skriver i bare :) Mvh Kevi -
Henrik Ibsen biografi
ForumindlægHej med jer Nogle der ligger inde med nogle noter om Hentik Ibsen - jeg skal bruge en kort men god biografi, da han er en af de forfattere vi kan komme op i til eksamen..... c", ) På forhånd tak -
beregne massen
ForumindlægHej, er der nogen der kan give mig nogle hints til at løse opgave 3 c) i dette link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-10-1.pdf på forhånd mange tak -
Engelsk terminsprøve
ForumindlægHej, jeg sidder og skal op til terminsprøve i engelsk i morgen. Mit umiddelbart gæt er at det bliver de opgaver som var til eksamen sidste år. Er der nogen som vil fortælle mig titlerne på disse opgaver?
