Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19341 til 19360 af 35989
  • Tidsperioder

    Forumindlæg
    Hej Jeg er ved at læse op til Dansk eksamen og faldt over tidsperioden impressionisme hvad er kendetegnene for det? Håber der er nogen der kan hjælpe :)
  • Beskuerposition

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig hvad "Beskuerposition" vil sige? Skal til billedkunst eksamen i morgen, og det er et emne jeg kan trække.
  • Skal man aflevere synopsis til lære og censor?

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der ved om man skal aflevere sin synopsis til lære og censor til biologi B eksamen?. Mange tak for hjælpen.
  • hvordan regner man denne regne stykke

    Forumindlæg
    hej jeg fik denne opgave til eksammen det var 2x(y-b)*h=2x(y+b)*h= og jeg ved ikke svaret'
  • energi

    Forumindlæg
    hej. skal til fysik eksamen imorgen, men er lige i tvivl om hvad sammenhængen mellem energi og effekt er. altså effekt er energi pr. tid, men hvad er sammenhængen???? på forhånd taak
  • Karakter - huen?

    Forumindlæg
    Hvis man dumper sin sidste eksamen kan man så ikke få huen på? (selvom ens gennemsnit eksempelvis er 2,7)
  • Stevie Wonder - Sir Duke

    Forumindlæg
    Nogle om kan forklare mig hvorfor Sir Duke ikke er funktionsharmonisk? Skal gerne have svaret i dag, da jeg skal til eksamen i morgen! Tak på forhånd!
  • HJÆLP Til La aventura de Saíd

    Forumindlæg
    Skal op til spansk mundtlig eksame i morgen kl. 8.30. Er der nogen der vil kigge på min oversættelse og måske rette den?
  • HF 2.år om igen

    Forumindlæg
    Hej alle derude.... Jeg ville lige spørge om der var nogle, der ved noget om, man kunne tag 2. år om i HF, selvom man har været op i alle eksamer, men dumpede. Mvh Hf.
  • Matematik B afgørende karakter

    Forumindlæg
    Lige et hurtigt spørgsmål Hvis man får 4 i årskarakter både mundtlig og skriftlig matematik B, men 00 til skriftlig eksamen er man så ikke bestået ?
  • Hjælp til AT

    Forumindlæg
    Hvad skal man komme ind på til sin AT eksamme? Skal man gennemgå hele synopsen fra indledning til delkonklusioner også metoder også slut?
  • Dansk HHX mundtligt

    Forumindlæg
    Hej alle. Vil gerne hører om jeres oplevelser hvis I har været oppe til Dansk mundtligt. Evt. nogle gode råd til den pågældende eksamen. Tak på forhånd!
  • Sne i Himalaya

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i nv (naturvidenskab) og har fået til opgave at forklare hvorfor det sner i himalya, er der nogle som kan hjælpe?
  • AKUT AT IMORGEN!

    Forumindlæg
    Hvad er fordele og ulemperne ved filmanalyse, komparativ analyse, og oldtidskunskab stilistisk analyse? Skal bruge det til eksamen imorgen!
  • Fortsætter A-niveau

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider, hvor man kan øve sig til terminsprøve/eksamen i fransk forsætter A niveau? Tak på forhånd
  • Guds- og menneskeopfattelsen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder og læser til eksamen men kan ikke helt finde ud af hvad de kristnes Guds- og menneskeopfattelse er?? Er menneskeopfattelsen bare den at vi alle er syndere, pga. arvesynden?? På forhånd tak:)
  • Hvordan skal jeg skrive min diskussion i min naturvidenskab

    Forumindlæg
    Hvordan Skal jeg skrive min diskussion. Det er min naturvidenskabelige eksamens opgave. Mit emne er forbrænding af affald!
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Nogen som ved hvilke valgmuligheder der var til engelsk eksamen???? (2010 Maj - Engelsk - Folkeskole FS10) Please hjælp mig..Hilsen Random
  • Vietas formler

    Forumindlæg
    Jeg har en mundlig matematik eksamen snart, hvor jeg skal faktoriserer et 2.- gradspolynomie og Vietas formler. Men hvad er det nu lige vietas formler er og hvornår bruges det??? :) :)
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hej Er der en der vil hjælpe mig med matematik hf c? Har brug for hjælp indimellem - og nok også når vi når eksamen :) Område: Horsens/Hedensted/Vejle