Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 19341 til 19360 af 34269
  • Energi og effekt

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg skal op til eksamen her på fredag, og skal besvare nogle spørgsmål inden. Er der nogle der vil hjælpe mig med det her spørgsmål: "Forklar sammenhængen mellem energi og effekt" på forhånd, tak
  • Afbøjning af stråling! HELP

    Forumindlæg
    hej :) jeg sidder og er igang med mine fysik dispositioner til min fysik eksamen på mandag skal til og skrive noget om "afbøjning af stråling" er der nogle der kan hjælpe! ? :D på forhånd tak!!!! :)
  • Matematisk modellering i fysik

    Forumindlæg
    Hej alle Hvordan spiller matematisk modellering ind i faget fysik? Kan i give nogle eksempler? Håber der er nogle der kan hjælpe, eftersom jeg meget snart skal til eksamen..
  • Eukaryote og prokaryote celler?

    Forumindlæg
    Jeg har trukket et emnet prokaryote og eukaryote celler til eksamen. Jeg ved godt hvad foreskellen er, men det er langt fra nok til at lave et 15 minutters oplæg. Har i nogle forslag til hvad man kan komme ind på?
  • Mandelas betydning

    Forumindlæg
    Hejsa (: Sidder og lavet mit engelsk eksamens arbejde og ville lige høre hvilket betydning Mandela havde under Apartheid og hvilken betydning han har idag? Takker :)
  • steen steensen blicher

    Forumindlæg
    hej. er der nogen der ved hvor jeg kan læse hosekræmmeren eller præsten i vejlbye på nettet??? helst hosekræmmeren. håber nogen ved det, for jeg skal bruge det til min eksamen. mange takker!!! :)
  • Det bestemte integral - sammenhæng.

    Forumindlæg
    Hej hej! Sidder og forbereder mig til mundlig eksamen i matB. Jeg kan ikke finde ud af at beskrive sammenhængen mellem arealet og det bestemte integral. Nogen der pædagogisk kan forklare mig det? :) Hilsen Katrine
  • Hjælp til MAT

    Forumindlæg
    Hej Folkens :) jeg skal snart op til eksamen og ville spørge om der nogen der har noget til det her: Bevis hvordan arealet af en vilkårlig trekant kan beregnes og bevis sinusrelationerne for en vilkårlig trekant. det ville være alle tiders hvis der nogen der havde det :)
  • Solsort og snefnug

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg skal til dansk eksamen i morgen, og har valgt "solsort og snefnug" Men jeg kan simpelthen ikke finde et budskab i den? HAr i nogle ideér til hvad det kan være? :-) Tak på forhånd!
  • Historie Heeelp

    Forumindlæg
    Heej er der nogn god til laver synopsis, skal snart til eksamen historie B, plz hvis nogn der kan hjælp mig, ved at lave en god synopsis til min opgave.
  • Fysik eksamessæt 2009?!

    Forumindlæg
    Hey tænkte på om der er nogen der har fysik B eksamessæt fra 2009 og svar, da jeg skal op i eksamen imorgen, virl jeg kigge lidt på dem, håber nogen kan hjælpe
  • Hvad er eksitentialisme ?!?

    Forumindlæg
    Hej, Ved godt det er et rimeligt bredt spørgsmål men jeg er lost. Skal til eksamen på torsdag og jeg har no clue, har læst pensum...... Er der nogle som har nogle gode noter ? :s
  • Billedanalyse

    Forumindlæg
    Så er der snart FSA dansk mundtlig eksamen og har valgt et prøveoplæg som er et maleri fra 1800-tallet, og ville høre om der var nogen, som skulle lægge inde med en analysemodel eller links til gode billedanalysemodeller? :) Tak på forhånd ..
  • hurtig svar

    Forumindlæg
    hey people, hvis jeg trækker development i morgen til min engelsk eksamen, kan jeg så snakke om crime, eller kan I give eksempler på hvad jeg skal snakke om?
  • Kemiske bindinger i salte

    Forumindlæg
    Et af spørgsmålene, der er opgivet til min eksame er: Kemiske bindinger i salte.. Men udover ionfobindelser, så aner jeg ikke hvad der ellers er af kemiske bindinger i salte. Er der nogen der kan hjælpe med det?
  • Bloomstaxanomi ??

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen , og jeg har meget bruge for at vide hvad bloomstaxanomi er for noget ?? jeg har faktisk søgt om den på google , men jeg har forstår intet . Er der nogen der ved hvad den er , så kan forklerer det til mig :)) Tak
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til dansk eksamen i morgen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp. Jeg mangler analyse ark på hvordan man analysere et billede og en reklame! Nogle der har nogle gode fif?
  • forskel på socialdemokratisme og socialisme?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg er ved at redegøre for de forskellige ideologier til eksamen. Jeg er dog lidt i tvivl om hvad forskellen på socialdemokratisme og socialisme egentligt er? Håber nogen kan hjælpe mig. :)
  • Forsøg til bølger

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan sige nogle forsøg man kan lave til fysik eksamen omkring bølger? De forsøg der er i mine forsøgsvejledninger er hvor det skal være mørkt, og det tror jeg bliver svært til prøven
  • Fysik B - Forslag til eksamenslæsning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i fysik B på onsdag og tænkte på om der er nogen, der har nogle gode ideer til hvordan man kan forberede sig på den eksamen? Er ikke supervild eller -god til at forberede mig til den slags eksamener hvor man ikke har emner opgivet....