Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 19361 til 19380 af 141690
-
Religions faglige begreber på de gammel testamentlige skabelsesberetninger
Forumindlæg1. Du skal overveje, hvordan man kan anvende begreberne "kaos" og "kosmos" på den første skabelsesberetning (1.mosebog kapitel 1 vers 1 til 1. mosebog kapitel 2 vers 4a) 2. I den anden skabelsesberetning "Adam og Eva" ( 1. mosebog kapitel 2 vers 4 til 1. mosebog ka... -
Rumvektor
ForumindlægFind derivative af z = (x^0,5)*(y^-1) i punkt (1,1) med retning U = (i-3j)/(10^0,5) På forhånd tak! -
HJÆLP TIL KEMI
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig med noget kemi? -
kraftvektorer
Forumindlæghej Det er givet, at vinklen er 30 grade og F er 6 kN. Bestem størrelsen af den resulterende kraft og dennes retning målt positiv med uret i forhold til x-aksen.. hjælp -
Ligninger
ForumindlægHej. Hvordan løser jeg denne ligning: 7,5 = b * a^7 Det burde give 1,083 -
Haster!!!!!!
ForumindlægJeg har matematik aflevering for til i morgen. Og jeg kan bare ikke finde ud af noget! HJÆLP! Kan man ikke finde svarene et sted på nettet, eller har i dem. Jeg kan nemlig ikke finde noget som helst. Matematik afleveringen er på 6 sider og hedder: Fredericia på landkortet. Hjlælp. det haster vi... -
årsprøve
Forumindlæghej jeg skal op i matematik den 04/06.... jeg vil hører om hvordan det forgår (altså årsprøven)og hvordan jeg skal endlig forberede mig... tak -
Hjælp mig med at rette ligninger
ForumindlægHjælp mig, tuder snart. Har brugt 5 timer på det her :( Rette ligning med hensyn til x -
Åh nejj..
ForumindlægHejsa folkens!.. =) sidder her og har vildt brug for jeres hjælp! Problemet er en mat-opg jeg skal have lavet! Har sådan set lavet noget af det, men mangler noget, som jeg ikke kan lave før jeg får hjælp! eller skal nu være sikker ikk'.. so plzz.. håber der er nogle der er villige til at ... -
Differentialkvotienter
ForumindlægHejsa Jeg har en aflevreing for, som jeg er gået lidt i stå med, så håber der er nogle der kan hjælpe ;) Bestem f'(1) i følgende tilfælde f1(x) = 4√x f2(x) = -0.5x0.5 · (-2x + 7) f3(x) = (3√x-1)(x2-7x) f4(x) (2x2-x)/√x Jeg er lidt i tvivl om hvordan man gø... -
Dolken
ForumindlægHej.. Jeg er i gang med at analysere og fortolke denne novelle. Ville lige høre om nogen kunne hjælpe mig med at finde et tema.? Jeg har tænkt lidt over, at overskriften, Dolken, kunne symbolisere en smerte i farens sind, er i enige ? -
én sætning...haster!!!!
ForumindlægDavid er begyndt at handle efter sine egne følelser, ikke efter kommunismen. David está empeza a actua según su (egne) sentimientos, no según el comunismo. -
HASTER.. HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen.. Ville spørge om der er nogen der har oploadet eksamssættet fra d. 30 maj 2007 i mat. Den hedder STX071-MAB. Er der nogen der ville søde og oplaode den hurtigst muligst tak. Og hvis den er oplaodet, er der ikke nogen der kan fortælle mig hvor og hvordan jeg skal finde den. Altså... -
Emne til fagene Engelsk og Psykologi
ForumindlægJeg har valgt at skrive i disse to fag nemlig, engelsk og psykologi. Jeg har også skrevet nogle emner ned, som jeg eventuelt kan skrive om, men jeg er stadig ikke nået frem til et overordnet emne. Hvis du har nogle ideer, så smid dem endelig ind. - School shootings in the US (mobning og stress)... -
matematisk model
Forumindlægbefolkningstallet i NewYork var 36300 i året 1790. Opstil en matematisk model for udviklingen i befolkningstallet i NewYork, når det oplyses, at den årlige väkst i årene efter 1790 var 4,4%. tip t denne opg<? -
Mat-aflevering
ForumindlægEr der nogen som vil hjælpe mig med 5 matematikopgaver til i morgen.. Det er til en aflevering, og jeg er godt klar over at jeg sent ude med det, men har virkelig brug for hjælp. Jeg vil ikke poste dem her, er der nogen som melder sig - så sender jeg den til dig via studieportalens beskeder. D... -
FRF skr. eksamen 4/6
ForumindlægHej allesammen, jeg skal (som sikkert andre også skal det) op til skr. fransk d. 4., og jeg tænkte på, hvorledes I griber forberedelse til denne eksamen an? Jeg har tænkt mig at kigge gamle stile igennem og lave et 'fejlkatalog' over hvilke fejl, jeg har lavet, som jeg så kan tjekke for... -
introducerende artikel
ForumindlægHej derude (:. Jeg er gået stå! jeg har fået en stil for, som jeg skal have lavet, men har ikke helt forstået det. Skriv til et almenkulturelt tidsskrift en introducerende artikel om reklamers virkemidler. I besvarelsen skal du gøre rede for virkemidler i to reklamer i hæfte 2 (tek... -
skr. samf.
ForumindlægHey Hvad ville være godt, at have undersøgt inden en skriftlig samf. Har ikke tænkt mig at læse samtlige af vores 10 bøger. Men tænkte selv på sådan noget some danske ministre og folketingsmedlemmer. Flere forslag? -
Skriftlig kemi eksamen
ForumindlægHej, Hvordan gik jeres skriftlige kemi eksamen, og hvilke resultater fik I?
