Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19341 til 19360 af 35989
-
Tidsperioder
ForumindlægHej Jeg er ved at læse op til Dansk eksamen og faldt over tidsperioden impressionisme hvad er kendetegnene for det? Håber der er nogen der kan hjælpe :) -
Beskuerposition
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad "Beskuerposition" vil sige? Skal til billedkunst eksamen i morgen, og det er et emne jeg kan trække. -
Skal man aflevere synopsis til lære og censor?
ForumindlægHej. Nogen der ved om man skal aflevere sin synopsis til lære og censor til biologi B eksamen?. Mange tak for hjælpen. -
hvordan regner man denne regne stykke
Forumindlæghej jeg fik denne opgave til eksammen det var 2x(y-b)*h=2x(y+b)*h= og jeg ved ikke svaret' -
energi
Forumindlæghej. skal til fysik eksamen imorgen, men er lige i tvivl om hvad sammenhængen mellem energi og effekt er. altså effekt er energi pr. tid, men hvad er sammenhængen???? på forhånd taak -
Karakter - huen?
ForumindlægHvis man dumper sin sidste eksamen kan man så ikke få huen på? (selvom ens gennemsnit eksempelvis er 2,7) -
Stevie Wonder - Sir Duke
ForumindlægNogle om kan forklare mig hvorfor Sir Duke ikke er funktionsharmonisk? Skal gerne have svaret i dag, da jeg skal til eksamen i morgen! Tak på forhånd! -
HJÆLP Til La aventura de Saíd
ForumindlægSkal op til spansk mundtlig eksame i morgen kl. 8.30. Er der nogen der vil kigge på min oversættelse og måske rette den? -
HF 2.år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Jeg ville lige spørge om der var nogle, der ved noget om, man kunne tag 2. år om i HF, selvom man har været op i alle eksamer, men dumpede. Mvh Hf. -
Matematik B afgørende karakter
ForumindlægLige et hurtigt spørgsmål Hvis man får 4 i årskarakter både mundtlig og skriftlig matematik B, men 00 til skriftlig eksamen er man så ikke bestået ? -
Hjælp til AT
ForumindlægHvad skal man komme ind på til sin AT eksamme? Skal man gennemgå hele synopsen fra indledning til delkonklusioner også metoder også slut? -
Dansk HHX mundtligt
ForumindlægHej alle. Vil gerne hører om jeres oplevelser hvis I har været oppe til Dansk mundtligt. Evt. nogle gode råd til den pågældende eksamen. Tak på forhånd! -
Sne i Himalaya
ForumindlægJeg skal til eksamen i nv (naturvidenskab) og har fået til opgave at forklare hvorfor det sner i himalya, er der nogle som kan hjælpe? -
AKUT AT IMORGEN!
ForumindlægHvad er fordele og ulemperne ved filmanalyse, komparativ analyse, og oldtidskunskab stilistisk analyse? Skal bruge det til eksamen imorgen! -
Fortsætter A-niveau
ForumindlægHej, Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider, hvor man kan øve sig til terminsprøve/eksamen i fransk forsætter A niveau? Tak på forhånd -
Guds- og menneskeopfattelsen
ForumindlægHej, Jeg sidder og læser til eksamen men kan ikke helt finde ud af hvad de kristnes Guds- og menneskeopfattelse er?? Er menneskeopfattelsen bare den at vi alle er syndere, pga. arvesynden?? På forhånd tak:) -
Hvordan skal jeg skrive min diskussion i min naturvidenskab
ForumindlægHvordan Skal jeg skrive min diskussion. Det er min naturvidenskabelige eksamens opgave. Mit emne er forbrænding af affald! -
Terminsprøve
ForumindlægNogen som ved hvilke valgmuligheder der var til engelsk eksamen???? (2010 Maj - Engelsk - Folkeskole FS10) Please hjælp mig..Hilsen Random -
Vietas formler
ForumindlægJeg har en mundlig matematik eksamen snart, hvor jeg skal faktoriserer et 2.- gradspolynomie og Vietas formler. Men hvad er det nu lige vietas formler er og hvornår bruges det??? :) :) -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Er der en der vil hjælpe mig med matematik hf c? Har brug for hjælp indimellem - og nok også når vi når eksamen :) Område: Horsens/Hedensted/Vejle
