Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19361 til 19380 af 34519
-
universet
ForumindlægJeg skal op til mundtlig eksame og tænkte på om der er nogen der kan hjælpe mig med at finde noget om disse underemner: Afstande i universet Universets udviddelse Hubble loven Det kosmologiske princip -
haster meget..
Forumindlæg>Hej folk .. er der nogle der har eller ved noget om Michael Colins ? det haster en del, skal op til eksamen mandag.. og mangler en del, især om Påskeoprøret ? - nogle der kan hjælpe ? -
tyngde- og gnidningskraft
Forumindlægskal til fysik eksamen om et par dage og mangler to forsøg - måling af tyngdekraft og måling af gnidningskraft .. så tænkte på om der var nogle der havde det liggende det ville hjælpe utroligt meget .. på forhånd tak :) -
Haster!!
ForumindlægJeg har lige nu 24 timers forberedelse til min fransk eksamen i morgen. Er der nogen fransk-eksperter som har tid i eftermiddag til at rette det jeg får skrevet?? -
Haster
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen imorgen den 10 juni i samfundsfag og mangler at få styr på den scandi, Amri og den tyske model. Hvad går de ud på og hvad kan man bruge dem til? Plizzz hjælp mig.. -
Sammenligninger - Kristendom, Islam og Buddhsime
ForumindlægHej. Håber nogle kan hjælpe. Jeg skal til eksamen imorgen. Nogle der kan give nogle eksempler på hvordan man kan sammenligne Islam - Buddhisme og Kristendom? på forhånd tak -
Energi :(?
Forumindlægnogen der er så venlige at fortælle mig hvad jeg kan sige til disse forskellige ting ved fysik eksame . energiforbruget i hjemmet, enheder for energi og prisen for energi -
ekstremumssteder
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i mundtlig matematik, men har et eksamens spørgsmål, om jeg ikke forstår. Du skal beskrive hvordan en funktions ekstremumssteder kan beregnes.? Håber der er nogen, som kan svare på det. -
Opgivelser til FS10 (Folkeskolen)
ForumindlægHej Det er nok et dumt spørgsmål men jeg sidder og bliver helt i tvivl... Kan man trække teksterne der er opgivet til eksamen? eller er opgivelserne der bare for at man kan perspektivere til teksten? Svar hurtigst muligst!!! -
DIABETES - HJÆLP
ForumindlægHey. Jeg er midt i en 24-timers eksamen, og er ikke helt sikekr på flg. Hvordan kan man få diabetes? (udover at arve det) Hvad er forskellen mellem diabetes type 1 og 2? På forhånd tak. -
isotobtavle
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i morgen og blev lige i tvivl om hvordan man regner sig frem til de froskellige isotober på isotobtavlen. Hvis der er nogle der kan hjælpe må i meget gerne skrive. På forhånd tak -
Hvad syns du ?
ForumindlægJeg går på 2 g og har fået nogen karaktere forløbende for afsluttende fag og eksamer, så var nysgerrig efter om der nogen som ved jeg kommer videre på 3 år? jeg er dårlige til disse fag jeg har haft indtil videre, det er slet ikke nogen fag j interessere mig for, men j har hellr ik håb om at få... -
Tacones Lejanos
ForumindlægHej. Jeg sidder med scene 1 og 2 og skal til eksamen i det i morgen - der er vel ingen, der har skrevet en stil om det eller noget? Ville være en stor hjælp! Jeg er ikke sikker på, jeg har forstået scene 1 rigtigt.. -
planter i økosystemet
Forumindlægjeg har fået et spørgsmål til biologi eksamen der lyder sådan: "belys hvilken rolle planter spiller i økosysystemet. nogen der kan hjælpe? -
Stog og stofopbygning
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i overmorgen og mangler stadig lige og få styr på en ting, nemlig, stof og stofopbygning. Tænkte at der måske var en her inde som havde forstand på det? Håber på svar, taaak :-) -
Oversættelse til Dansk
ForumindlægNogle herinde som er mega gode til tysk og som vil oversætte 6 sider, 12 pitch, 1½ linje afstand - Den tekst som jeg trækker til eksamen? Selvfølgelig imod betaling -
Stof og stofopbygning
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i overmorgen og mangler stadig lige og få styr på en ting, nemlig, stof og stofopbygning. Tænkte at der måske var en her inde som havde forstand på det? Håber på svar, taaak :-) -
hjælp stoffer
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i overmorgen og mangler stadig lige og få styr på en ting, nemlig, stof og stofopbygning. Tænkte at der måske var en her inde som havde forstand på det? Håber på svar :-) -
Tacones Lejanos
ForumindlægHej. Jeg sidder med scene 1 og 2 og skal til eksamen i det i morgen - der er vel ingen, der har skrevet en stil om det eller noget? Ville være en stor hjælp! Jeg er ikke sikker på, jeg har forstået scene 1 rigtigt.. -
Forberedelse til Dansk Mundtligt
ForumindlægHej alle. Skal op i mundtligt dansk d.23 som er min sidste eksamen, men er i tvivl om hvordan jeg skal forberede mig. Hvordan forbereder i jer til et fag som dansk, og hvad er jeres billede af optimal forberedelse.
